داستان‌هایی که می‌چسبند:‌ ترجمه کتاب برای سیستان و بلوچستان

دو-سه هفته‌ی گذشته پُر بود از خبرهای غم‌انگیز و گاهی عجیب. صبح‌ها را با خبری تازه آغاز می‌کردیم و بدون آنکه بخواهیم، در منفعل‌ترین حالتِ ممکن، مواجه با پیامد اتفاقاتی بودیم که مستقیم دستی و نقشی در آن‌ها نداشتیم. تا همین لحظه که مشغول به نوشتن این سطور هستم، موج اخبار ناخوشایند به قوه‌ی اولیه‌ی در حال خروش است و هر لحظه، خبری و ماجرایی بر دیگری و قبلی افزون می‌شود. آخرین خبرناخوشایند، وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان است.

وقوع سیل و گرفتار شدن هموطنان‌مان در استان سیستان و بلوچستان، مصیبتی‌ست که تا همین لحظه ادامه دارد. برخلاف آنچه بر ما گذشت، در مواجهه با این حادثه می‌توان اقدامی کرد و تاثیری، هرچند کوچک و خُرد در کاهش آسیب‌های آن داشت.


ما در نویسش سعی کردیم به قدر توان و امکان‌مان، قدمی برای کمک به هموطنان نجیب‌مان در جنوب و استان سیستان و بلوچستان برداریم. کتابی را که در دست تولید داریم، برای فروش گذاشتیم و تمام عوایدش را به این عزیزان اختصاص دادیم. ما تخصصی در امدادرسانی وامور بشردوستانه نداریم،‌ پس از دوستان‌مان در خیریه مهر گیتی و پلتفرم مهربانه کمک خواستیم تا در مسیری درست و اصولی گام برداریم.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم که نگاهی نیز به کتاب دیگری که در نویسش با نام مدیریت از خانه تولید شده است بی‌اندازید.


اگر مثل ما، قلب‌تان برای ایران و هموطنان‌مان در سیستان و بلوچستان می‌تپد، در این کمپین همراه‌مان باشید. با پیش‌خرید این کتاب به رقمی معقول، علاوه بر آنکه از محتوای‌ آن بهره خواهید بود، نقشی در کمک به اهالی سیستان و بلوچستان داشته باشید.

توضیحات بیشتر را در صفحه‌ی کمپین در سایت مهربانه ببینید.

1 comment
  1. با سلام و وقت بخیر
    بنده نسخه رایگان کتابو امروز مطالعه کردم و الان برای خرید کامل کتاب اینجا آمدم که خبری از کتاب نیست و لینک صفحه کمپین هم که قرار دادید خراب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی
نوشتن توضیحات متا: ساده تر از همیشه!

چگونه متا تگ بنویسیم: ۵ راهنمایی ساده و کاربردی برای نوشتن توضیحات متا

مطلب بعدی
طول محتوا

طول محتوا را چگونه تعیین کنیم؟ نگاهی از منظر سئو به طول محتوا

مطلب مرتبط