عیدانه نویسش به قلم سمانه عمادی: آلیس در سرزمین عجایب!

از حضور سمانه عمادی در نویسش کمتر از سه ماه می‌گذرد، اما در همین مدت کوتاه، حسابی جای خودش را بین مشتری‌ها و همکاران نویسش باز کرده و تقریبا کاری بدون نظارت و همراهی او انجام نمی‌شود. کارشناس عملیات نویسش، خیلی زود به راهنمای کاربران‌مان تبدیل شده و توانسته اعتمادشان را جذب کند. در ادامه، عیدانه‌ی سمانه را خواهید خواند.

سال ۹۷ مثل همه سالهای گذشته با کلی اتفاقات و خاطرات تلخ و شیرین همراه بود. با توجه تجربیات شغلی گذشته، اگر شش ماه پیش لیستی از مشاغلی که می‌توانستم انتخاب کنم را پیش روی «سمانه عمادی» می گذاشتند، مطمئنا کار در حوزه‌ی تولید محتوا جزو انتخاب‌های آخرم می‌بود. اما این رسم زندگی‌ست که همیشه شما را غافلگیر کند و در راهی قرارتان دهد که هیچ وقت تصورش را هم نمی‌کردید.

زمانی که همکاری با نویسش به من پیشنهاد شد، دو دلیل من را به سمت قبول این همکاری سوق داد: یک شناختی که از قدیم از مدیرعامل نویسش داشتم و می‌دانستم که اهل تئاتر و هنر است و برای من که سالها در محیط خشک و با دسیپلین بیمارستان کار کرده بودم، ادامه‌ی دوستی در محیطی تازه بسیار هیجان انگیز بود. دلیل دوم اما،روحیه‌ی ماجراجویی خودم بود که دلم می‌خواست مسیرهای تازه و کارهای جدید را تجربه کنم. هرچند همه‌چیز آنطور که فکر می‌کردم نبود و چیزها، پیچیده‌تر و گاه سخت‌تر از آنچه به ذهنم می‌رسید شد.

همچنین بخوانید:‌ عیدانه میلاد ماهیار

راستش را بخواهید، هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم که هفته های اول حضورم در نویسش، حسی شبیه به آلیس در سرزمین عجایب را داشته باشم! من پا به دنیایی گذاشته بودم که کاملا برایم ناشناخته بود. دنیای وب، استارتاپ‌ها، بازاریابی دیجیتال، تولید محتوا، کلمات کلیدی، SEO و غیره که پیش از این در دنیا کاری‌ام جایی نداشتند. همه اینها مثل هزارتویی بود که باید فهم‌شان می‌کردم و راهم را در آن بین می‌جستم. صادقانه بگویم، این مهم میسر نبود مگر با کمک‌ها و همراهی‌های میلاد (همان دوست هنرمند و البته مدیرعامل نویسش!)

الان بعد از گذشت سه ماه از آغاز این کار احساس می کنم که انتخاب بسیار درستی داشتم؛ کار کردن در یک محیط سالم، در دفتری پر از انرژی مثبت و و معاشرت با آدم‌ها یا به عبارت بهتر، دوستان جوان و پر انرژی. البته که همه‌چیز هم چندان ساده نیست: چالش‌های روزانه با عده ای نویسنده جوان و خلاق که بخشی از زندگی من شده اند و در نهایت دنیای جدیدی که هر روز بیشتر از دیروز به آن علاقمند می شوم و روز به روز بیشتر مشتاق می‌شوم تا بیشتر و بیشتر آن‌را بفهمم و بیاموزم. امیدوارم سال ۹۸ با کمک همه دوستان و همکاران و تلاش و مطالعه بیشتر بتوانم خیلی از رموز ناشناخته این سرزمین عجایب را بیشتر کشف کنم.

به امید سالی پر از حس شادی و سرزندگی برای تمام مردم ایران زمین

سمانه عمادی

8 comments
  1. کار تو یه همچین محیطی خیلی لذت بخشه
    این دقیقا حسیه ک من داشتم روز که اومدم سرکار

  2. سمانه و تیم نویسش از بهترین تیمهایی هستند که دیدم و امیدوارم سال خوبی داشته باشند و همینطور موفق و پرانرژی به کارشون ادامه بدن ????????????????

  3. خیلی متن قشنگ و جالبی بود و اینکه کار جدیدت رو به سرزمین عحایب تشبیه کردی خیلی جالب بود و با همین متن کوتاه من رو خیلی به علاقه مند کردی به گروه نویسش
    امیدوارم که بتونی اینجا موفق بشی و کلی انرژی خوب بگیری …..

  4. سمانه جان چقدر زیبا حضورت رو در دنیای جدید کاری توصیف کردی .امیدوارم روز به روز بیشتر پیشرفت کنی و حضوری مستمر در اکو سیستم داشته باشی.

  5. بودن در سرزمین عجایب بسیار لذت بخش چرا که احساس زنده بودن را به انسان القا می کند امیدوارم سمانه عزیز روز به روز در چالش جدید خود موفق تر و پویا تر باشد و تیم نویسش هم روز به روز بزرگتر و موفق تر باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی

عیدانه نویسش به قلم امیر فلاح: فنی‌ها شب عید ندارند!

مطلب بعدی

هدیه نوروزی نویسش: از ما کتاب هدیه بگیرید

مطلب مرتبط