سفارش تولید محتوای صوتی: خدمتی تازه از نویسش

سفارش تولید محتوای صوتی امکانی‌ست که به تازگی به نویسش اضافه شده است. از این پس می‌تواند انواع مقاله صوتی و پادکست را در نویسش تولید کنید.
سفارش تولید محتوای صوتی

آمارهای جهانی نشان می‌دهند که میزان تولید و سفارش محتوای صوتی و پادکست به شکلی خیره کننده در حال افزایش است و کاربران نیز در مقام مصرف کننده، نسبت به آن روی خوشی نشان می‌دهند. سهولت بیشتر در استفاده شاید، مهمترین عامل موفقیت این گونه‌ی محتوایی‌ست: محتوای صوتی را می‌توان همه‌جا و در هر حالی شنید!

نویسش از اواخر سال گذشته و به صورت آزمایشی، تولید محتوای صوتی را برای تعداد معدودی از مشتریان خود فعال کرده بود که برخی از نمونه‌های تولیدی را می‌توانید در این لینک بیابید. حال با افتخار، امکان ثبت سفارش تولید محتوای صوتی را برای تمامی کاربران خود فعال کردیم.


تولید محتوای صوتی: آن‌هم، به سادگی آب خوردن!

فرایند ثبت سفارش تولید محتوای صوتی در نویسش، ساده‌تر از آن چیزی‌ست که تصورش را بکنید. با مراجعه به صفحه اختصاصی سفارش محتوای صوتی می‌توانید با چند کلیک و وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، درخواست خود را ثبت و در زمانی کوتاه آن‌را دریافت کنید.

تولید محتوای صوتی در نویسش در استدیوهایی مجهز و با همکاری تیم‌های کارکشته صورت می‌گیرد. اصول فنی تولید محتوا صوتی به دقت در محتوایی نهایی رعایت شده و کیفیتی درخور توجه، همانطور که از نویسش انتظار دارید، دریافت خواهید کرد.


سفارش تولید محتوای صوتی با تخفیف ویژه

اگر تا کنون اقدام به تولید محتوای صوتی برای برند خود نکرده‌اید، حالا وقت خوبی‌ست که دست بکار شوید! تا پایان این هفته می‌توانید با کد audio با سی درصد تخفیف، اولین سفارش محتوای صوتی خود را ثبت و گفتگو با مخاطبان و مشتریان خود را آغاز کنید.


پیش‌تر درباره‌ی ضرورت تولید محتوای صوتی مطلبی با عنوان «چهار دلیل برای تولید محتوای صوتی» منتشر کردیم، طی روزهای آتی نیز، مقالات مرتبط دیگری برای آموزش نحوه‌ی انتشار محتوای صوتی و هم‌چنین، نحوه‌ی جذب مخاطب بیشتر برای پادکست و مقالات صوتی در اختیارتان قرار خواهد گرفت.


ساخت پادکست
سفارش محتوای صوتی و پادکست در نویسش
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی

درس‌های کرونا: چه درس‌هایی درباره بازاریابی محتوایی از کرونا می‌آموزیم؟

مطلب بعدی

وبینار«۱۰ اشتباه پُرتکرار در تولید محتوا»

مطلب مرتبط