کارزار محتوایی نویسش: با یک تیر پنج نشان بزنید! بسته نوروزی نویسش

خیلی فکر کردیم که نزدیک به عید، چه پیشنهاد ویژه‌ای به کاربران‌مان ارائه کنیم. به حال و احوالِ اقتصادی دوستان و مشتریان‌مان، و به آنچه خود در چنته داشتیم نگاه کردیم. با تعداد زیادی از مشتریان فعلی نویسش حرف زدیم و سعی کردیم بر اساس نیاز واقعی‌شان و آن چیزی‌که واقعا می‌تواند برای‌شان ارزش‌آفرین باشد، چیزی طراحی و عرضه کنیم که واقعا به دردشان بخورد. کارزار محتوایی نویسش، حاصل این کنکاش شد

ما هم مثل شما روزهای سختی را گذراندیم و مثل شما باید حساب شده، هزینه کنیم. کارزاری که در این صفحه معرفی می‌کنیم، حقیقتا پُرفایده است. حداقلِ حاشیه‌ی سود را در نظر گرفتیم و سعی کردیم آن‌قدر آن‌را جذاب کنیم که سودمان را در بلندمدت و از قِبَلِ استمرار همکاری با شما تامین کنیم. در این بسته، علاوه بر تولید محتوایی غنی و حرفه‌ای، پیشنهادهای جذابی برای توزیع بهینه و اثربخش محتوا گنجانده شده است که بابت‌شان هزینه‌ای دریافت نمی‌کنیم. ارزش خدمات تکمیلی نویسش حدودا سه میلیون تومان است.

لطفا این صفحه را تا انتها بخوانید تا بیشتر با این کارزار و خدماتش آشنا شوید، مطمئنیم که برایتان سودمند است.


یک. ۱۵ درصد تخفیف

از امروز تا پایان روز بیستم اسفند، به تمام بسته‌های نویسش پلاس، همچنین تمامی سفارش‌های بالای ۷۰۰.۰۰۰ تومان پانزده درصد تخفیف تعلق می‌گیرد. کافی‌ست هنگام ثبت سفارش تولید محتوا و یا خرید بسته‌های نویسش پلاس کد karzar را وارد کنید.


دو. درج رایگان در کتاب «داستان استارتاپ‌ها!»

درج رایگان داستان برند شما در کتاب داستان استارتاپ ها در کارزار محتوایی نویسش

نویسش مشغول به تولید کتاب جدیدی با عنوان داستان استارتاپ‌ها شده است که بناست تا قصه‌ی پیدایش برندهای استارتاپی فعال را روایت کند. مشتریان این کارزار، به صورت رایگان در این کتاب معرفی خواهند شد. برنامه‌های مفصلی برای توزیع این کتاب دیجیتال در تیراژ گسترده داریم که اینجا درباره‌اش توضیح داده‌ایم.

پیش‌بینی ما این است که این کتاب را جامعه‌ای ۴۰ تا ۷۰ هزار نفره دانلود کنند. این گروه، احتمالا می‌توانند در سال بعد مشتریان بالقوه‌ای برای کسب‌وکارتان باشند.

کتاب داستان استارتاپ‌ها در نوع خود بی‌بدیل است و با برنامه‌ریزی انجام شده برای تضمین غنای محتوایی‌اش، می‌تواند یک اتقاق در اکوسیستم استارتاپی ایران باشد.


سه. نگارش رایگان داستان برند

ما فکر می‌کنیم که هر برند و هر استارتاپی نیازمند آن است که داستانش را به شکلی شیوا و رسا روایت کند. داستان برند به شما کمک می‌کند با جادوی محتوا، ارتباطی اثربخش با مخاطبین‌تان برقرار کنید. داستان‌ها، مانا و جذابند و باعث می‌شوند که برند، خدمت، محصول و سرویس‌تان در ذهن مخاطب به شکلی پایدار باقی بماند.

داستان برندتان را می‌توانید در هرجا که نیاز به معرفی خود و استارتاپ‌تان دارید استفاده کنید. نویسش هزینه‌ای برای نگارش این محتوا از شما دریافت نمی‌کند.


چهار. انتشار رایگان رپورتاژ آگهی

همکاری اخباررسمی با کارزار محتوایی نویسش

حتما می‌دانید که انتشار رپورتاژ آگهی هزینه‌ای به مراتب بیشتر از تولید آن دارد. ما با دوستان‌مان در اخباررسمی که به صورت تخصصی در حوزه‌ی روابط عمومی و توزیع خبر فعال‌اند مشورت کردیم و پیشنهادی سخاوتمندانه را برای مشتریان نویسش در نظر گرفتیم. داستان برند شما به صورت رایگان در پایگاه خبری اخبار رسمی منتشر می‌شود و در بخش ویژه‌ای به نمایش در خواهد آمد. علاوه بر آن، تخفیف‌های کم‌نظیری برای استفاده از سایر خدمات اخباررسمی به شما تعلق خواهد گرفت که مشروح‌ش را اینجا می‌توانید مشاهده کنید.

خبر خوب: دوستان‌مان در رسانه‌ی راه پرداخت به صورت رایگان، معرفی‌نامه‌ی برندهای فعال در حوزه‌ی فینتک را منتشر خواهند کرد. اگر استارتاپی فینتکی دارد، این پیشنهادِ سخاوتمندانه‌ی رضا و رسول قربانی را از دست ندهید!


پنج. تبلیغات رایگان همسان محتوا

تبلیغات همسان یکی از بهترین شیوه‌های تبلیغاتی موجود است و به فراخور بازخوردهایی از مشتریان مختلف نویسش دریافت کردیم، نسبت به سایر شیوه‌های تبلیغاتی، اثربخشی بیشتری داشته است. خود ما هم در نویسش، بیشتر از هرنوع دیگری از تبلیغات، از انواع تبلیغات همسان استفاده کرده و فیدبک قابل قبولی را دریافت کردیم.

همه‌ی مشتریان این کارزار، اعتباری بین یکصد تا هفتصد هزار تومان برای تبلیغات همسان دریافت خواهند کرد که صرف ترویج محتوای مد نظرشان خواهد شد. در تعریف کمپین، ما با مشورت شما بهترین ناشران را انتخاب و محتوای مورد نیاز را طراحی می‌کنیم. هیچ هزینه‌ی اضافی‌ای از شما دریافت نمی‌شود.


به نویسش اعتماد کنید

تضمین کیفیت محتوا و مشاوره رایگان

ما در طول دو سال فعالیت خود، همیشه سعی کردیم که مدام بهتر از قبل‌مان باشیم. برای اینکه خیال مشتری را از هر نظر راحت کنیم، گارانتی بازگشت وجه را بی‌چون و چرا در نظر گرفتیم و استانداردهایی برای تضمین کیفیت تعریف کردیم. علاوه بر این، به معنای واقعی کلمه و نه صرفا در حد حرف و شعار، به مخاطبین خود مشاوره رایگان دادیم و سعی کردیم نه نقش فروشنده، که نقش راهنما را بازی کنیم.

بهترین گواه برای کیفیت کار و دقت نظرمان را، مشتریان پُرشمار، خوش‌نام و موفق‌مان می‌دانیم که توانستیم همکاری و دوستی بلندمدتی را با ایشان ایجاد کنیم.

مشریان نویسش

خلاصه‌ی کلام اینکه: ما هرچه در توان و چنته داریم، برای خلق تجربه‌ای خوش ارائه می‌کنیم. امیدواریم که بتوانیم سال بعد، با افتخار، از برند شما نیز به عنوان یک مشتری رضایتمند یاد کنیم.


چگونه در این کارزار حضور یابیم؟

کافی‌ست یکی از بسته‌های نویسش پلاس را خریداری کرده و یا سفارشی به مبلغ ۷۰۰.۰۰۰ تومان یا بیشتر با کد تخفیف تعریف شده ثبت کنید. همکاران ما با شما تماس گرفته و خدمات دیگر را حضورتان تقدیم می‌کنند.

هنگام ثبت سفارش از کد Karzar استفاده کنید تا از ۱۵ درصد تخفیف بهره‌مند شوید


اگر سوالی درباره‌ی بسته‌های نویسش پلاس، شیوه‌ی ثبت سفارش در نویسش، نحوه پرداخت و فاکتور رسمی و یا همین کارزار دارید، با ما تماس بگیرید تا بهتر و بیشتر راهنمایی‌تان کنیم.

ما آماده‌ی شنیدن نظر شما هستیم و خوشحال می‌شویم هرطور که برای‌تان مطلوب است، شما را در کنار خودمان داشته باشیم. تیم مشاوره‌ی نویسش آماده‌ی گفت‌وگو با شماست. لطفا با ما در ارتباط باشید. قول می‌دهیم خیلی سریع پاسخ‌گوی‌تان باشیم.

7 comments
  1. من یکی دو هفته پیش بسته نویسش پلاس طلایی رو خریدم. آیا تو این کمپین میتونیم شرکت کنیم؟

  2. من حداقل یک سال هست که مشتری نویسش هستم و مرتب از شما محتوا دریافت کردم. بدون تعارف باید بگم همه جوره از سرویس راضی هستم و به کلی از کسب وکارهای دوستانم هم معرفی کردم. گاهی وقتها در تحویل محتوا تاخیر دارید که اونم در مقابل کیفیتی که دارید واقعا مشکل خاصی نیست

    من بسته نویسش پلاس نقره فروشگاه اینترنتی رو خریدم، فقط مشخص هست که کی رپورتاژش منتشر میشه؟

    1. با سلام و ممنون از حس خوبی که به ما دادید

      طی دو روز آینده، اطلاعات مربوط به رپورتاژ برای شما ارسال میشه و با هماهنگی شما، انتشار خواهد یافت.

  3. سلام
    می خواستم بپرسم ببینم ایمیل‌هایی که برای جذب نویسنده بوده چک میشه؟
    من بیشتر از یک ماهه که نمونه کار فرستادم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی

داستان استارتاپ‌ها: ماجراجویی کسب‌وکارهای نوپا را بخوانید

مطلب بعدی

آمار نویسش در سال ۱۳۹۸ به روایت اعداد

مطلب مرتبط