Retweet | ریتوییت

Retweet

ریتوییت در واقع بازنشر محتوا در توییتر است. وقتی شما توییتِ یک کاربر را در توییتر بازنشر می‎کنید، ریتوییت کرده‎اید. غیر از آیکون کوچک ریتوییت، همه چیزش شبیه یک توییت عادی است. این کار را به سه شیوه می‌توانید انجام بدهید.

1. دکمه ریتوییت را فشار بدهید.

2. می‌توانید توییت را با کامنت اختصاصی خودتان ریتوییت کنید. در یک توییت جدید که توییتِ اصلی را هم در دل خود دارد. این یعنی شما دکمه ریتوییت را زده‌اید و نظر خودتان را هم نوشته یا کوت کرده‌اید. ما این شیوه ریتوییت کردن را ترجیح می‌دهیم زیرا به شما اجازه می‌دهد که افکار خودتان را هم بنویسید. ریتوییت 24 کاراکتر دارد و این یعنی شما برای نوشتن 116 کاراکتر جا دارید.

3. همچنین می‎توانید یک توییت جدید بکنید که نظر شما را با اطلاعاتی که ریتوییت می‌کنید در خودش جا داده. فرمولش هم این طور است: نظر شما + ریتوییت + نام کاربری کسی که توییت اصلی را نوشته+ کپی دقیق متن توییت اصلی. در این متن البته دستتان برای اظهار نظر نسبتا بسته است چون کاراکترهایتان خیلی محدود می‌شوند.

وقتی جمله “لطفا ریتوییت کنید” را در توییت کسی می‎بینید یعنی از دنبال‌کنندگانش خواسته که محتوایش را ریتوییت کنند تا با انتشارش بیشتر دیده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی
Return on Investment

Return on Investment یا ROI

مطلب بعدی
ُSEO

Search Engine Optimization | سئو یا بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو

مطلب مرتبط