نمایشگاه الکامپ نویسش در بخش استارتاپ‌ها منتظر شماست

نمایشگاه الکامپ

آخرین باری که فرصتی دست داد تا با مشتریان و کاربران نویسش، رودررو و مستقیم صحبت کنیم، نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال بود. آن روزها، نویسش تازه اولین قدم‌های خود را بر می‌داشت و مسیرش را تازه آغاز کرده بود. حالا، چیزی کمتر از یکسال گذشته و طی این مدت برای نویسش و نویسشی‌ها کل اتفاق خوب افتاده است. نمایشگاه الکامپ فرصت تازه‌ای برای ملاقات دوباره با شماست.

ما دوستان بیشتری داریم، برای کپی رایترهای زیادی شغل ایجاد کردیم و مشتری‌های بیشتری را با محتوای با کیفیت خوشحال ساختیم. نمایشگاه امسال، بهانه‌ی خوبی‌ست که هم دوستان‌مان رو از نزدیک ببینیم و هم بتونیم با رفقای تازه گپ‌وگفت کنیم.

اگر در این روزهای گرم تابستان، گذرتان به نمایشگاه بین‌المللی تهران و نمایشگاه الکامپ افتاده، به نویسش هم سر بزنید. ما می‌توانیم با آب خنک، نوشیدنی و چای پذیرای‌تان باشیم! تازه، یک کد تخفیف ۷۰۰۰ تومانی هم هست که در نمایشگاه تقدیم‌تان خواهیم کرد.

همچنین این فرصت مناسبی برای دریافت بازخورد شما از کار با نویسش است. پیشنهادات شما کمک شایانی در مسیر توسعه و بهبود نویسش به ما خواهد کرد. ما با روی باز، آماده‌ی شنیدن نظرات و پیشنهادات شماییم تا نویسش را به مطلوب شما نزدیک‌تر سازیم.

برای آشنایی بیشتر با زمان و مکان برگزاری به سایت رسمی نمایشگاه الکامپ به نشانی http://iran-elecomp.com/ مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی

به فروش بیشتر فکر می‌کنید؟‌ این سه پیشنهاد کاربردی را جدی بگیرید

مطلب بعدی
فریلند

فریلند، همایشی برای فریلسنرهای بی‌مرز! با این کنفرانس سالانه آشنا شوید

مطلب مرتبط