مدیریت از خانه: کتاب راهنمای دورکاری، عیدانه‌ی نویسش و زرین‌پال

شیوع ویروس کرونا، سبک زندگی و کار همه‌مان را تغییر داد. خیلی از تیم‌ها و شرکت‌ها مثل ما، مجبور به ترک محل کار و آغاز دورکاری شدند، برخی ناچار شدند فعالیت‌های خود را به حالت تعلیق درآورند و مدیران بسیاری نیز ناگزیر شدند که مدیریت از خانه را پیش بگیرند! بروی این شرایط، خود، مشکلات بیشتری را بر قبلی‌ها افزود. ما هم در نویسش از گزندهای این توفیقِ اجباری، دورکاری و خانه‌نشینی، بی‌نصیب نبودیم و حقیقتا در روزهای نخست، مشکلاتِ مختلفی را تجربه کردیم. کتاب مدیریت از خانه، پیش‌کشی‌ست ناقابل که به عنوان راهنمای دورکاری می‌تواند قدری از مشکلاتی که با آن‌ها مواجهید را کاهش دهد.

به بهانه‌ی نوروز و در قالب هدیه‌ای مشترک از طرف نویسش و زرین‌پال، کتابی راهنما برای راهبری بهتر کارها در شرایط دورکاری را در واسپین روزهای سال تولید کردیم و در کمال مسرت پیش‌کشتان می‌کنیم.


مدیریت از خانه: راهنمای دورکاری

کتاب راهنمای دورکاری «مدیریت از خانه» مرجعی کامل، ساده و سریع برای مدیران عاملی‌ست که ناگزیرند این روزها، تیم‌های خود را بدور از محل کار راهبری کنند. مولف کتاب، خود مدیریت مجموعه‌ای را به عهده دارد که بخش عمده‌ی تیمش به صورت دورکاری مشغول بکارند و تجربه‌ی ارزنده‌ای در این سبک کاری دارد.

کتاب از یازده فصل تشکیل شده است که در هر کدام، با استفاده از داده‌های آماری که از مصاحبه با افراد شاغل به صورت دورکار به دست آمده است، تکنیک‌هایی کلیدی آموزش داده می‌دهد. نثر روانی دارد، موجز است و می‌توان تمام آن‌را در دو-سه ساعت خواهند. حُسنِ بزرگ کتاب، استفاده‌ از تجربه‌ی واقعی مدیران ارشد شرکت‌های بزرگ و موفقی‌ست که دورکاری به عنوان بخش مهمی از ماهیت وجودی‌شان پذیرفته شده است.

نکته‌ی قابل تامل دیگر آن است که این اثر، نه بخاطر شیوع کرونا که بیشتر با هدف ترویج فرهنگ دورکاری تولید گشته است. پس با خیالت راحت می‌توانید از آموزه‌های آن، که بدور از شتاب‌زندگی نگاشته شده، بهره‌مند شوید.

در این کتاب، استفاده از برخی ابزارها و سرویس‌های آنلاین توصیه شده است که بنا داریم تا در ویراست‌های بعدی، نمونه‌های داخلی و کارآمد را نیز پیشنهاد کنیم تا کتاب، کاربرد بیشتری بیابد.


زرین‌پال: همراه تولید کتاب راهنمای دورکاری مدیریت از خانه

برای تولید و آماده‌سازی انتشار این کتاب، کمک و حضور زرین‌پال به عنوان حامی نقشی موثر داشت. مصطفی امیری، مدیرعامل زرین‌پاس، با روی باز از پیشنهادِ همراهی در نشر این اثر استقبال کرد و کمک کرد که بتوانیم در زمانی کوتاه آن‌را تقدیم حضورتان کنیم.

امیدواریم که خواندن این کتاب راهنمای دورکاری بتواند کمک‌حال‌تان باشد. لطفا آن‌را به دوستان و مدیران دیگری که می‌شناسید واحتمال می‌دهید که به محتوایی این‌چنین نیاز دارند، معرفی کنید. ایرادات آن‌را نیز به ما بگویید تا بتوانیم در ویراست‌های بعدی اصلاح و نسخ بهتری از کتاب بسازیم.


خوانش | فروشگاه آنلاین کتاب
دیگر کتاب‌های نویسش را در خوانش بیابید
1 comment
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی

آمار نویسش در سال ۱۳۹۸ به روایت اعداد

مطلب بعدی
عیدانه نویسش

عیدانه نویسش: خودت را در خانه پیدا کن!

مطلب مرتبط