صفحه درباره ما، از سیر تا پیاز: هر آنچه باید برای تولید محتوا صفحه درباره ما بدانید

صفحه درباره ما

یکی از اصلی‌ترین مشکلات در وب‌سایت‌های تجاری مربوط به بخش «درباره ما» است. صفحه درباره ما محل خوبی برای معرفی اختصاصی شرکت و صحبت پیرامون آن است. در این قسمت در مورد نام تجاری و ایده‌های خاص و نوآورانه کسب‌و‌کار حرف می‌زنند.

اشتباه نکنید. این تنها کارکرد صفحه درباره ما نیست! مشتری‌ها با مشاهده این صفحه تصمیم می‌گیرند که روی برند و نام تجاری‌تان حساب کنند یا به دنبال سرمایه‌گذاری در شرکت دیگری باشند. با کمک صفحه درباره ما و محتویاتش می‌توانید کسب‌وکارتان را به بهترین گزینه برای حل مشکل مشتری تبدیل کنید. در دنیای تجارت به این کار اعتمادسازی و تأمین محصول راهگشای مشتری (ارائه خدمت یا محصولی که مشکل مشتری را حل می‌کند) گفته می‌شود.

در این مطلب قصد داریم درباره سه ایده زیر صحبت کنیم:

  • نقشی که صفحه درباره ما در تصویرسازی از نام تجاری یا برندتان ایفا می‌کند.
  • باید و نبایدهای مهمی که در صفحه درباره ما قرار می‌گیرند.
  • معرفی قاتلان خاموش بخش درباره ما
  • بررسی چند نمونه صفحه درباره ما از برندهای تجاری و ارزیابی نکات موفقیت‌شان.

با ما همراه باشید.

صفحه درباره ما چیست؟

صفحه درباره ما به مشتریان و مراجعین آنلاین اطلاعاتی در زمینه کسب‌وکار و افراد پشت پرده می‌دهد. این می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • چگونه برندتان را شروع کردید
  • مواردی که برندتان را بی‌نظیر و منحصر‌به‌فرد می‌کنند
  • ارزش‌ها و باورهای تجاری‌تان
  • چرا مشتریان باید شما را انتخاب کنند.

اکثر نمونه‌های صفحه درباره ما  که با قصه پردازی همراه هستند به‌خوبی می‌توانند اعتماد مشتریان بالقوه را به خودشان جلب کنند. می‌پرسید چرا؟

چون بعد از خواندن این نمونه از صفحه درباره ما، مشتری بیشتر از نظر عاطفی  روی برندتان سرمایه‌گذاری می‌کند. زمانی که آنها با همان ارزش‌ها، مشکلات یا پیروزی‌هایی که شما روبه‌رو هستید ارتباط برقرار کنند، می‌توانید رابطه خاص‌تان با مشتری را پایه‌گذاری کنید.


چرا به صفحه درباره ما احتیاج دارید؟

این صفحه برای ایجاد رابطه با مشتریان خیلی مهم است. اگر هنوز مطمئن نیستید که به بخش درباره ما در سایت کسب‌وکارتان نیاز دارید یا خیر، نگاهی به چند دلیل زیر بیاندازید. شاید بتوانند ایده‌های خوبی برای کار روی این بخش در اختیارتان بگذارند.

در بین بازدیدکنندگان جدید محبوب است

به‌طور متوسط صفحه درباره ما تعداد بازدیدهای بیشتری نسبت به هر صفحه دیگری از سایت‌ دارد. اما چرا این‌گونه است؟ مردم به‌طور طبیعی کنجکاو هستند ولی این کشف و شهود  فقط به محصولات ختم نمی‌شود. آ‌ن‌ها عاشق داستان و یادگیری چیزهای تازه در مورد خود برند هستند. یک نمونه صفحه درباره ما همه این امکانات را در اختیارشان قرار می‌دهد.

نشان می‌دهد که چرا منحصر‌به‌فرد هستید

حتی کسب‌وکارهایی که در یک زمینه مشابه فعالیت می‌کنند دلیل راه‌اندازی و ایده اصلی یکسانی ندارند. صفحه درباره ما محل خوبی برای بیان این تفاوت‌ها است. داستان بی‌نظیری که برای اداره کسب‌وکارتان دارید همان چیزی است که شما را از رقبایتان متمایز می‌کند. به همین خاطر یک  تفاوت برجسته و برگ برنده به شمار می‌رود.

علاوه بر این، اگر مردم بتوانند با سختی‌هایی که پشت سر گذاشته‌اید و کسب موفقیت‌هایتان ارتباط برقرار کرده یا هم‌ذات‌پنداری کنند، طبیعتا داستان‌تان جذاب‌تر می‌شود.

تصویر نام تجاری (یا برندتان) را تقویت می‌کند

بهتر از بخش درباره ما، جایی را برای بیان اینکه دقیقا چه کسی هستید و چه راه و روشی در کسب‌وکارتان در پیش گرفته‌اید پیدا نمی‌کنید.

به‌عنوان مثال؛ Goat Story یک تولیدکننده لوازم جانبی قهوه منحصربه‌فرد برای دوستداران انواع قهوه است. در نمونه صفحه درباره ما این برند از یک عکاسی مینیمالیستی استفاده شده است. در تصویر همه کارکنان لباس‌هایی با رنگ‌های مشابه پوشیدند که به برجسته‌تر نشان دادن تصویر برند کمک می‌کند. همین‌طور هیچ عنصر غیرقابل انعطاف‌ یا پرتنشی در تصویر مشاهده نمی‌کنید. این یکی از ویژگی‌های خوب برای صفحه درباره ما است که تا حدودی از روانشناسی به نفع خود استفاده کرده است.

تکنیک‌هایی برای نوشتن صفحه درباره ما

این صفحه میتواند شامل تمام چیزهایی باشد که فکر می‌کنید در برندتان مهم و ارزشمند به شمار می‌روند. اگر مطمئن نیستید که باید از کجا شروع کنید در ادامه چند پیشنهاد شگفت‌انگیز برای نوشتن این صفحه معرفی می‌کنیم.

اما به خاطر داشته باشید که این لیست هم دارای محدودیت‌هایی است. متناسب با مشخصات کسب‌وکارتان ممکن است بتوانید از طریق عناصر مختلفی موقعیت تجاری‌تان در بازار رقابت را تقویت کنید. نکات زیر تنها تعداد انگشت‌شماری از کلید‌های کاربردی برای نوشتن بخش درباره ما هستند.

گزاره ارزش منحصر‌به‌فردتان را درج کنید

بخش منحصربه‌فرد فروش شرکت‌تان را پیدا کنید و آن را محور نگارش نمونه صفحه درباره ما قرار دهید. مثلا اگر در بخش فروش شرکت‌تان سیاست‌های برگشت کالای انعطاف‌پذیری دارید، توضیح دهید چرا از این سیاست‌های بامدارا استفاده کردید.

به‌عنوان مثالی دیگر اگر نکته منحصر‌به‌فرد فروشتان استفاده از مواد یا محصولاتی تجدیدپذیر است، علت ارزشمندی این ایده در کسب‌وکارتان را برای مخاطبین شرح دهید.

اگر گزاره ارزش منحصر‌به‌فردی در کسب‌وکارتان نداشته باشید، چالش برانگیز است. اگر در ابتدای راه‌اندازی کسب‌وکارتان به این موضوع توجه نکردید هنوز هم دیر نیست. با مشورت متخصصین آژانس‌های بازاریابی دیجیتال می‌توانید روی ایده برجسته کردن محصولات خود تمرکز کنید. آنها به شما کمک می‌کنند تا تفاوت محصول خود و دلیل اهمیت آن را به مشتریان معرفی کنید.

چهره شرکت‌تان را نشان دهید

در اولین نگاه، چشم انسان‌ها معمولا روی صورت تمرکز می‌کند. در مثال قبلی که درباره شرکت Goat Story زدیم، حتما بلافاصله شروع به نگاه کردن چهره افراد کردید و حتی متوجه قهوه‌ای که می‌نوشند هم نشدید. شما هم میتوانید با درج تصویری از چهره بنیانگذاران یا کل تیم کسب‌وکارتان، نحوه خواندن مخاطبتان و برداشت او را کنترل کنید.

اگر یک کارآفرین فردی هستید و به تنهایی کسب‌وکارتان را هدایت می‌کنید، قرار دادن یک تصویر از خودتان هم می‌تواند برای ایجاد چهره کسب‌وکار یا شرکتتان کافی باشد.

داستان برندتان را بازگو کنید

هر چیزی روی این کره خاکی داستانی دارد. آدم‌های معمولی یا بهتر است بگوییم اکثریت مردم به‌خاطر محدودیت‌های فردی و اجتماعی، حفظ اصالت و … نمی‌توانند تغییر شخصیت دهند یا آن را با صراحت بیان کنند. اما در مورد برندهای تجاری و کسب‌وکارها موضوع فرق می‌کند. آنها می‌توانند داستان پشت برندشان یا نحوه شکل‌گیری و تغییرات خود را به یک عنصر مهم و تاثیرگذار در زمینه بازاریابی تبدیل کنند.

همان‌طور که قبلا به آن اشاره کردیم؛ داستان برند شما، عنصر تمایز و منحصر‌به‌فردی برند شما است. هیچ داستانی دقیقا مشابه داستان برندتان وجود ندارد. بنابراین مخاطبین به آن توجه می‌کنند.

یک روش جالب برای گفتن داستان برند استفاده از خط زمانی است. به این ترتیب علاوه بر بخش روایی یک گاه‌شمار هم به آن اضافه می‌کنید. رویدادهای مهم در تاریخچه برندتان می‌توانند شامل موارد زیر باشند:

  • زمانی که ایده برندتان را در ذهن داشتید
  • وقتی اولین محصولتان را فروختید
  • زمانی که صد فروش اول خود را با موفقیت ثبت کردید
  • هنگامی که اولین کارمندتان را استخدام کردید و … .

مهم نیست چقدر داستان برندتان وسوسه‌انگیز است. زمانی که آن را تا ۲۰۰۰ کلمه گسترش می‌دهید بعید است مشتری آن را بخواند. تا حد امکان سعی کنید که داستان برندتان را کوتاه و مختصر، مرتبط و مبتنی بر نکات کلیدی (گزاره‌های ارزشی منحصربه‌فردی که قبلا درباره‌اش صحبت کردیم) نگه دارید. همین‌طور از خودستایی بیش از اندازه، گفتن حرف‌های بیهوده و بزرگنمایی پرهیز کنید.

پشت صحنه کسب‌وکارتان را به اشتراک بگذارید

در دنیایی آنلاین کسب‌وکارهای اینترنتی، شفافیت یک دارایی قابل فروش است. بنابراین از آن به‌عنوان یک ضرورت نه یک گزینه استفاده کنید. بسیاری از برندها با استفاده از مبلغ‌های بالا یا مواد اولیه توجه مخاطبین خاص را جلب می‌کنند. مصرف‌کنندگان بیشتر از هر چیز می‌خواهند از محصولات شرکت‌تان مطلع شوند. پس از این فرصت برای یک نمایش جذاب استفاده کنید.

می‌توانید چند تصویر از محصولات یا نحوه تولید را در معرض دید مشتریان کنجکاوتان قرار دهید تا به‌سادگی عملکردهای داخلی شرکت را مشاهده کنند. با ارائه توضیح درباره روند تولید کالاهای خود به همراه تصاویر، خواننده متوجه می‌شود که این محصولی خریداری شده دقیقا چیست و از کجا آمده است.

  • اجازه دهید مشتریان از موقعیت‌تان مطلع شوند

شما متعجب می‌شوید اگر بدانید که مشتریان بعد از دانستن موقعیت کسب‌وکارتان ممکن است چه احساس مثبتی نسبت به شما کسب کنند. با گفتن اینکه در کدام شهر یا استان فعالیت می‌کنید، می‌توانید اعتماد بیشتری از جانب مردم آن منطقه دریافت کنید. دانستن محل دفتر یا موقعیت حمل کالاها روی تغییر تمایل عدم خرید مشتریان اثرگذار است.

مشتری را به سمت اقدام بعدی هدایت کنید

می‌خواهید مشتری یا مخاطبین بعد از تمام کردن مطالعه صفحه درباره ما چه کاری انجام دهند؟ احتمالا نمی‌خواهید فقط از سایت خارج شوند یا در انتهای صفحه بلاتکلیف باقی بمانند. پس با قرار دادن یک CTA (فراخوانی به عمل) آن‌ها را به فروشگاه سایت هدایت کنید. می‌توانید یک فرم تماس برای برقراری ارتباط طراحی کنید یا از آن‌ها بخواهید تا در خبرنامه عضو شوند.

قسمت پایین نمونه صفحه درباره ما، دقیقا جایی است که مخاطب با برندتان در ارتباط است و فکرش را مشغول کرده پس از این فرصت عاقلانه و به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

توجه به بالادست!

بخش بالایی صفحه یا همان Above the Fold اولین بخشی است که توجه مخاطب و کاربر را به خود جلب می‌کند. همان‌طور که تصور می‌کنید این قسمت وابسته به دستگاه و اندازه صفحه نمایش متفاوت است. اما چرا باید به آن اهمیت بدهیم؟!

هر بازاریاب در دنیای کسب‌وکارهای آنلاین به‌خوبی می‌داند که جلب توجه کاربر تنها بخشی از مشکلات موجود است. ادامه‌دار کردن این توجه، به همان اندازه مهم است. طراحی صفحه درباره با محتوایی که در بالای صفحه درج شود، کاربر را ترغیب می‌کند تا برای کاوش بیشتر صفحه را به سمت پایین پیمایش کند.

می‌توانید به‌صورت دستی در قسمت بالای صفحه از خطوط محتوایی متوسط استفاده کنید و سپس نحوه نمایش آن را در دستگاه‌ها و با استفاده از مرورگرهای مختلف بررسی کنید. به این ترتیب متوجه می‌شوید که محتوا دقیقا در کدام قسمت صفحه درج  شده و کجا تمام می‌شود.

صفحه درباره ما سایت را بروزرسانی کنید

وقتی که بخش درباره ما سایت خود را به شکلی منحصربه‌فرد و خلاقانه طراحی و ایجاد کردید، آن را با دنیا به اشتراک بگذارید. اما یادتان نرود هر از چند گاهی آن را آپدیت و بروز کنید.

صفحه‌ای که به‌خوبی محتوایش نگارش شده باشد می‌تواند به شیوه‌ای یکتا اعتماد مخاطب را جلب کند. طوری که هیچ صفحه دیگری در سایت در این حد و اندازه قادر به اعتمادسازی نیست. اما یک صفحه درباره ما قدیمی و منسوخ شده نشان از بی‌توجهی شما دارد. پس خیلی ساده اعتماد مخاطب را خدشه‌دار کرده و از بین می‌برد. برای جلوگیری از بروز این اتفاق، خوب است که هر ۶ ماه یکبار برای به‌روزرسانی و تازه کردن این بخش اقدام کنید.

از امتحان کردن چیزهای تازه در این صفحه نترسید. برای بررسی بازخوردهای کاربران باید قدرت ریسک و انعطاف بالایی در نگارش محتوای درباره ما داشته باشید. همین‌طور دست از ارزیابی و بررسی منظم محتوای آن برندارید.

چه چیزهایی را نباید در صفحه درباره ما قرار داد؟

تا به حال درباره یک سری از عناصر و المان‌های مفید و سازنده در بخش درباره ما صحبت کردیم. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در برابر این بایدها تعدادی نباید هم وجود دارند. به‌عنوان مثال:

  • اعتیاد در نگارش محتوا را کنار بگذارید. اعتیاد به رسانه‌های اجتماعی می‌تواند باعث افزایش بازدید و تعدد کاربر شود ولی درمورد بخش درباره ما کسب‌وکارتان، چنین رویکردی ندارد. این صفحه برای ایجاد یک ارتباط موثر و پیوند با مشتریان است. پس لزومی ندارد درباره مفاهیم بی‌ربط (مثل ملاقات‌تان با هم اتاقی بزرگترین شخصیت تجاری) صحبت کنید. همین‌طور به‌شدت از عبارت‌های تخریبی و منفی پرهیز کنید. این که محصولتان می‌خواهد یک صنعت را به هم بریزد و آن را مختل کند، شیوه خوبی برای تدوین محتوای بخش درباره ما نیست.
  • به همان دلیلی که از خصوصیت اعتیاد محتوایی در تدوین استفاده نمی‌کنیم، نباید این صفحه را برای تمرکز روی فروش ایجاد کنیم. در حالی که افراد با خواندن صفحه درباره ما به محصول‌تان علاقه‌مند می‌شوند در حقیقت آن‌ها به برند شما علاقه نشان می‌دهند. پس تمرکزتان را روی نام تجاری‌تان (به‌عنوان یک نهاد) نگه دارید. این همان چیزی است که شما را مهم و منحصربه‌فرد می‌کند نه صرفا محصولات‌تان را.

بررسی چند  نمونه از بهترین صفحات درباره ما

چطور بعضی از نمونه صفحات درباره ما خیلی تاثیرگذار و موفق عمل می‌کنند؟ آن‌ها چه ویژگی‌هایی دارند؟ اگر درباره‌اش کنجکاو هستید می‌توانید برخی از خصوصیات هفت نمونه برتر را در ادامه مشاهده نمایید:

Nike | نایکی

یکی از بزرگترین تولیدکنندگان در زمینه کفش، لوازم و البسه ورزشی است که حداقل یک بار در طول زندگی‌تان اسمش را شنیده‌اید. نمونه صفحه درباره ما این شرکت ترکیبی از تصویر و محتوا در قسمت ابتدایی و بالای صفحه است. در این بخش یک محتوای کوتاه و شعارگونه با رویکرد مثبت وجود دارد. بنابراین در نگاه اول مخاطب در پی این می‌گردد که حرف بعدی این برند چیست. به همین خاطر نظرش جلب شده و صفحه را پیمایش می‌کند.

در ادامه خیلی کوتاه درباره هدف و گزاره ارزشی نایکی صحبت کرده و شرکت‌های تابعه را معرفی می‌کند. سپس به نوآوری محصولاتش، اعضای تیم و گروه‌های زیرمجموعه و اجتماعات مرتبط می‌پردازد. در نهایت با ارائه چند فراخوان با روشی ساده مخاطب را به صفحات جدید ارجاع می‌دهد. همچنین محور اصلی این لینک‌ها برای ارضای کنجکاوی مخاطب درباره شرکت (مانند اخبار جدید پیرامون این برند، هدف کسب و کار، روش‌های ارتباطی و …) است.

Home Depot | هوم دیپوت

این برند یک فروشگاه زنجیره‌ای برای فروش سخت افزار است. در این نمونه صفحه درباره ما هم یک تصویر ساده ولی با صدایی قوی در قسمت بالای صفحه مشاهده می‌کنید که در کنار آن به معرفی تاریخچه نام تجاری می‌پردازد.

سپس به شکلی خلاقانه و هوشمند شعار سازمانی و اهداف کسب‌وکار یا همان گزاره‌های ارزشی برند را در قالب دو نمودار دایره‌ای و هرمی (نمادین به صورت برعکس) به تصویر می‌کشد. با این کار به‌صورت خلاصه و مختصر و البته اثرگذار اطلاعات مورد نظرش را در اختیار مخاطب می‌گذارد. بیان موقعیت برند و محدوده پوشش همراه با یک نقشه هم از دیگر ویژگی‌های جالب این صفحه است.

Toyota | تویوتا

کسب‌وکاری که بهترین خودروها و ماشین‌های سنگین را می‌سازد برای نمونه صفحه درباره ما از چند بخش مهم ولی با طراحی ساده و کاربرپسند استفاده کرده است. در صفحه درباره ما شرکت تویوتا چهار سربرگ وجود دارد.

  • بخش اول به معرفی برند می‌پردازد و تصاویری از نحوه تولید محصول را نیز به اشتراک می‌گذارد.
  • بخش دوم به بیان هدف تجاری تویوتا اختصاص دارد. اینکه چرا مردم آن را می‌خرند و چه وجه تمایز یا ارزشمندی برای مشتریانش ارائه می‌کند.
  • بخش سوم مربوط به تاریخچه تویوتا است. خیلی ساده آن را در یک جمله بیان می‌کند و برای کسب اطلاعات بیشتر مخاطب را به یک تایم لاین یا خط زمانی ارجاع می‌دهد. البته مشاهده این تایم لاین جذاب گرافیکی هم خالی از لطف نیست.
  • در بخش آخر هم گروه صنعتی و افرادی که برای هدایت آن در تلاش هستند را معرفی می‌کند. همین‌طور لینکی جداگانه برای نمایش تصویری (همراه با بیوگرافی) در نظر گرفته است.

نحوه تقسیم‌بندی پارامترهای مهم، خلاصه‌گویی، ساده‌نویسی و ارائه لینک‌های جانبی جذاب یکی از نقاط مثبت صفحه درباره ما تویوتا است.

Dashlane | دش‌لین

دشلین یک برند تجاری برای مدیریت رمز و ارائه راهکارهای امنیتی است. رویکرد نگارش محتوا در صفحه درباره ما این برند بسیار مثبت است. حتی با استفاده از فضای بالایی صفحه این اثر مثبت روانشناسی را به‌سادگی روی مخاطب می‌گذارد. موضوع بعدی مربوط به استفاده بی‌پیرایه ولی هوشمندانه از بخش درباره ما است. به‌طوری که علاوه بر معرفی ارزشی که به کاربران ارائه می‌دهد، در عمل آن را به صورت ملموس و باورپذیر ثابت می‌کند.

Happy socks | هپی ساکس

این برند در زمینه پوشاک و جوراب فعالیت می‌کند. اولین چیزی که با رفتن به صفحه درباره ما هپی ساکس به ذهن می‌رسد، هجوم رنگ‌هاست. این صفحه یکی از بهترین نمونه‌ها در زمینه استفاده از المان‌های خاص کسب‌وکار برای طراحی بخش درباره ما شرکت است.

به همین خاطر رنگ‌ها به یکی از نمادهای این برند تبدیل شده‌اند. همین‌طور همه محصولات آن با رنگ‌های روشن، شاد و چشم‌نواز هستند. می‌توانید انعکاس برند را در این صفحه به‌خوبی مشاهده کنید.

Saucony | ساکونی

در بیشتر سایت‌ها صفحه درباره ما در یک لینک ارائه می‌شود. اما در این برند تولید کفش و لباس ورزشی یک منوی «درباره ما» در چند صفحه در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد. نقطه قوت این چندگانگی، تصاویر برجسته و گرافیکی عالی است که در طراحی درباره ما استفاده می‌کند.

یکی از این لینک‌ها مربوط به تاریخچه است که در هفت فصل کوتاه تهیه شده‌اند. در فصل اول از یک کلیپ کوتاه و در سایر فصل‌ها از اسلایدهای تصویری استفاده کرده است. نکته مثبت ارائه محتوا آن ایجاد پیوستگی با تاریخچه ورزشی است. بیان داستان برند و تاریخچه به‌صورت انیمیشن، یکی از جذابیت‌های آن به شمار می‌رود.

در یکی دیگر از لینک‌ها درباره ارزش‌های مثبت برند و نقاط قوتش صحبت می‌کند. مثل اینکه در تولید محصولات از مواد اورگانیک و تجدیدپذیر استفاده شده است. همچنین در لینک بعدی در قالب یک تیتر به‌روزرسانی به معرفی کالکشن خود پرداخته و درباره تیم تولید کننده محصول و تجربه آن‌ها صحبت کرده است.

Penguin Random House

این شرکت در زمینه چاپ و نشر فعالیت می‌کند. زمانی که به صفحه درباره ما این برند می‌روید با یک طرح‌بندی چندگانه از لینک‌ها مواجه می‌شوید که هر لینک به یک موضوع اختصاص دارد. این روش برای مطالعه ساده‌تر مخاطب در نظر گرفته شده است. اما در نهایت می‌تواند مجموعه‌ای از اطلاعات مورد نیاز را به‌صورت گروهی در اختیار آن‌ها بگذارد. این بخش‌ها شامل؛ داستان برند، مسئولیت‌های اجتماعی، اخبار پیرامون برند، محل فعالیت، تاریخچه و… هستند.

همچنین این روند خوانایی را در نگارش لینک‌ها هم ادامه می‌دهد. مثلا در لینک «داستان برند» به‌صورت بولت‌وار یک سری مطالب را بیان می‌کند یا در بخش محل فعالیت از علامت‌گذاری روی یک نقشه بزرگ استفاده می‌کند. ایده این طراحی صفحه، به کاربران کمک می‌کند تا بدون صرف وقت دقیقا سراغ همان مطلبی بروند که درباره‌اش کنجکاو هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی
بازاریابی محتوا چیست

بازاریابی محتوا چیست ؟ تعریف بازاریابی محتوا از زبان پیشگامان حوزه محتوا

مطلب بعدی
بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا: هرآنچه باید درباره بازاریابی محتوایی و تولید محتوا بدانید

مطلب مرتبط