یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و حضور نویسش در بخش استارت‌آپ‌ها

یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و حضور نویسش در بخش استارت‌آپ‌ها

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، دومین رویداد بزرگ در حوزه‌ی کسب‌وکارهای دیجیتال در ایران است. در این نمایشگاه سالانه، شرکت‌های فعال در فضای مجازی و رسانه‌های آنلاین حضور یافته و آخرین خدمات و محصولات خود را در معرض دید عمومی قرار می‌دهند. یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال به‌زودی برگزار خواهد شد.

برای نخستین بار در عمر ۱۱ ساله‌ی این رویداد و در یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، بخش کسب‌وکارهای نوپا (استارت‌آپ‌ها) نیز به آن اضافه شد است که «نویسش» نیز به‌عنوان یکی از شرکت‌های فعال در این حوزه شرکت خواهد کرد.

یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های دیجیتال

شرکت‌ها و کسب‌وکارهای متعددی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. اگر به حوزه‌ی دیجیتال علاقه‌مندید و یا در آن فعالیت دارید، فرصت حضور و بازدید از رویداد را از دست ندهید.

یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۷ آبان‌ ماه در مصلی تهران دایر و همه‌روزه از ساعت ۹ صبح لغایت ۸ شب میزان بازدیدکنندگان محترم است. نویسش از شما دعوت می‌کند تا ضمن بازدید از این نمایشگاه، از غرفه‌ی نویسش نیز دیدن کرده و نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما به اشتراک بگذارید. برای اطلاعات بیشتر به سایت این رویداد مراجعه کنید.

نویسش برای بازدیدکنندکان غرفه‌ی خود در این نمایشگاه، تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر گرفته که با مراجعه با غرفه‌ی ما می‌توانید از آن مطلع شوید.

1 comment
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی
استراتژی بازاریابی محتوا در یک صفحه!

استراتژی بازاریابی محتوا در یک صفحه!

مطلب بعدی
۶ روش ساده برای یافتن موضوعات جذاب برای وبلاگ

۶ روش ساده برای یافتن موضوعات جذاب برای وبلاگ

مطلب مرتبط