فریلند، همایشی برای فریلسنرهای بی‌مرز! با این کنفرانس سالانه آشنا شوید

فریلند

فریلنسرینگ، یا «آزادکاری» روشی متدوال در دنیا برای کسب درآمد است و به عنوان گونه‌ای از شغل در جهان پذیرفته شده است. یک فریلنسر، بر مبنای توانایی و مهارت خود می‌تواند در مکان و زمان دلخواه به فعالیت پرداخته و ورای محدودیت‌های عمومی شرکت‌های و فضاهای کاری، به شیوه و روش ایده‌آل خود «خلق ارزش» کند. در ادامه با مفهوم فریلنسری و همچینن رویداد فریلند بیشتر آشنا شوید.


در سال‌های اخیر و با گسترش دامنه‌ی نفوذ وب و موبایل، آزادکارها امکان‌های گسترده‌تری برای کسب موقعیت‌های کاری یافتند و طبعا، تعداد افراد بیشتری به این گونه از کار روی آوردند. واقعیت آن است که یک فریلسنر کاربلد، می‌تواند درآمدی به مراتب بیشتر از یک کارمند داشت باشد و توئمان، آزادی‌ها و اختیار عمل‌های بیشتری را نیز تجربه کند.

گسترش فرهنگ فریلبنسرینگ در ایران، مرهوم زحمات و تلاش‌های افراد متعددی‌ست که با اعتقاد و ایمان به این مسیر، سعی در اشاعه‌ی آن داشتند. در زمانه‌ی کنونی که بنا به هزینه‌های بالای زندگی و دشواری در رفت‌آمد در کلان‌شهرها، حضور یافتن در محل کار خود یکی از مشکلات مهم است، دورکاری یکی از شیوه‌های بهینه‌ای‌ست که علاوه بر آنکه می‌تواند رضایت بیشتری را برای کارمند فراهم کند، از هزینه‌های کارفرما نیز می‌کاهد. رویداد فریلند با توجه به همین مساله و نیاز شکل گرفته است.

اولین سمینار تخصصی فریلند، ۲۲ام شهریورماه سال جاری در شهر زیبای انزلی برگزار می‌شود و نویسش با افتخار به عنوان یکی از حامیان آن در رویداد حضور دارد

در فریلند، از زبان فعالان برتر این حوزه، اطلاعات و مهارت خود را در حوزه‌ی فریلنسری افزایش دهید، شبکه‌ی حرفه‌ای بسازید و در نهایت فریلنسر بهتری از خود بسازید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی

نمایشگاه الکامپ نویسش در بخش استارتاپ‌ها منتظر شماست

مطلب بعدی
وبلاگ نویسی

چرا وبلاگ؟ (مزایای وبلاگ نویسی برای کسب و کار و بازاریابی)

مطلب مرتبط