تولد نویسش | نویسش متولد شد

تولد نویسش

«تولد» فارغ از معنای لغوی واژه، سرشار از امید است. تولد هر چیز تازه‌ای، نوید اتفاقات تازه را می‌دهد و نوعی سرخوشی به همراه دارد. دو سه روزی از تولد نویسش می‌گذرد و این، اولین نوشته در وبلاگ نویسش است که خبر پیدایش آن را به شما می‌دهد.

این‌روزها، درباره‌ی محتوا و تولید آن صحبت‌های زیادی در میان است. بر اساس مستندات و تحقیقات مختلف، انواع روش‌های بازاریابی که بر پایه و یا با استفاده از انواع محتوا ترتیب داده می‌شوند، کارکرد و اثرگذاری بیشتری نسبت به سایر روش‌ها دارند و به‌طور مشخص «بازاریابی محتوایی» مهمترین شیوه‌ی بازاریابی در جهان امروز است.

در آینده درباره‌ی مفاهیم تخصصی و موضوعات مرتبط که بخشی از ماهیت نویسش را به خود گره می‌زند، بیشتر و مفصل‌تر صحبت خواهیم کرد. مقدمه‌ی کوتاه بالا اما، علت و یا شاید بتوان گفت «محرک» اصلی در ایجاد نویسش بود. محتوا مهم و تأثیرگذار است اما تولید آن چندان ساده نیست. مسئله‌ی اصلی که نویسش به‌دنبال حل آن است، ارائه‌ی روشی نو در زمینه‌ی حل مشکلات تولید محتوا برای کسب‌وکارهاست. ایجاد یک پل ارتباطی میان تولیدکنندگان محتوا و صاحبان کسب‌وکار، به منظور تأمین محتوایی با کیفیت و کارآمد، تمام آن چیزی‌ است که می‌خواهیم عرضه کنیم.

در کنار مدیران کسب‌وکار، تولیدکنندگان محتوا نیز عنصری کلیدی و تأثیرگذار در پیدایش نویسش هستند. گردآوری جمعی متخصص، مجرب و کاربلد که بتوانند محتوایی کارآمد تولید و ارائه کنند، اصلاً ساده نیست و می‌توان آن‌ را مهمترین چالش نویسش دانست.

در پست‌های آتی، درباره‌ی روندهای کاری نویسش بیشتر صحبت خواهیم کرد. قصه‌ی ما، تازه آغاز شده و وبلاگ نویسش، دفترچه‌ی خاطرات ما برای اشتراک آن با شماست.

نویسش را دوست خود بدانید و با او حرف بزنید‌ 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب بعدی
نویسنده‌ی مهمان نویسش باشید

نویسنده مهمان باشید

مطلب مرتبط