دومین کنفرانس بازاریابی دیجیتال

دومین کنفرانس بازاریابی دیجیتال

کمتر از یک هفته‌ی دیگر، کنفرانس بازاریابی دیجیتال ایران با حضور سخنرانانی از بزرگ‌ترین کسب‌وکارهای ایران برگزار خواهد شد و «نویسش» نیز به‌عنوان حامی در این رویداد ارزنده حضور دارد.

در دومین دوره از این کنفرانس، سخنرانان به ارائه‌ی آخرین تجارب و دستاوردهای خود خواهند پرداخت. این رویداد یک روزه، مهم‌ترین کنفرانس در حوزه‌ی بازاریابی دیجیتال در ایران است.


در این رویداد درباره‌ی چه مباحثی صحبت خواهد شد؟

موضوعات اصلی این کنفرانس شامل استراتژی بازاریابی (Marketing strategy)، بازاریابی مبتنی بر داده (data-driven marketing)، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (social media marketing)، بازاریابی مبتنی بر افراد تأثیرگذار (influencer marketing) و اندازه‌گیری شاخصه‌های بازاریابی (marketing measurement) است.

شرکت در این کنفرانس برای چه کسانی مفید است؟

بازاریابی دیجیتال مفهومی نسبتاً تازه در ادبیات کسب‌وکار ایران است. به همین دلیل اگر در این حوزه فعال هستید، کنفرانس بازاریابی دیجیتال فرصتی مغتنم برای تعامل با سایر فعالان این عرصه است. همچنین، اگر در کسب‌وکار خود به بازاریابی دیجیتال نیاز دارید، اطلاعاتی که در این رویداد به اشتراک گذاشته می‌شود قطعاً می‌تواند برایتان راهگشا باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این رویداد می‌توانید از وبسایت DMConf.ir دیدن فرمائید. همچنین برای تهیه‌ی بلیط شرکت در این کنفرانس، به سایت ایوند سر بزنید.

تخفیف ویژه نویسش

کاربران نویسش می‌توانند با ثبت کد «nevisesh» هنگام سفارش از ۲۰ درصد تخفیف بهره‌مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی
راهنمای تولید محتوا با نویسش - چگونه محتوای بی‌ نقص تحویل بگیریم؟

راهنمای تولید محتوا با نویسش | چگونه محتوای بی‌نقص تحویل بگیریم؟

مطلب بعدی
استراتژی بازاریابی محتوا در یک صفحه!

استراتژی بازاریابی محتوا در یک صفحه!

مطلب مرتبط