وبینار«۱۰ اشتباه پُرتکرار در تولید محتوا»

تولید محتوا در نظر اول، ممکن است ساده به نظر برسد. اما فقط زمانی از پیچیدگی‌های واقعی آن مطلع می‌شوید که مشغول به نوشتن اولین محتوای خود شوید! تولید محتوا، ویراستاری محتوا، بهینه سازی برای موتورهای جستجو و اقدامات مختلف دیگری که برای رساندن محتوای اولیه به نسخه‌ی کارآمد لازم است، گاهی تولید محتوا را از چیزی که به نظر می‌رسد سخت‌تر می‌کند. با این وبینار تولید محتوا را ساده‌تر در پیش بگیریم!

مهارت تولید محتوا، مثل هر کار دیگری، در اثر استمرار و البته، تلاش برای ارتقای کیفیت کاری توسعه‌ی می‌یابد. ما در نویسش، همیشه در کنار نویسندگان و مشتریان خود بوده و هستیم تا در مسیر این توسعه همراه‌شان باشیم. تدوین استانداردهای تولید محتوا یکی از گام‌های ما در این مسیر بود و حالا، به لطف شرایط خاص موجود، برگزاری وبینارهای آموزشی گام بعدی‌مان است.


طی بیش از دوسال فعالیت، با بررسی ده‌ها هزار محتوای تولیدی در نویسش از سوی نویسنده‌های همکار خود، متوجه شدیم که عمده دلایل نارضایتی مشتریان از محتوای تولیدی در مواردی محدود خلاصه می شود. به عبارت بهتر، برخی مشکلات پُرتکرار در بخشی از متون تولیدی نویسش وجود دارد که با رفع آن‌ها، درصد کوچک مشتریانی که از محتوای خود رضایت ندارند نیز به جمع ۹۰ درصدی مشتریان خوشحال‌مان خواهند پیوست!

وبینار ۱۰ اشتباه پُرتکرار در تولید محتوا

در وبینار«۱۰ اشتباه پُرتکرار در تولید محتوا» چه موضوعاتی مطرح می‌شوند؟

همانطور که از نام وبینار مشخص است، در این وبینار راجع به اشتباه‌های صحبت می‌کنیم که رایج هستند. علاوه بر این راه‌های حذف این اشتباه‌ها و بهبود محتوا را نیز مطرح می‌کنیم.

هدف از این وبینار آموزش نویسنده‌ها برای افزایش کیفیت کار و تولید محتوای بهتر است. بنابراین سعی می‌کنیم با بیان نمونه‌ها و مثال‌هایی کاربردی مطالب را به نحوی بیان کنیم که در خاطر شما بماند و هنگام تولید محتوا به آنها توجه کنید.

این وبینار یک ساعته در روز شنبه ۲۳ فروردین ماه راس ساعت ۱۸:۰۰ برگزار خواهد شد


آموزش با چاشنی کار خیر

خیریه گابریک

همانطور که گفتیم، قصد ما از برگزاری وبینار «۱۰ اشتباه پُرتکرار در تولید محتوا» آموزش تولید کننده‌های محتوا با هدف افزایش کیفیت کار آنهاست. برای آنکه بتوانیم علاوه بر برگزاری یک وبینار آموزشی، قدم مثبت دیگری نیز برداشته باشیم، تصمیم گرفتیم که مبلغ کوچکی برای شرکت در آن تعیین کنیم و تمام عواید فروش را مستقیما انجمن اطلاع‌رسانی گابریک واریز نماییم.

انجمن اطلاع رسانی گابریک در سال ۸۶ با هدف آموزش و مشاوره در زمینه مدیریت و پیشگیری از دیابت ایجاد شد. شعار این انجمن این است:

تا هیچ کس به دلیل نا آگاهی یا نا امیدی دچار عوارض دیابت نشود

از فعالیت‌های این انجمن می‌توان به برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاه‌هایی با هدف مشاوره به افراد در زمینه مدیریت دیابت اشاره کرد. انجمن گابریک همچنین فعالیت‌هایی در زمینه حمایت از افراد نیازمند مبتلا به دیابت انجام می‌دهد و امکانات مورد نیاز را در اختیار افرادی قرار می‌دهد که توانایی تامین آن را ندارند.

در این شرایط که همه سعی می‌کنیم از خودمان در برابر کرونا محافظت کنیم، کمپین‌های زیادی برای جمع‌آوری امکانات برای مراکز درمانی تشکیل شده، با این وجود افراد دیابتی که در برابر این ویروس آسیب‌پذیرتر هستند توجه کافی را دریافت نکرده‌اند. با همین هدف تصمیم گرفتیم به انجمن گابریک کمک کنیم.

بنابراین با شرکت در این وبینار علاوه بر یاد گرفتن نکته‌هایی برای تولید محتوای با کیفیت، به بهتر شدن دنیا برای افرادی که مبتلا به دیابت هستند کمک می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی
سفارش تولید محتوای صوتی

سفارش تولید محتوای صوتی: خدمتی تازه از نویسش

مطلب بعدی
تولید محتوا صوتی تولید پادکست

محتوای صوتی از نگاه آمار: دلایلی برای تولید پادکست در برنامه بازاریابی محتوا

مطلب مرتبط