نویسش، حالا با صدایی رساتر | بازطراحی هویت بصری نویسش

بازطراحی برند نویسش

از چند ماه پیش، پروژه‌ای را برای به‌سازی و یا به عبارت بهتر، بازطراحی نویسش آغاز کردیم. طراحی تجربه و رابط کاربری، همچنین هویت برند نویسش از بدو تاسیس تا به امروز، تغییرات محدودی به خود دیده بود و با توجه به برنامه‌های توسعه‌ای که در لایه‌های محصول و بازار در پیش گرفتیم، نیاز به بازبینی اساسی در موارد یاد شده به وضوح احساس می‌شد.

امروز، اولین گام از تغییرات را اجرا کردیم. نویسش، حالا با رنگ و لعابی نو و شکل و شمایلی تازه در نشان خود به روز شده است و این تغییر، آغازی بر یک مسیر دو-سه ماهه است. توضیحات بیشتر درباره‌ی این نشان و مسیری که برای بازطراحی‌اش طی کرده‌ایم را، مهدی در نوشته‌ای، اینجا، مفصل توضیح داده است. در گام‌های بعدی بازطراحی هویت بصری و تجربه کاربری نویسش، سعی می‌کنیم که توضیحات بیشتری را در این خصوص با شما در میان بگذاریم.

گام‌های آتی بازطراحی و به‌سازی نویسش

در گام‌های بعدی از پوست اندازی و بازطراحی نویسش، منتظر اصلاحاتی اساسی از فرایندهای محصول، همچنین بهبود بنیادی در طراحی رابط کاربری نویسش باشید. علاوه بر این، خدمات و سرویس‌های جدیدی مثل تولید محتوای صوتی تا پایان سال به نویسش افزوده خواهد شد که آهسته و پیوسته شما را در جریانش قرار خواهیم داد. بناست، بیشتر و رساتر از همیشه از نویسش بشنوید : )

توسعه‌ی خدمات نویسش و ارتقای سهولت بهره‌برداری از خدمات و سرویس‌های مختلف، اولویت و هدف اصلی ما در فرایند بازطراحی نویسش است. تلاش می‌کنیم که استفاده از نویسش را از این هم ساده‌تر کنیم.

مثل و بیش از همیشه، به بازخوردهای شما نیازمندیم. لطفا ما را در جریان آنچه مطلوب‌تان است قرار دهید تا همانطور که می‌بایست باشیم. بروزرسانی رابط کاربری سمت پنل کاربری مشتریان و نویسندگان، گام‌های بعدی پیش روی ماست. لطفا مواردی که فکر می‌کنید باید در نظر بگیریم را به ما گوشزد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی
فرایند تولید محتوا

فرایند تولید محتوا: با چهار مرحله تولید محتوا آشنا شوید

مطلب بعدی
تبلیغات همسان

چرا تبلیغات همسان بهترین شیوه‌ی تبلیغاتی در حوزه بازاریابی محتوایی است؟

مطلب مرتبط