تولید محتوای حرفه ای را چگونه به انجام برسانیم؟

تولید محتوای حرفه‌ای برای کسب‌وکارتان را جدی بگیرید! این شاید، واضح‌ترین و در عین حال صریح‌ترین پیشنهادی‌ست که می‌توان به کسب‌وکارها عرضه کرد. بازاریابی محتوایی، ارزان‌ترین شیوه برای جذب مشتریان تازه و وفادارسازی مشتریان فعلی شماست.

با تولید محتوای حرفه ای، تخصصی و با کیفیت می‌توانید مشتریانی بیشتری و رضایتمند را گرد خود جمع کرده و کسب‌وکار پررونق داشته باشید.

نویسش، پیشنهادهای ویژه‌ای در حوزه تولید محتوای حرفه ای برای‌تان دارد. این مطلب را تا انتها بخوانید تا یک کد تخفیف ۵۰.۰۰۰ تومانی دریافت کنید!


نویسش چطور کار می‌کند؟

نویسش یک تحریریه‌ی مجازی و آنلاین است که دردسر تولید محتو را از شما می‌گیرد. با نویسش می‌توانید محتوای با کیفیت و اختصاصی مورد نیاز کسب‌وکارتان را ارزان‌تر و سریع‌تر از هر روش دیگری تولید کنید

محتوا در نویسش توسط متخصصین تولید محتوا نوشته شده و برای موتورهای جستجوی بهینه می‌شود. کیفیت محتوا در نویسش تضمینی‌ست و در صورتیکه مطابق درخواست شما نباشد، تمام هزینه‌ی پرداختی عودت داده خواهد شد.

تنها کافی‌ست در نویسش ثبت نام کنید، مشخصات محتوای مورد نیاز خود را ثبت کنید و در کمتر از سه روز، محتوای عالی را همراه با تصاویر مرتبط دریافت کنید! اگر هنوز روی نویسش سفارش ثبت نکرده‌اید، از این لینک اقدام کنید. بعد از ثبت‌نام، یک کد تخفیف ۲۰.۰۰۰ تومانی دریافت خواهید کرد : )

اما این همه‌ی ماجرا نیست! اگر بدنبال تخفیف بیشتر، و البته راحتی بیشتر می‌گردید، این مطلب را تا انتها بخوانید.

نویسش پلاس: انتخابی هوشمندانه برای شروع بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی محدود به تولید محتوا نیست و این فرایند گام‌های دیگری نظیر استراتژی محتوا، توزیع محتوا، ترویج محتوا و آنالیز محتوا دارد. طی این فرایند، زمان‌بر و گران است و اگر همه‌ی این گام‌ها را در نظر نگیرید، احتمالا بهره‌ی کافی را از سایت و وبلاگ خود نخواهید برد.

نویسش پلاس تمام فرایند بازاریابی محتوایی را برای‌تان انجام می‌دهد. لازم نیست دست به سیاه و سفید بزنید! تمام کار با ماست و در انتهای هر ماه، تنها گزارش عملکرد را دریافت خواهید کرد. ما پس از تحلیل سایت و کسب‌وکارتان، استراتژی را تدوین کرده و تولید محتوای حرفه ای را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهیم. در صورت نیاز، محتوا در سایت شما منتشر می‌شود و در نهایت بازدیدکننده‌ی واقعی و مرتبط برای آن ایجاد خواهد شد.

مزایای نویسش پلاس

  • دردسرها و هزینه‌های کار با نیروی انسانی زیاد را حذف خواهد کرد.
  • استراتژی تولید محتوا برای شما تولید شده و برای اصلاح و تایید در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
  • در صورتی که کلمات و عبارات کلیدی توسط شما مشخص نشود، متخصصین ما آن‌ها را مشخص خواهند کرد.
  • تولید محتوای وبلاگ و سایت شما به مقدار لازم در زمان تعیین شده انجام خواهد شد.
  • هزینه تولید محتوای حرفه ای کاهش پیدا کرده و به حداقل خواهد رسید.
  • گزارش ماهانه‌ای از انجام کار در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
  • بارگذاری و پروموشن محتوا نیز برای شما انجام خواهد شد.

نگاهی به بسته‌های متنوع نویسش پلاس بیاندازید تا متناسب با بودجه‌تان بهترین پکیج را انتخاب کنید. از طریق فرم مشاوره رایگان می‌توانید از ما برای تهیه‌ی بسته‌ی مناسب کمک بگیرید. همچنین می‌توانید با کد NP50 از ۵۰.۰۰۰ تومان تخفیف تا پایان فروردین ۹۸ در خرید هر یک از بسته‌های نویسش پلاس بهره ببرید تا تولید محتوای حرفه ای و فرایند بازاریابی محتوایی بی‌دردسری در پیش بگیرید.

چرا محتوا مهم است؟

تولید محتوای حرفه ای برای کسب و کار شما نقشی حیاتی ایفا میکند

تقریبا بیش از ۴٫۳ میلیون جستجو توسط کاربران گوگل در دقیقه انجام می‌شود و نتایج این جستجوها بر اساس سیستم Rank Brain طبقه‌بندی می‌شوند. بخش عمده‌ای از این جست‌وجوها توسط افراد با هدف رسیدن به محصولات، خدمات و سرویس‌های مورد نیازشان است.

بنا به آمار موجود، بیش از ۶۰ درصد مشتریان تازه از همین طریق به کسب‌وکارها متصل می‌شود. آیا از این سهم بهره‌مند هستید

بر طبق پژوهش‌ها، بازاریابی محتوایی با در نظر گرفتن نیاز مخاطبان راهی ارزان و پایدار برای جذب و تبدیل آن‌ها به مشتری است. در شرایط اقتصادی فعلی کشورمان، یکی از موثرترین روش‌ها برای حیات تجاری، اتکا به شیوه‌های مختلف بازاریابی دیجیتال و بازاریابی محتوایی و تولید محتوابه نظر می‌رسد.

همین حالا، بازاریابی محتوایی را در صدر اولویت‌های سال تازه قرار دهید تا از این قافله‌ی پرسرعت عقب نمانید! نویسش، کنار و همراه شماست تا دستاوردهایی هرچه بهتر داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی

چگونه‌ ترافیک وبسایت خود را رایگان افزایش دهیم؟

مطلب بعدی

نویسش، حامی اولین کنفرانس بازاریابی محتوایی ایران

مطلب مرتبط