عیدانه نویسش: به فرصت‌ها سلام کن! به قلم محمدامین سفیدیان

محمدامین سفیدیان

محمدامین سفیدیان تازه‌ترین عضو نویسش است. از عکس گرفتن بدش می‌آید و با اکراه پذیرفت که عکسی برای مطلب در اختیارمان بگذارد. محمد امین از تجربه‌ی حضورش در نویسش برای‌مان نوشته است.

در ادامه، نوشته محمدامین سفیدیان را برای سال نو مطالعه کنید.

واقعیت اینه که خیلی مایل به نوشتن درباره خودم و این عیدانه نبودم اما از اونجایی که روی حرف میلاد عزیز نمیشه حرف زد یه جورایی مجبور به نوشتن شدم. البته امیدوارم متن خسته کننده‌ای نباشه؛ برای همین سعی کردم به دور از بحث های مارکتینگ یا تولید محتوا، داستان ورودم رو به نویسش بگم.

قصه من یعنی محمدامین سفیدیان در نویسش از اینجا شروع شد که بعد از مدت ها فریلنسری و شکست کسب و کار خودم، برای آگهی استخدام مارکتینگ نویسش رزومه فرستادم و قرار شد برای مصاحبه به اونجا برم؛ البته چرا دروغ خیلی برای رفتن تمایلی نداشتم بخصوص که دیدم شرکت های دیگه ای هم زنگ زدند و قرار مصاحبه گذاشتیم باهاشون و نویسش آخرین شرکتی بود که تماس گرفت و حتی میخواستم زنگ بزنم که مصاحبه رو کنسل کنم اما از اونجایی که شرکت خیلی از خونمون دور نبود تصمیم گرفتم که دل رو بزنم به دریا و برم. . اما بعدا از تصمیمی که گرفتم خیلی خوشحال بودم بخصوص بعد مصاحبه با میلاد و آشنایی با تجربه ها و سوابقش متوجه شدم که شاید بتونم بگم یکی از بهترین تصمیم های حداقل این سال رو گرفتم به خصوص بعد اون همه مشکل و روزهای سختی که سر کسب و کار قبلی خودم برخوردم.

این مطلب رو به این خاطر گفتم که همین جا بهتون توصیه کنم که از فرصت ها و شانس هایی که توی زندگی تون رخ میده غافل نشید و سعی کنید راحت از کنارشون نگذرید چون ممکن همین کوچکترین رخدادها، آینده کاری و حتی زندگی شخصی تون رو تغییر بده .

به هر حال توی همین مدت کمی که اینجا بودم میلاد خیلی بهم کمک کرده و چیزایه زیادی ازش یاد گرفتم و هنوز هم واقعا دارم پیشش درس پس میدم. البته خودش انقدر سرش شلوغ بوده و کمتر میشه گیرش آورد، ولی حواسش به همه چیز هست. همکای که بیشتر از بقیه باهاش سروکار دارم، سمانه عزیز هستش که ارتباط بین کپی رایتر ها و مشتریان نویسش رو بر عهده داره و در واقع پل ارتباطی بین اون هاست. در مورد محیط کار هم باید بگم که محیط کار اینجا خیلی خوب و صمیمی هستش و با محیط کارهای قبلی من که نسبتاً رسمی تر بودند کمی متفاوته و یک فضای استارت آپی بهتر وجود داره. تیم مون هم، یک تیمِ عالی و کار بلد هست و ما همگی همه تلاششون رو می کنیم تا به بهترین شکل در خدمت شما باشیم.

همچنین بخوانید: عیدانه نویسش: درباره‌ی سال نو

این داستان آشنایی و ورود من به نویسش بود و خوشحالم که هر روز پایه های نویسش داره قوی تر میشه . نکته اصلی که میخواستم توی این داستان بگم هم درواقع همون قدر دونستن فرصت های زندگی تون بود. و اینکه اگر شما هم تا به حال شکست هایی در کسب و کارتون داشتید ناامید نشید، قطعا مسیرهای دیگه ای پیش روتون قرار می گیره و خودم معتقدم گاهی باید به کارآفرینی به چشم تجربه نگاه کنیم. اینجوری راحت تر می تونیم شکست رو بپذیریم چون اگر کار آفرینی تجربه است پس شکست در آن نیز کسب یک تجربه و مهارت جدید است.

به هر حال الان که در مارکتینگ نویسش مشغول به فعالیت هستم امیدوارم بتونم در رشد نویسش نقش موثری داشته باشم و از همه مهم تر در کنار سایر اعضا تیم، خواسته های شما را به بهترین شکل تامین کنیم؛ چون مهم ترین قصد و خواسته مون رضایت و خشنودی شماست.

بحث آخر هم اینکه، ما در سال جدید برنامه های زیادی برای نویسش داریم و میخوایم شما بهترین تجربه رو از تولید محتوا داشته باشید و از بابت تولید محتوا دیگر نگرانی نداشته باشید چون ما از مرحله ابتدایی تا آخرین مرحله تولید محتوا همراهتون هستیم. در نهایت امیدوارم با تجربه ای خوب از تولید محتوا در نویسش، نتیجه و بازخوردش رو در کسب‌وکارتون ببینید.

اینم هدیه نوروزیِ مارکتینگی من  به شما :

کد تخفیف ۵۰ درصد تا سقف ۲۰ هزار تومان  برای اولین سفارش تولید محتوا :  marketinggift98

با آرزوی سالی سرشار از سلامتی و موفقیت . 

محمدامین سفیدیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی

عیدانه نویسش به قلم میلاد ماهیار: رویای کودکی خودت را دنبال کن

مطلب بعدی
سال ۱۳۹۷

عیدانه نویسش در سال ۱۳۹۷: درباره‌ی سال تازه به قلم میلاد اسلامی‌زاد

مطلب مرتبط