عیدانه‌ی نویسش: امیدواری یک تمرین روزمره است!

عیدانه‌ی نویسش؛ امیدواری یک تمرین روزمره است!

علما و فضلای بازاریابی و تبلیغات می‌گویند که کمپین‌های بازاریابی باید پرنشاط و سرزنده باشند. باید ساده و سرراست، پیشنهادی اغواگرانه را پیش روی مخاطب بگذارند: پیشنهادی که نتواند رد کند. تعریف از خود نباشد، این مشق‌ها را پیش‌تر نوشته‌ایم و این راه‌ها را قبل‌تر رفته‌ایم. اتفاقاً جواب هم می‌دهند. اما دروغ چرا، این روزها برای عیدانه‌ی نویسش دست‌ودل‌مان به این کارها نمی‌رود. نه که اشتباه باشند؛ ما میل و توانش را نداریم. حتماً که شما بهتر از ما می‌دانید چرا.

از آخرین روزهای تابستان تا حالا، نظاره‌گر روزهای عجیب و تلخی بوده‌ایم. راستش را بخواهید، در این مدت بارها تا مرزِ تأمل بر این پرسش که «ادامه دادن معقول است؟» پیش رفتیم و هر بار، همچون اسکارلت در بربادرفته به خودمان گفتیم «بعداً درباره‌اش فکر می‌کنیم» ما امیدوارانه آغاز کرده بودیم و تا همین حالا، به‌ناچار با امید پیش آمده‌ایم. اما کیست که نداند این‌روزها، امیدوار بودن سخت‌ترین کار دنیاست؟

سرتان را درد نیاوریم و بیش از این از قواعدِ کمپین‌سازی و کمپین‌پردازی دور نشویم. بگذارید برویم سر اصل مطلب. اول به این فکر کردیم که به بهانه‌ی سال تازه، همچون یکی-دو سال گذشته، کار ویژه‌ای بکنیم یا نه؟ حس‌وحالش را داریم؟ کار درستی است؟ و بعد از خود پرسیدیم چه‌کار؟ نتیجه شد چند خطی که در ادامه می‌آید.


هم تخفیف بگیرید، هم اعتبار هدیه

حتماً می‌دانید که بخش بزرگ‌تر درآمدمان به کاربران نویسنده تعلق می‌گیرید و به همین دلیل، امکان اعطای تخفیف‌های درست و درمان را در مدل کسب‌وکارمان نداریم. پس فکر کردیم که بخشی از سود یک ‌ماه آینده‌مان را با شما سهیم شویم.

در بازه‌ی زمانی ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲، هر سفارشی که با کد omid ثبت کنید، پنج درصد تخفیف می‌گیرید.

کد تخفیف می‌تواند در بخش‌های سفارش تولید محتوا، خرید بسته‌های نویسش پلاس، انتشار رپورتاژ و یا تدوین استراتژی محتوا استفاده شود اما این همه‌ی پیشنهاد ما نیست!

بر اساس مجموع سفارش‌هایی که در این بازه‌ی زمانی ثبت می‌کنید، علاوه بر تخفیف ۵ درصدی، هدایای نقدی بیشتری هم در قالب اعتبار به حساب کاربری‌تان اضافه می‌شود:

    • مجموع سفارش بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان: ۵ درصد اعتبار هدیه
    • مجموع سفارش بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان: ۷ درصد اعتبار هدیه
    • مجموع سفارش بین ۲۰ تا ۴۰ میلیون تومان: ۱۰ درصد اعتبار هدیه
    • مجموع سفارش بیش از ۴۰ میلیون تومان: ۱۵ درصد اعتبار هدیه

به عبارت بهتر اگر مجموع سفارش‌های شما در این بازه ۴۰ میلیون تومان باشد، 2 میلیون تومان تخفیف می‌گیرید و حدود ۶ میلیون تومان هم اعتبار هدیه به حساب‌تان اضافه می‌شود. این یعنی در مجموع حدود ۲۰ درصد قدرت خرید محتوای بیشتری دریافت می‌کنید.

اعتبار هدیه پس از محاسبه، در بازه‌ی ۱۶ تا ۲۰ فروردین سال ۱۴۰۲ در حساب‌تان منظور می‌شود و می‌توانید از آن برای سفارش‌های آتی خود استفاده کنید. این چند نکته‌ی پایانی را هم در نظر داشته باشید:

  1. از کد omid در همه‌ی سفارش‌های خود استفاده کنید. محاسبه‌ی اعتبار هدیه تنها بر اساس سفارش‌هایی صورت می‌گیرد که با این کد ثبت شده باشند.
  2. امکان عودت وجه اعتبار هدیه وجود ندارد و تنها برای ثبت سفارش‌های تازه قابل استفاده است.
  3. مبلغ هدیه بر اساس هزینه‌ی تولید محتوای پرداختی محاسبه می‌شود و مبلغ مالیات بر ارزش افزوده را شامل نخواهد شد.
  4. هیچ محدودیتی در تعداد و مبلغ سفارش‌ها وجود ندارد. همچنین محدودیتی در استفاده از اعتبار هدیه در کار نیست.

آرزوهایمان برای سال جدید؟

نویسش امسال ششمین نوروز خود را سپری می‌کند و در این مدت جامعه‌ی نویسندگانش بزرگ‌تر، مشتریانش بیشتر و محصولاتش پرکاربردتر شده است. این اتفاق ممکن نبود مگر با اعتماد و همراهی همه‌ی عزیزانی که به شکل‌های مختلف با نویسش ارتباط دارند.

امیدواریم سال آینده چراغ اینترنت جهانی‌مان از همیشه روشن‌تر، جیب‌مان از همیشه پُرپول‌تر و دل‌مان از همیشه شادتر باشد. صادقانه دوست داریم ۱۴۰۲ آن‌قدر سال بهتری باشد که وقتی آخر اسفند نوبت به نوشتن متن عیدانه می‌رسد، از امیدواری برای بهبود اوضاع جهان حرف نزنیم و «روزگار بهتر» را زندگی کرده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی
بازاریابی محتوا چقدر در ارتقای جایگاه سایت در نتایج گوگل مؤثر است؟

بازاریابی محتوا چقدر در ارتقای جایگاه سایت در نتایج گوگل مؤثر است؟

مطلب بعدی
وقتی از بچه حرف می‌زنیم از چه حرف می‌زنیم: چند توصیه برای مادران شاغل

وقتی از بچه حرف می‌زنیم از چه حرف می‌زنیم: چند توصیه برای مادران شاغل

مطلب مرتبط