کارگاه بازاریابی محتوایی برگزار می‌شود

کارگاه بازاریابی محتوایی

نظر به درخواست مستمر کاربران نویسش در خصوص برگزاری کارگاه‌های آموزشی اثربخش در حوزه‌ی بازاریابی محتوایی، اولین کارگاه بازاریابی محتوایی با همکاری مجموعه‌ی نوآفرینان برگزار خواهد شد. در این رویداد یک روزه، مبانی کلان بازاریابی محتوایی بر شمرده خواهد شد و توامان مثال‌هایی واقعی در این حوزه بررسی می‌شود.

امروزه، بازاریابی محتوایی یکی از شیوه‌های متدوال، پرکاربرد و البته کلیدی در حوزه‌ی بازاریابی دیجیتال به شمار می‌رود که بنا به هزینه‌های پایین این شیوه‌ی بازاریابی و اثربخشی مثال‌زدنی آن، استقبال بسیار زیادی را شاهد بوده و به کسب‌وکارهای پرشماری کمک کرده است که بتوانند با صرف هزینه‌ای کم، شاهد دستاوردهای چشمگیری باشند.

نظر به پیچیدگی‌های حوزه بازاریابی محتوایی، نویسش در نظر دارد تا طی مجموعه‌ای از رویدادها و کارگاه‌ها، نسبت به اموزش این حوزه اقدام نماید. اولین رویداد آموزشی در هفته‌ی پیش رو برگزار خواهد شد.

کارگاه بازاریابی محتوایی

شرکت در کارگاه بازاریابی محتوایی می‌تواند برای تمامی فعالان حوزه‌ی بازاریابی محتوایی، چه در مقام تولیدکننده محتوا و چه مدیران بازاریابی محتوایی کسب‌وکارهای گوناگون مفید واقع شود.

این ورکشاپ در تاریخ جمعه ۱۵ دی‌ماه در پارک علم و فناوری مدرس تهران برگزار خواهد شد.

برای ثبت نام در این کارگاه یک روزه به این صفحه مراجعه کنید. همچنین با وارد کرد کد تخفیف nevisesh از ۱۵ درصد تخفیف ویژه برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی

۱۲۳ واقعیت که درباره گوگل نمی‌دانید- واقعیت اول

مطلب بعدی
Content-creation

تولید محتوای حرفه‌ای به سبک حرفه‌ای ها: ۱۵ تکنیک اثربخش

مطلب مرتبط