بَهارِ پُر محتوا | کارزار نویسش برای محتوای ۱۴۰۰

بهار پر محتوا

در آستانه‌ی سال تازه، اولین و آخرین کمپین سال ۱۳۹۹ نویسش را پیشکش می‌کنیم. سال پیش هم تنها یک ‌بار و در کارزار محتوایی، پیشنهادهایی را آماده و تقدیم کردیم. امیدواریم همچون اسفند سال پیش، دوباره همراه ما و در کنارمان باشید.

نویسش در سال ۱۳۹۹ سرویس‌های بیشتری را به خدمات خود اضافه کرده و حالا طیف کامل‌تری از محصولات را در سبد خود دارد. سعی کردیم شرایط و ترجیحات همه‌ی گروه‌های مشتریان‌مان را در نظر بگیریم و در پنچ پیشنهاد مجزا، امکان تهیه‌ی خدمات مختلف را با هزینه‌هایی کمتر فراهم کنیم.

بگذارید یکی یکی گزینه‌ها را توضیح دهیم:


نویسش پلاس

مهم‌ترین و البته جذاب‌ترین پیشنهاد ما، تهیه‌ی نویسش پلاس برای آغاز سال تازه است. ما روی خدمات نویسش پلاس (شامل تقویم محتوا، استراتژی محتوا، تحلیل کلمات کلیدی و عارضه‌یابی) ۵۰ درصد تخفیف در نظر گرفتیم.

در نویسش پلاس می‌توانید حجم و نوع و بازه‌ی زمانی خدمات محتوایی خود را دقیقا مطابق نیازتان تعریف کنید. در بخش راهنمای نویسش پلاس با جزئیات بیشتری کم و کیف آن‌ را توضیح دادیم.

برای استفاده از این تخفیف از کد karzar50 استفاده کنید.


درست سال پیش همین ایام بود که کتاب مدیریت از خانه را با همراهی دوستان‌مان در زرین‌پال تولید و منتشر کردیم. شما که غریبه نیستید! حتی خودمان هم باورمان نمی‌شد که بدون هیچ تبلیغاتی بیش از ۱۰.۰۰۰ دانلود داشته باشیم و چندین سایت رسمی و خبری آن‌ را به رایگان بازنشر دهند. همین اتفاقات پیش‌بینی نشده است که تولید کتاب الکترونیکی را به یکی از شیوه‌های کارآمد و جذاب در بازاریابی محتوایی بدل می‌کند.

پس از این تجربه، چندین کتابچه‌ی مختلف برای کسب‌وکارهای گوناگون تولید کردیم و همین چند هفته پیش، تولید کتاب را به بخش خدمات خود اضافه کردیم. ما پس از تولید چندده کتاب الکترونیکی مختلف، سازوکار لازم برای تولیدش را فراهم کردیم. از صفر تا صد کار را طراحی، تولید و اجرا می‌کنیم و برای توزیع هرچه بهتر آن در کنارتان خواهیم بود.

برای استفاده از این تخفیف، پس از هماهنگی‌های اولیه و محاسبه‌ی هزینه می‌توانید از کد karzar40 برای ثبت سفارش خود استفاده کنید.


ما بعد از یک ماراتن چندماهه و حقیقتا نفس‌گیر، زیرساخت و سازوکار لازم برای تولید پادکست تجاری را در نویسش فراهم کردیم. خبر خوب این است که سرعت رشد محتوای صوتی و پادکست‌ها در بین مخاطبین به شکلی باورنکردنی در حال افزایش است (این هم سندش!) و خبر بد اینکه، کسب‌وکارهای ایرانی به دلیل مشقاتی که بر سر راه تولید یک پادکست درست و درمان وجود دارد، کمتر به سراغش رفته‌اند.

از این بابت خوشحال هستیم و مفتخریم که توانستیم ساختاری بسازیم که تولید پادکست را سریع، با‌کیفیت و به‌طرز چشمگیری مقرون‌به‌صرفه کند.

برای استفاده از این تخفیف از کد karzar30 استفاده کنید.


تولید نسخه‌ی شنیداری برای مقالاتی که در سایت‌تان منتشر کرده‌اید می‌تواند ابزار خوبی برای افزایش نرخ ماندگاری کاربران در سایت‌تان باشد. علاوه بر این سهولت استفاده‌ی محتوا، برندتان را دوست‌داشتنی‌تر می‌کند. بد نیست در سال تازه، چندتایی از محتواهای خوب‌تان را به نسخه‌ی صوتی تبدیل کنید و کسب‌وکار خود را از این تجربه‌ی جذاب بی‌بهره نگذارید.

برای استفاده از این تخفیف از کد karzar20 استفاده کنید.


از هرچه بگذریم، سخن دوست خوش‌تر است! هرچند میزان درآمد نویسش از محتوای متنی بسیار محدود است، با این‌حال ۱۰ درصد تخفیف برای ۱۰ سفارش متنی بعدی‌تان از ما دریافت کنید. برای تعداد محتوا محدودیتی در کار نیست و در سفارش‌های محتوای متنی‌تان با هر تعداد محتوا می‌توانید از این تخفیف استفاده کنید.

برای استفاده از این تخفیف از کد karzar10 استفاده است.


  • مثل همیشه، می‌توانید از بخش مشاوره رایگان یا چت آنلاین درباره‌ی این کمپین سوال کنید.
  • مهلت استفاده از تخفیف‌های بالا تا پایان روز شنبه ۱۴ فروردین خواهد بود.
  • فرایند ارائه‌ی خدمات گزینه‌های اول تا سوم، از ابتدای هفته‌ی دوم فروردین سال ۱۴۰۰ خواهد بود.
  • فرایند ارائه‌ی خدمات گزینه‌های چهارم و پنجم به‌محض ثبت سفارش آغاز می‌شود.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی
نویسنده‌ی فیلسوف

چرا یک نویسنده باید فیلسوف باشد!؟

مطلب بعدی
تعریف پادکست و محتوای صوتی

پادکست و محتوای صوتی چه تفاوت‌هایی با هم دارند؟

مطلب مرتبط