نویسش پلاس، سرویس بازاریابی محتوا برای کسب‌وکارها

سرویس بازاریابی محتوا

اگر از کاربران ثابت نویسش باشید و شبکه‌های اجتماعی ما را در تلگرام، اینستاگرام و تویتر دنبال کنید، حتما از سوالی که هفته‌ی پیش مطرح کردیم مطلع هستید. نویسش، سرویس جدیدی را با نام «نویسش پلاس» به خدمات خود افزوده است و از مجموع بارخودهای دریافتی در مورد ماهیت این خدمت، تنها یک نفر توانست حدس نسبتا درستی بزند! در ادامه، با سرویس بازاریابی محتوا نویسش بیشتر آشنا خواهید شد.

نویسش پلاس: مشاور و سرویس بازاریابی محتوا

پلتفرم نویسش، بازویی مناسب برای تولید محتوای حرفه‌ایست که به کمک آن می‌توانید محتوای مورد نیاز خود را ارزان‌تر و سریع‌تر به دست آورید. اما برای بسیاری از شرکت‌ها، فرایند تدوین استراتژی، استخراج کلمات کلیدی و … چندان ساده نیست و به مشاوری برای پیشبرد این هدف نیازمند هستند. نویسش با حجم بالایی از سوال و درخواست در این حوزه مواجه است و کاربران پرشماری، علاوه بر خدمات تولید محتوا به راهنمایی بیشتر برای تدوین استراژی بازاریابی محتوایی خود و همچنین تسریع فرایند نشر محتوای درخواستی نیازمند بودند.

نویسش پلاس، خدمتی مکمل برای نویسش است. با دقت در بازخورها و درخواست‌های دریافتی و برگزاری جلسات حضوری مستمر با مشتریان، خدمات نویسش پلاس تعیین و در قالب موارد زیر منسجم شد

تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی

اگر برای کسب‌وکار خود، استراتژی بازاریابی محتوایی ندارید، متخصصین مجرب نویسش پلاس آن‌را برای‌تان تدوین می‌کنند. پس از برگزاری جلسات فی‌مابین و کسب درک درست از نیازمندی‌های شما، استراتژی مناسب و مرتبط تدوین خواهد شد.

تقویم نشر محتوا

استراتژی باید به چیزی ملموس و قابل اجرا تبدیل شود که نمود آن در تقویم محتوایی (content calendar) عینیت می‌یابد. تقویم سه‌ماهه‌ی مشتریان نویسش پلاس، برای کانال‌های مختلف توزیع (وبلاگ، شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌ها و…) مبتنی بر استراتژی تعریف شده، تولید خواهد شد

یک دستیار ویژه

همه‌ی مشتریان نویسش پلاس، یک دستیار ویژه و اختصاصی خواهند داشت تا سرویس بازاریابی محتوا را به بهترین شکل ممکن دریافت کنند. که فرایند تولید و نشر محتوا را برای‌شان مدیریت کرده و دربازه‌های زمانی مختلف گزارش عملکرد را  ارائه می‌کند.

برای آشنایی بیشتر با نویسش پلاس، صفحه آن را مشاهده کنید.


چگونه به جمع مشتریان نویسش پلاس بپیوندیم؟

کافی‌ست یک ایمیل درخواست به آدرس salam@nevisesh.com ارسال کنید. در کمتر از دو روز کاری، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و توضیحات لازم را حضورتان تقدیم می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی

چگونه به یک تولید کننده محتوا با مهارتی بالا تبدیل شویم

مطلب بعدی

۱۲۳ واقعیت که درباره گوگل نمی‌دانید- واقعیت اول

مطلب مرتبط