با جاجیگا، همه‌جا مثل خونه‌ی خودت می‌مونه!

فصل تابستان، زمان مناسبی برای سفرهای جذاب و خاطره‌انگیز است و اگر تا به این لحظه برای آن برنامه‌ریزی نکرده‌اید، جاجیگا را به عنوان یک دوست راهنما در نظر بگیرید! جاجیگا، یک سامانه رزرو سوئیت و ویلاست و که اماکن اقامتی بی‌نظیری را در سراسر کشور به شما پیشنهاد می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت جاجیگا، پس از انتخاب شهر مورد نظر خود و مدت زمان اقامت، فهرستی از ویلاها و سوئیت‌های موجود را مشاهده کرده، با امکانات رفاهی‌شان آشنا شوید و در نهایت اقدام به اجاره‌ی آن کنید. جاجینگا هرآنچه که برای شروع یک سفر دل‌انگیز به آن نیاز داشته باشید را در خود جای داده است. بهترین اقامتگاه‌های توریستی در تمام شهرهای ایران، با هزینه‌هایی به مراتب کمتر از هر کجای دیگر، سفری مطلوب را برای‌تان به همراه می‌آورد.

جور دیگر باید رفت! سبک و سیاقی تازه در مسافرت

یکی از مهمترین جنبه‌های لذت‌بخش مسافرت آن است که با اقلیم و فرهنگ منطقه، آشنا شویم و بتوانیم با ارتباط عمیق‌تری برقرار کنیم. اگر تا بحال در سفرهای‌تان صرفا به هتل مراجعه کرده‌اید، بد نیست که در سفر بعدی‌تان یک اقامتگاه دلنشین‌تر را انتخاب کنید. مثلا در برخی از استان‌های کشورمان می‌توانید به اقامت‌های بومگری مراجعه کرده و لذت هم‌نشینی و زندگی با مردم محلی آن ناحیه را تجربه کنید.

خدمات جاجیگا به همین محدود نمی‌شود و بسته‌های متنوعی را برای سفرهای هیجان انگیز به شما پیشنهاد می‌کند. مثلا می‌تواند اقامتگاه‌هایی در دل جنگل را رزرو کنید و یا از قیمت ویلای ساحلی در شما اطلاعات کسب کنید و با قیمیتی مناسب آن را در اختیار بگیرید. همچنین، جاجیگا به فکر اقشار متوسط و جوانان هم هست و اقامتگاه‌های اقتصادی خود را جداگانه به شما معرفی می‌کند. اگر هم به فکر یک سفر خاص و ویژه هستید، نگاهی به امکان ویژه و لوکس جاجیگا بیاندازید!

اجاره ویلا به راحتی آب خوردن!

یکی از سوالاتی که همواره پیش از سفر برایمان پیش می‌آید این است که «شب را کجا بمانیم؟» بسته به شرایط سفر، محل اقامت و ویژگی‌های آن ممکن است برای افراد مختلف متفاوت باشد. یک عده سوئیت‌های کوچک و جمع‌وجور را می‌پسندند، برخی دوست دارند در خانه‌های کوچک و محلی شب‌ها را سپری کنند و عهده‌ای هم ویلاهای مجلل را ترجیح می‌دهند. جاجینگا، به فکر همه‌ی مسافرین هست و امکان مختلفی را برای افراد با سلایق و بودجه‌های مختلف در نظر گرفته است. قیمت اجاره ویلا و سایر اماکن اقامتی در جاجینگا قابل روئیت است و به راحتی می‌تواند بسته به بودجه‌ی مورد نظرتان، گزینه‌ی مورد نظر را انتخاب و رزرو کنید. حقیقتا، انتخاب و اجاره ویلا و اجاره سوئیت هیچ‌وقت به این سادگی نبوده است!

اجاره ویلا در شمال، بهتر از هر تجربهی دیگر!

حتما شما هم در سفر به شمال کشور، با افرادی مواجه شدید که اقدام به اجاره‌ی سوئیت و ویلا می‌کنند و عموما توصیفی که از محل مورد نظرشان ارائه‌ می‌دهند با آنچه که در واقعیت می‌بیند، متفاوت است! جاجیگا، پاسخی به این مساله‌ی همیشگی‌ست! پیش از هر چیزی، شهر شمالی خود را در جاجیگا انتخاب کنید و فهرستی از ویلاها و سوئیت‌های موجود در آن شهر را ببنید. شما می‌توانید با بررسی تصاویر موجود از آن ملک، نسبت به موقعیت و شرایط آن تصمیم بگیرید.

همه جای ایران خانهی من است!

تا پیش از این می‌گفتیم که همه جای ایران سرای من است و حالا، با سامانه رزرو ویلا و سوئیت جاجیگا می‌توان گفت که خانه‌ی مان می‌تواند هرکجای این کشور باشد. با وجود تنوع اقامتگاه‌های مطمئن و جذاب در سراسر کشور، و خدمات جاجیگا برای کسب اطلاعات و رزرو آن‌ها، همه جای ایران می‌تواند چندروزی خانه‌ی شما باشد.

ایران، پر از موقعیت‌های جذاب و بی‌مثال است که باید کشف کنیم و از آن لذت ببریم. از فرصت تابستان حداکثر استفاده را برده، سری به جاجیگا بزنید و همین حالا سفر بعدی‌تان را به هیجان‌انگیز ترین شکل ممکن سپری کنید.


خدمات تولید محتوا با نویسش پلاس
استراتژی بازاریابی محتوای با بسته‌های نویسش پلاس
مطلب قبلی

اینترنت اشیا: رویایی که محقق شده است

مطلب بعدی

روش های درآمدزایی از طریق آمازون

تولید محتوا
مطالب مرتبط