هدیه نوروزی نویسش: از ما کتاب هدیه بگیرید

اوایل همین ماه اسفند بود که تصمیم گرفتیم به تعدادی از مشتریان و همراهان نویسش هدیه نوروزی تقدیم کنیم. برای فهمیدن اینکه هدیه‌مان چه باشد، چندان سختی نکشیدیم! کتاب، اولین و آخرین انتخاب‌مان بود. کتاب هم به موضوع کار و پیشه‌مان مرتبط است هم، حقیقتا هیجان‌انگیزتر و به‌دردبخورتر از کتاب هدیه‌ی دیگری سراغ نداشتیم. اما سوال «چه کتابی؟» از انتخاب نوع هدیه سخت‌تر بود، و همین موجب شد که از دوستان‌مان در تویتر سوال کنیم:

پاسخ‌هایی که دریافت کردیم، هیجان‌زده‌مان کرد. از رمان‌های معروف گرفته تا کتاب‌های روانشناسی و مدیریتی در انتخاب آدم‌ها وجود داشت. طیف پاسخ دهندگان هم برای‌مان جالب بودند، از همکاران و مشتریان‌مان گرفته تا آدم‌هایی که اصلا ما را نمی‌شناختند.

همچنین بخوانید: کتاب «داستان‌هایی که می‌چسبند» به نفع سیل‌زندگان سیستان و بلوچستان

وقتی استقبال عمومی را برای دریافت این هدیه مشاهده کردیم، به فکرمان رسید که هدایای نوروزی را نه فقط برای مشتریان و همکاران نویسش، که برای هر کسی که «هدیه» می‌خواهد ارسال کنیم.

دل‌مان می‌خواست هدیه دادن، و حس خوب هدیه گرفتن را محدود به حوزه‌ی بازاریابی و تبلیغات نکنیم. حساب‌گری برای ارسال هدیه نکنیم، و به این نیاندیشیم که گیرنده‌ی هدیه می‌تواند برای‌مان منفعتی داشته باشد یا نه. در لیست بالا، چیزی قریب به ۱۰۰ نفر اطلاعات‌شان را برای دریافت کتاب تکمیل کردند، و ما هم قول دادیم که هیچ‌وقت «هیچ» استفاده‌ی تبلیغاتی‌ای از این فهرست، نه برای خودمان و نه برای دیگری نکنیم. هدایا را، در اولین روزهای بعد از تعطیلات ارسال خواهیم کرد.

همبودگاه، همراه نویسش

هدیه نوروزی نویسش با همراهی همبودگاه

بعد از شروع این کمپین کوچک، دوستان خوب ما در همبودگاه به کنامان آمدند تا بتوانیم هدایایی بیشتر را به عنون هدیه نوروزی به مخاطبین‌مان ارسال کنیم. همبودگاه، پلتفرمی برای ارتباط بین مترجمان، ناشران و سازمان‌هاست و کتاب‌های مفیدی را تولید و منتشر کرده است. تعدادی از کتاب‌های ارسال به مخاطبین این کمپین را همبودگاه تامین کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی

عیدانه نویسش به قلم سمانه عمادی: آلیس در سرزمین عجایب!

مطلب بعدی

عیدانه نویسش به قلم میلاد ماهیار: رویای کودکی خودت را دنبال کن

مطلب مرتبط