هدیه ایران سرور به کاربران نویسش به بهانه تولد 18 سالگی

هدیه ایران سرور به کاربران نویسش

کسب‌وکارهای آنلاین دیگر یک تجارت جانبی نیستند، بلکه این روزها بسیاری از استارتاپ‌ها از همان ابتدا به صورت آنلاین در بستر اینترنت متولد می‌شوند. این تغییرات باعث شده تا کسب‌وکارهای سنتی هم به جنب و جوش بیافتند و به دنبال ایجاد وب سایت اختصاصی خود باشند. ایران سرور یک شرکت ارائه‌دهنده‌ی هاست و دامنه است و فلسفه اصلی آن ایجاد بستر آنلاین مناسب برای کسب‌وکارهاست.

ما در نویسش خوشحالیم که با این شرکت تنومند و پیشرو، همکاری خود را آغاز کردیم و در تلاشیم تا. به خلق ارزش‌های مختلف مشترک بپردازیم. به مناسب هجدهمین سالگرد تأسیسش به سراغ معرفی ایران سرور و خدمات هاستینگ آن رفتیم. با ما همراه باشید.

تنوع خدمات ایران سرور متناسب با نیاز کسب‌وکارها

ایران سرور مدل‌های مختلفی از میزبانی وب را ارائه می‌کند که تنوع زیاد آن نیاز تمامی کسب‌وکارهای آنلاین را پوشش می‌دهد:

هاست­‌های اشتراکی (Shared Hosting)

چابکی بالا، سادگی و پایداری سه مولفه‌ی اصلی سرورهای اشتراکی هستند. آن‌ها قابلیت نصب رایگان سیستم مدیریت سایت دارند. می‌توانید به راحتی به کنترل پنل مدیریت هاست دسترسی پیدا کنید و برای اطمینان خاطرتان قابلیت سیستم RAID برایشان در نظر گرفته شده است که از اطلاعات سایت شما پشتیبانی می‌کند. اگر می‌خواهید کسب‌و‌کاری کوچک و جمع‌وجور با میزان بازدید محدود و بودجه‌ای اندک راه‌اندازی کنید به سراغ سرورهای اشتراکی بروید. همچنین هاست های اشتراکی از ارزان‌ترین نوع هستند.

سرورهای اختصاصی (Dedicated Server)

سرور اختصاصی یکی از پرطرفدارترین انواع هاستینگ است. چون این سرور منابع رم، پردازنده و حافظه اختصاصی در اختیار سایت‌تان قرار می‌دهند. همینطور محدودیت دسترسی برای استفاده از منابع ندارید. ترکیب این دو جمله یعنی افزایش ترافیک به اضافه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌­ی سرعت بارگذاری بالا برای سایت. از مزایای دیگر این سرورها می‌توان به امکان نصب نرم‌افزارهای خاص، پیکربندی شخصی و پشتیبانی سخت‌افزاری اشاره کرد. این موضوع زمانی اهمیت پیدا می‌کند که بخواهید از سایت‌تان در برابر حملات احتمالی پشتیبانی کنید و امنیت سایت را ارتقا دهید. بنابراین سرورهای اختصاصی مخصوص کسانی هستند که می‌خواهند یک کسب‌و‌کار حرفه‌ای روی بستر اینترنت راه‌اندازی کنند و با حداکثر قدرت و انعطاف‌پذیری آن را گسترش دهند.

سرور مجازی (VPS)

هر سرور مجازی مشابه یک سرور اختصاصی عمل می‌کند. بنابرایت شما می‌توانید به منابع اختصاصی خودتان دسترسی داشته باشید ولی برای آن محدودیت وجود دارد. همچنین می‌توانید منابع‌تان را متناسب با نیاز و رشد کسب‌وکارتان افزایش دهید و از امکان نصب نرم‌افزارهای خاص روی سرور هم بهره‌مند شوید.

سرورهای ابری (Cloud Hosting)

سرورهای ابری ترافیک وارد شده به سایت را روی سرورهای مختلفی توزیع می‌کنند. بنابراین یکی از گزینه‌های عالی برای سایت‌هایی هستند که بازدیدهای زیاد و دسترسی جهانی دارند. چون سرورهای ابری قابلیت انعطاف‌پذیری بالا و عالی را برایتان فراهم می‌کند.

ثبت دامنه یا انتقال آن

میزبان وب، سرویس‌ها و ساختار اولیه مورد نیاز وب سایت‌تان را فراهم می‌کند. اگر قصد دارید برای کسب‌و‌کارتان سایت راه بیاندازید باید در کنار هاست، روی انتخاب دامنه هم سرمایه‌گذاری کنید.

دوست دارید آدرس خانه‌تان در اینترنت چه پسوندی داشته باشد؟ یا بهتر بگوییم کدام پسوند دامنه برای کسب‌و‌کارتان مناسب‌تر است؟ ایران سرور انواع پسوندهای دامنه را پوشش می‌دهد. همچنین برخی از این پسوندها دارای تخفیف هستند. کافی است سری به سایت ایران سرور بزنید تا از کمیت و‌کیفیت آن مطلع شوید.

پشتیبانی قوی و حرفه‌ای

دریافت خدمات آن هم بدون پشتیبانی اصلا دلچسب نیست. ایران سرور در دوران فعالیت خود (نزدیک به دو دهه) تلاش کرده تا با استفاده از متخصصین خبره در زمینه هاستینگ این شکاف را به نحوی شایسته پر کند. کسب‌وکارهای آنلاین می‌توانند با کمک مشاوران تصمیمات مناسبی برای انتخاب و استفاده از خدمات دریافت کنند. در این صورت علاوه بر رعایت خط قرمزهای بودجه­ی کسب‌وکارشان و پایبندی به هزینه‌ها، در زمان با ارزش‌شان نیز صرفه‌جویی می‌کنند.

سایر خدمات

اگر در فکر تأسیس یا گسترش کسب‌وکار آنلاین خود هستید؛ خوب است بدانید که ایران سرور پشتیبانی فنی برای سرورهای اختصاصی و مجازی هم ارائه می‌دهد. همینطور می‌توانید برای گرفتن فضای پشتیبان و مدیریت سرور سایت‌تان، دریافت گواهی دیجیتال (SSL)، میزبانی ایمیل، پرداخت ایمیلی پی‌پال (Paypal) و دریافت هاست رایگان ویژه‌ی همایش‌های علمی به سایت ایران سرور مراجعه کنید.

یک خبر؛ جشن تولد هجده سالگی ایران سرور

شرکت IranServer به مناسب هجدهمین سالگرد تولدش کمپینی با نام «فانتزی استارتاپی» راه انداخته است.

تا به حال به فانتزی استارتاپی خودتان فکر کرده‌اید؟ چه آرزویی برای آن دارید؟ می‌توانید فانتزی‌های استارتاپی‌تان را در صفحه اینستاگرام ایران سرور به اشتراک بگذارید و یکی از 324 نفری باشید که از ایران سرور هدیه تولد می‌گیرد.

همچنین در روز پایانی کمپین، 18 فانتزی استارتاپی برتر انتخاب می‌شوند و ایران سرور آرزویشان را برآورده می‌کند. فرصت را از دست ندهید. می‌توانید برای ثبت آرزوهایتان به پیج اینستاگرام یا صفحه توییتر ایران سرور مراجعه کنید.

هم فال و هم تماشا!

ایران‌سرور از سال 1381 فعالیت خودش را شروع کرد و در جمع سه سرویس‌دهنده­­ی برتر ایران قرار گرفت. از مهم‌ترین مزایای آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه خدمات متنوع متناسب با نیاز کسب‌وکارهای آنلاین
  • پشتیبانی سطح بالا و حرفه‌ای روی تک تک خدماتش
  • پارتنر رسمی دیتاسنتر و رجیسترهای معتبر
  • دسترسی به خدمات باکیفیت با هزینه‌ای مناسب و مقرون‌به صرفه
  • بهره‌گیری از متخصصین خبره هاستنیگ و ارائه مشاوره به صاحبان کسب‌و‌کارها
  • بروز بودن خدمات و سرویس‌ها متناسب با استاندارهای موجود

جشن تولد هجده سالگی، هم فال و هم تماشاست!. می‌توانید از خدماتش دیدن کنید و با شرکت در کمپین «فانتزی استارتاپی» شانستان را برای بهره‌مندی از تخفیف های منحصر به فرد و اختصاصی بیازمایید.

اگر هم آرزوی استارتاپی خاصی دارید آن را با ایران‌سرور در میان بگذارید. شاید آرزوی شما یکی از فانتزی‌های برنده باشد؛ در این صورت ایران سرور آن را برایتان محقق کرده و شما را به آرزویتان می‌رساند.


هدیه‌ی اختصاصی ایران سرور برای نویسشی‌ها

علاوه بر مواردی که ذکر شد، ایران سرور پیشنهادی ویژه برای کاربران نویسش در نظر گرفته است. شما با استفاده از کد NEVISESH می‌توانید برای دریافت همه‌ی سرویس‌های هاست، از ده درصد تخفیف بهره‌مند شوید. برای استفاده از این تخفیف به وب‌سایت ایران سرور مراجعه کنید. امیدواریم که ترکیب خدمات ایران سرور و بازاریابی محتوایی در نویسش بتواند به کسب‌وکارتان رونقی بیش از همیشه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی
تقویم محتوای خرداد

تقویم محتوای خرداد: ایده‌هایی برای تولید محتوا در سومین ماه سال

مطلب بعدی
API

Application Programming Interface | API | رابط برنامه‌نویسی نرم‌افزار

مطلب مرتبط