نویسش دو ساله شد: راهی که آمدیم و مسیری که در پیش است

نویسش دو ساله شد! دو سال پیش در چنین روزی، نویسش رسما کارش را آغاز کرد. این آغاز رسمی اما، با مراسمی برای رونمایی و یا سروصدای تبلیغاتی همراه نبود. راستش را بخواهید، اصلا شخص ثالثی جز من و امیر از این ماجرا خبر نداشت. دو سال از آن روز می‌گذرد و حالا، شُمار آدم‌هایی که با نویسش سروکار دارند خیلی بیشتر از دو نفرِ ابتدایی‌ست. از زمانی که آغاز به نوشتن همین پاراگراف کردم تا حالا، سه کاربر جدید به نویسش اضافه شد.

راهی که آمدیم

چند روز قبل از اینکه نویسش کارش را آغاز کند، با این پیام امیر فهمیدم که بالاخره، تعامل و کاری چندماهه، نمودِ عینی پیدا کرده و نویسش، در دسترس عموم قرار گرفته است. ساعت ۱۰.۲۴ دقیقه‌ی شب بود.

نویسش دو ساله شد

ده روزی زمان لازم شد تا مشکلاتی مرتفع و اطلاعاتی تکمیل و زیرساخت‌هایی بهینه شود تا بتوان به شروع کار نویسش «رسمیت» داد و درباره‌اش نوشت. این رویه‌ی «بهتر کردن»‌ چیزها، رسمی شد در نویسش که طی ۷۳۰ روز گذشته، وقفه‌ای در آن پدید نیامد. هرروز، چیزی به نویسش اضافه، فرایندی اصلاح گشت، مشکلی مرتفع شد و امکانی توسعه یافت تا نویسش بتواند رشدی فزاینده را در جوار و با همراهی کاربران خود تجربه کند.

در شش ماه گذشته، دو برابرِ یک‌سال و نیمِ قبلش رشد کردیم و امیدواریم که در سه ماه آینده، دو برابر هرآنچه تا به امروز توسعه یافتیم را تجربه کنیم. نرخ رضایت مشتری را به شکلی خیره کننده افزایش دادیم و میانگین درآمد همکاران نویسنده‌مان را به تقریب چهار برابر کردیم. این دستاورها حال‌مان را خوب می‌کند، اما راضی؟ نه!

همچنین بخوانید: نویسش تازه به شما سلام می‌کند

نویسش دو ساله شد، و مسیری که در پیش است

چند ماه پیش و در آستانه‌ی سال نو، از امیدهای‌مان نوشتم. از سختی‌های راهی که آمده‌ایم گفتم و در انتها، تقاضا کردم که کنارمان بمانید. راستش، اصل حرفِ امروزم نیز همین هاست و بیشتر از هر چیزی، نویسش را به مشایعت و همراهی کاربرانش نیازمند می‌دانم. ما همه‌ی سعی و توان‌مان را به کار گرفتیم که مستمر، نسخه‌ی بهتری از خودمان را عرضه کنیم. کیست که نداند، این مسیر را پایانی نیست؟

نه، من از حمایتِ کورکورانه و احساسی سخت نمی‌گویم. از هیچ عبارتی بیشتر از «از استارتاپ‌ها حمایت کنید» بدم نمی‌آید! نویسش را جدی بگیرید، از آن «انتظار» داشته باشید و اگر آنچه که باید نبود، گزینه‌های دیگری را امتحان کنید. ما دوست نداریم که تنبل و بی‌کفایت بار بیاییم!


روی تراکت تبلیغاتی چلوکبابی محله‌مان یک جمله‌ی تکراری -که احتمالا به نظر طراحش، خلاقانه‌ترین جمله‌ی ممکن است- نقش بسته:‌ ایرادات‌مان را به خودمان و حُسن‌مان را به دوستان‌تان بگویید. کاش با نویسش نیز چنین کنید.

بفرمائید دهان‌تان را شیرین کنید!

چه عضو نویسش باشید و چه نه، می‌توانید سفارش بعدی خودتان را تا سقف ۲۰.۰۰۰ تومان میهمان ما باشید. کد hbdn2 را هنگام ثبت سفارش تولید محتوا وارد کنید تا شیرینی این دوسالگی را با هم مزه مزه کنیم. این کد تا پایان امروز فعال خواهد بود.

علاوه بر این، به تمام مشتریانی که امروز سفارشی ثبت کنند، هدیه‌ای به نشانی پستی‌شان ارسال خواهد شد. در این میهمانی خودمانی، همکاران نویسنده‌مان نیز سهیم‌اند و برای ایشان نیز هدایایی در نظر گرفتیم که طی روزهای آتی به دست‌شان خواهد رسید.

اگر شما هم دلتان خواست برای‌مان هدیه‌ای بفرستید، ایمیلی با عنوان «نویسش دو ساله شد» برای‌مان بفرستید تا پاسخ‌ش را با هدیه‌ای جذاب‌تر تقدیم کنیم 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی
وبیناردی

اولین دوره وبیناردی با حضور نویسش برگزار می‌شود

مطلب بعدی
قطعی اینترنت

مرگ در می‌زند: قطعی اینترنت با ما چه کرد؟

مطلب مرتبط