اینفوگرافی بازاریابی محتوا: نقشه جامع بازاریابی محتوایی

اینفوگرافی بازاریابی محتوا، نمایه کاملی از بازاریابی محتوایی را پیش روی شما قرار می‌دهد و همه‌ی مواردی که باید در نظر بگیرید را به شما ارائه میکند
اینفوگرافی بازاریابی محتوا: نقشه جامع بازاریابی محتوایی

تا‌به‌حال به این پرسش فکر کرده‌اید که بازاریابی محتوایی چه چیزهایی را شامل می‌شود و چه چیزهایی را نه؟ به‌عنوان یک بازاریاب محتوا، نسبت به تمامی جنبه‌های این حوزه اشراف دارید؟ در این اینفوگرافی بازاریابی محتوا به شکل شماتیک و تصویری، با پاسخ سرراست بسیاری از این سوالات آشنا می‌شوید.

در این اینفوگرافی بازاریابی محتوا، تقریباً تمامی جنبه‌هایی که به یک کارشناس و متخصص این حوزه مرتبط است، اشاره شده است و می‌توانید به صورت اجمالی نسبت به ابعاد مختلف حوزه‌ی فعالیت خود اشراف پیدا کنید. مطمئناً، بخش‌های متعددی از این چرخه در فعالیت‌های امروز شما کمرنگ است که می‌بایست در زمان مناسب نسبت به برنامه‌ریزی برای تکمیل آن اقدام کنید. به‌زودی، درباره‌ی بخش‌های مختلف این اینفوگرافی، توضیحات کامل‌تری در وبلاگ نویسش منتشر خواهد شد.

دریافت اینفوگرافی بازاریابی محتوا

برای دریافت اینفوگرافی بازاریابی محتوا این‌جا کلیک کنید. با توجه به سایز بزرگ تصویر، پیشنهاد ما این است که آن را چاپ کرده تا بتوانید با تمرکز بیشتری آن‌ را بررسی کنید.


اگر زمان و نیروی انسانی کافی ندارید، نویسش می‌تواند بخش تولید محتوای شما را تسهیل کند. بسیاری از گونه‌های محتوایی یاد شده در این اینفوگرافی بر بستر نویسش قابل تعریف هستند. کافی‌ است سری به پست چگونه یک سفارش بی‌نقص ثبت کنیم؟ بزنید تا اطلاع کافی درباره‌ی نحوه‌ی تعریف یک پست درست به‌دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی
۶ روش ساده برای یافتن موضوعات جذاب برای وبلاگ

۶ روش ساده برای یافتن موضوعات جذاب برای وبلاگ

مطلب بعدی

کپی رایتر و نویسنده محتوا چه تفاوتی باهم دارد؟

مطلب مرتبط