ابزارهای بازاریابی محتوایی: آشنایی با ۱۵ سرویس کاربردی

ابزارهای بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوایی با کمک ابزارهای تخصصی و مرتبط، کارایی بیشتری به همراه خواهد داشت و توامان، در هزینه و زمان شما نیز صرفه‌جویی ایجاد می‌کند. Neil Patel در مقاله‌ای مفصل به معرفی ابزارهای بازاریابی محتوایی پرداخته است که نویسش آن‌ را برای شما به فارسی بازگردان کرده است. در انتهای این مقاله، خبرهای خوشی برای کاربران ایرانی خواهیم داشت، پس پیشنهاد می‌کنیم که مطلب را تا انتها بخوانید و علاوه بر آشنایی با سرویس‌های جذاب و کارآمد، از پیشنهاد نویسش نیز مطلع شوید.

تحقیقات نشان داده که ۸۸٪ بازاریابان B2B از بازاریابی محتوایی (Content Marketing) در استراتژی بازاریابی خود استفاده می‌کنند. اگر شما هم جزو این افراد هستید قطعا با مزایای آن آشنا هستید. ولی در غیر این صورت بهتر است این مطلب را مطالعه کنید تا با ابزارهای بسیار مفید بازاریابی محتوایی آشنا شوید و فعالیت مارکتینگی خودتان را تا حد بسیار زیادی بهبود ببخشید.



۱. تحلیل موضوعات و یافتن تاثیرگذاران با BuzzSumo

یکی از اولین سوالاتی که باید از خود بپرسید این است که چه نوع محتوایی برای صنعت و کسب‌وکار شما مفیدتر است و کارایی بیشتری به همراه خواهد داشت؟ آیا می‌دانید که رقبای شما چگونه از محتوا برای بازاریابی استفاده می‌کنند؟ یکی از ابزارهای بازاریابی که این‌جا به کمک‌تان می‌آید، buzzSumo است.

BuzzSumo به شما کمک می کند تا به خوبی زمین بازی را بشناسید و با استفاده از افراد تاثیرگذار در حوزه کسب‌وکار خود موفق‌تر عمل کنید.

تحلیل موضوعات و یافتن تاثیرگذاران با BuzzSumo

با استفاده از این ابزار  و آنالیز محتوایی که در تمام شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، شما بینش عمیقی نسبت به نوع محتوا و اینفلوئنسرهای تاثیرگذار در حوزه کاری خود پیدا خواهید کرد.

همچنین با تعیین کلیدواژه‌های دلخواه می‌توانید جزو اولین افرادی باشید که از انتشار محتوا با کلیدواژه مشخص شده مطلع می‌شوند. ابزار رصد و تحلیل رقبا به شما کمک می‌کند تا نسبت به فعالیت رقبا آگاه باشید و همچنین نتیجه فعالیت آنها را با عملکرد خود مقایسه کنید.

زمانی که شما کلیدواژه خاصی را جستجو می‌کنید، با فهرستی از محتوا به ترتیب بهترین عملکرد مشابه تصویر زیر مواجه می‌شوید:

تحلیل موضوعات و یافتن تاثیرگذاران با BuzzSumo

با این ابزار می‌توانید زمان‌بندی و برنامه‌ریزی انتشار محتوا را به خوبی به انجام برسانید. توصیه می‌کنیم حتی قبل از Draft پست بلاگ‌تان این سرویس را تجربه کنید.

قدم بعدی: یافته‌های خود را چگونه مدیریت کنیم؟


۲. ثبت، ساماندهی و به اشتراک‌گذاری یادداشت‌ها با Evernote

یکی از بهترین سرویس‌ها برای ساماندهی افکار و ایده‌ها به طوری که تمام تیم به آنها دسترسی داشته باشند Evernote است.

این سرویس در تمامی سیستم‌عامل‌ها و دستگاه‌ها در دسترس شماست و بهترین مکان برای  سامان‌دهی تمام اطلاعاتی است که در تحقیقات خود با BuzzSumo به دست آورده‌اید.

ثبت، ساماندهی و به اشتراک‌گذاری یادداشت‌ها با Evernote

اگر شما در Evernote محتوایی را قرار داده باشید، در رایانه محل کار یا تلفن‌همراه‌تان در دسترس شما خواهد بود. علاوه‌ بر یادداشت شما می‌توانید اسکرین‌شات و تصویر از یک صفحه وب، فایل‌های پی‌دی‌اف یا لینک‌های مفید را از این طریق، ذخیره کنید.

ثبت، ساماندهی و به اشتراک‌گذاری یادداشت‌ها با Evernote

علاوه‌ بر این شما می‌توانید با قابلیت همگام‌سازی و ذخیره Evernote در هر دستگاهی بدون نیاز به اینترنت به یادداشت‌ها، تصاویر و غیره دسترسی داشته باشید.

در یک جمله می‌توان گفت که Evernote یک ابزار بسیار قدرتمند برای ساماندهی بازاریابی محتوایی است. علاوه بر آن، هر نوع متن و محتوای دیگری که باید مدیریت کنید، با دیگران به اشتراک بگذارید و یا جمع‌آوری و نگهداری کنید، در Evernote محفوظ می‌ماند. به طور کلی شاید نتوان Evernote را یکی از ابزارهای بازاریابی نامید، چرا که دامنه‌ی امکانات و کاربردهای فراگیرتری را داراست. با این‌حال، در این حوزه نیز کاربردی بوده و می‌تواند به شما کمک کند.

قدم بعدی: چگونه عملکرد خود را بهبود بخشیم؟


۳. تاثیر خود را در فضای مجازی با Kred بسنجید

در بازاریابی محتوایی صرفا نوشتن مطلب و دعا برای دیده و مطالعه شدن آن کفایت نمی‌کند، بلکه برای موفقیت باید کارهای بیشتری انجام داد. Kred یکی از ابزارهای بازاریابی محتوایی‌ست که می‌تواند به شما در توسعه‌ی تعداد مخاطبان‌تان کمک کند.

شما باید افراد تاثیرگذار (اینفلوئنسرها) را پیدا و با آنها ارتباط برقرار کنید تا پیغام شما را در شبکه‌های اجتماعی گسترش دهند. در اینجا Kred به کمک شما می‌آید. 

تاثیر خود را در فضای مجازی با Kred بسنجید

این پلتفرم با تحلیل توییتر و فیسبوک می‌تواند تاثیرگذاری شما را بسنجد و تاثیرگذاران مرتبط با حوزه کاری شما را پیدا کند. و برخلاف دیگر سرویس‌های مشابه امکان خودسنجی و بررسی لحظه‌ای وضعیت تاثیرگذاری را به شما می‌دهد.

تاثیر خود را در فضای مجازی با Kred بسنجید

Kred یک منبع عالی برای ساخت اعتبار و ایجاد اعتماد است. زمانی که مردم بدانند شما چه کسی هستید، بیشتر به کلیک روی مطالبی منتشر شده توسط شما و اصطلاحا درگیر شدن با آن رغبت نشان می‌دهند.

قدم بعدی: چگونه تیم خود را مدیریت و راهبری کنیم؟


۴. مدیریت کار گروهی با Trello

بیشتر شرکت‌ها در حوزه بازاریابی محتوایی یک تیم کامل را به آن اختصاص می‌دهند. Trello، لیست‌ها و کارت‌های آن برای مدیریت این تیم بهترین ابزار است.

مدیریت کار گروهی با Trello

با استفاده از Trello شما می‌توانید لیست‌ها و تسک‌های گوناگون را بسازید، برای دیگر اعضای تیم پیغام ارسال کنید، Dead-Line مشخص کنید و نهایتا تمام آنچه برای یک کار گروهی نیاز دارید را به صورت یکجا در اختیار داشته باشید.

مدیریت کار گروهی با Trello

ظاهر و طراحی این سرویس به گونه‌ای پیاده‌سازی شده است که به راحتی بتوانید با آن ارتباط برقرار کنید و همین، باعث شده Trello جزو بهترین‌های حوزه خود باشد.

قدم بعدی: چگونه جریان فروش ایجاد کنیم؟


۵. ایجاد کانال فروش با ClickFunnels

بدون در نظر گرفتن جامعه‌ی هدف شرکت شما در حوزه آنلاین یا آفلاین، شما باید یک قیف فروش در فضای اینترنت داشته باشید. چرا که یک قیف فروش مناسب بازدید‌کننده را به سمت فروش هدایت می‌کند و باعث رشد ارزش کسب‌وکار شما می‌شود.

به طور کلی اگر شما بخواهید چرخ ایجاد یک کانال فروش را از صفر اختراع کنید ساعت‌ها زمان لازم خواهید داشت، ولی از آنجا که در این مطلب راه‌های مدیریت زمان را به شما آموزش می‌دهیم، بهتر است از ClickFunnel استفاده کنید.

ایجاد کانال فروش با ClickFunnels

این سرویس به دلیل سادگی در استفاده (به سادگی یک Drag-and-drop) کار شما را بسیار راحت می‌کند و شما می‌توانید تنها در چند دقیقه قیف فروش خود را بسازید. از سوی دیگر قالب‌های آماده هم کار را بسیار ساده‌تر می‌کند.

ایجاد کانال فروش با ClickFunnels

قدم بعدی: بهترین موقع برای تعامل با کاربر چه زمانی‌ست؟


۶. با کمک Tweriod زمانی که همه گوش می‌کنند توییت کنید

اگر شما از فضای توییتر برای بازاریابی محتوا استفاده کنید، که البته ما هم توصیه می‌کنیم، بهتر است این کار را زمانی انجام دهید که مخاطبان شما آنلاین و در دسترس هستند.

با کمک Tweriod زمانی که همه گوش می‌کنند توییت کنید

به لطف Tweriod این امکان برای شما فراهم می‌شود که بهترین زمان را برای ارسال توییت انتخاب کنید. همچنین شما می‌توانید میزان ریپلای‌ها و منشن‌های اکانت توییتر خود را هم بسنجید. در میان ابزارهای بازاریابی، Tweriod را می‌توان یکی از بهترین‌ها دانست، چرا که فهم زمان درست و بهینه برای انتشار محتوا می‌تواند تا حدود بسیار زیادی اثربخشی آن‌ را افزایش دهد.

با کمک Tweriod زمانی که همه گوش می‌کنند توییت کنید

همچنین یک نمودار بهترین زمان بازخورد مخاطبین شما را نمایش می‌دهد:

با کمک Tweriod زمانی که همه گوش می‌کنند توییت کنید

پس از اینکه بهترین زمان ارسال توییت را پیدا کردید، توییت خود را در همان زمان ارسال کنید تا تاثیر واقعی توییتر را متوجه شوید. در واقع رسالت استفاده از توییتر هم چیزی جز این نیست.

قدم بعدی: محتوای بصری خود را چگونه بسازیم؟


۷. طراحی زیبای تصاویر با Canva

مطالعات نشان داده زمانی که شما برای پست وبلاگ خود از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید احتمال کلیک روی مطلب را بالا می‌برید.

اما فوتوشاپ همیشه به کار شما نمی‌آید. خوشبختانه ابزارهای دیگری هم هستند که از آنها استفاده کنید؛ مثل Canva.

طراحی زیبای تصاویر با Canva

Canva با تعداد زیاد تمپلیت به شما کمک می‌کند در سریع‌ترین زمان ممکن تصاویر مناسب فعالیت خود را آماده کنید. از طرفی شما می‌توانید پلتفرم مورد نظر خود را هم انتخاب کنید تا تصویر مناسب با آن مکان آماده‌سازی شود. مثلا اگر بخواهید تصویر را در اینستاگرام منتشر کنید، تصویر تولیدی متناسب با آن مد نظر شما ایجاد می‌شود.

طراحی زیبای تصاویر با Canva

شما با یک Drag-and-drop ساده می‌توانید از این ابزار -که رایگان هم هست- استفاده کرده تا تصاویر چشم‌نواز تهیه کنید و درصد کلیک‌شدن مطالب خود را بالا ببرید. متاسفانه canva از فونت‌های فارسی پشتیبانی نمی‌کند، اما با این‌حال در پاره‌ای از موارد می‌تواند کارامد باشد

قدم بعدی: چگونه‌ی تجربه مشتری را مدیریت کنیم؟


۸. بهبود تجربه مشتری با Uberflip

تمام کاری که Uberflip انجام می‌دهد بهبود ”تجربه محتوایی“ وب‌سایت شماست تا تجربه مشتری را بهبود ببخشد. تجربه مشتری یا customer experience رکنی مهم و کلیدی در ارتقای فروش و توسعه‌ی بازدهی کسب‌وکار است که توجه به آن می‌تواند مزیتی رقابتی محسوب شده و شما را یک قدم از رقبا جلوتر قرار دهد.

بهبود تجربه مشتری با Uberflip

به وسیله این سرویس شما می‌توانید بلاگ پست‌ها، ویدیوها، کتاب‌های الکترونیکی و غیره را در یک مکان مدیریت و کنترل کنید. همچنین این امکان به شما داده می‌شود تا متوجه شوید بازدیدکنندگان با برند شما ارتباطی استوار و بدون وقفه پیدا کرده‌اند یا خیر. در واقع این ابزار نگاهی کلی و دقیق به رفتار کاربران می‌اندازد و مسیرهایی برای بهبود این رفتار و در نهایت تجربه به شما ارائه می‌کند.

بهبود تجربه مشتری با Uberflip

قدم بعدی: چگونه رقبا را زیر نظر بگیریم؟


۹. SEMRush: یک ابزار همه‌کاره برای بازاریابی

رقبای شما با چه کلیدواژه‌هایی مشغول به فعالیت هستند؟ تبلیغات آنها به چه شکل در صفحات جستجو نشان داده می‌شود؟ بهترین کلیدواژه‌ها برای تمرکز کدام‌اند؟ رفتار جستجوی کاربران به چه صورتی در حال تغییر است؟

با SEMRush پاسخ تمام سوالات بالا (حتی بیشتر از آن) را بدست خواهید آورد.

SEMRush: یک ابزار همه‌کاره برای بازاریابی

با این ابزار شما مشاهده می‌کنید کلیدواژه‌های رقبا چه وضعیتی در موتورهای جستجو قرار دارند. همچنین وضعیت شرکت خودتان را هم می‌توانید بسنجید.

کافیست URL را به این سرویس بدهید تا با لیستی از کلیدواژه‌های اصلی، که تصوری از آنها نداشتید، مواجه شوید.

SEMRush: یک ابزار همه‌کاره برای بازاریابی

این اطلاعات از آن جهت ارزشمند است که به شما (نسبت به رقیب) در اطلاع از کلیدواژه‌های اساسی برتری می‌بخشد. همچنین با این سرویس اطلاعات خوبی نسبت به کلیدواژه‌های قدرتمند به دست خواهید آورد.

این سرویس ابزارهای دیگری هم دارد، مثل بررسی میزان بک‌لینک‌های خودتان و رقیب.

SEMRush: یک ابزار همه‌کاره برای بازاریابی

مطمئنا با یک بار استفاده ارزش بالای این سرویس را درک خواهید کرد. در همین هنگام می‌توانید روی ایمیل‌های خود کار کنید تا از این مدیوم هم به بهترین شکل بهره ببرید.

قدم بعدی: بهترین راه برای ارتباط ایمیلی با مشتریان چیست؟


۱۰. بازاریابی ایمیلی با MailChimp

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی از طریق ایمیل همچنان یکی از محبوب‌ترین روش‌های بازاریابی محتواست. به همین دلیل این شیوه بازاریابی باید در استراتژی بازاریابی محتوایی شما وجود داشته باشد و یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای انجام آن MailChimp است. در میان ابزارهای بازاریابی و سرویس‌های مختلف ایمیل مارکتینگ، میل‌چیمپ یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های پیش روی شماست که در ادامه، به توضیح دلایل آن خواهیم پرداخت.

بازاریابی ایمیلی با MailChimp

این سامانه دسترسی به اطلاعات شما را از طریق موبایل یا رایانه فراهم کرده است. اما آنچه که بسیار اهمیت دارد، رایگان بودن آن (تا سقف مشخصی از ایمیل‌های ارسالی و مشترکین) است.

ویژگی‌های  این سرویس غیر قابل شمارش است اما شاید یکی از بهترین آنها این باشد که به شما امکان می‌دهد لیستی از مشترکین واقعی، که با محتوای شما درگیر هستند، ایجاد کنید و همچنین آنها را تحت‌نظر قرار دهید.

ایمیل مارکتینگ با MailChimp

در ضمن امکان رصد میزان باز شدن، کلیک و همچنین میزان مشترکین جدید و لغو اشتراک را مشاهده خواهید کرد.

قدم بعدی: چگونه به صورت خودکار ایمیل ارسال کنیم؟


۱۱. ارسال خودکار ایمیل‌ها با GetResponse

همانطور که صحبت شد، ایمیل مارکتینگ بالاترین ROI (نرخ بازگشت سرمایه) را نسبت به دیگر کانال‌ها ایجاد می‌کند.

ارسال خودکار ایمیل‌ها با GetResponse

از طرفی ایمیل یکی از راهکارهای حفظ کاربر است. به طور کلی برای به دست‌آوردن یک مشتری هزینه بیشتری نسبت به حفظ آن باید صرف شود. اما بسیاری از شرکت‌ها آن را نادیده می‌گیرند.

در سال گذاشته GetResponse پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته که باعث شد این سرویس در کنار دیگر سرویس‌های ارائه‌دهنده خدمات ایمیل قرار بگیرد.

GetResponse از اتوماسیون برای ساخت ایونت‌ها و ارسال ایمیل بر اساس دریافت‌کننده یا زمان ارسال استفاده می‌کند.

اما آنچه که GetResponse را خاص می‌کند، قابلیت CRM است که به زودی به سرویس‌های آن اضافه می‌شود. بنابراین شما می‌توانید کیفیت میزان ارتباط مشتریان را با خود در لحظه مشاهده کنید.

ارسال خودکار ایمیل‌ها با GetResponse

این ابزار یکی از بهترین‌ها در زمینه ایمیل مارکتینگ است. اما یکی دیگر از راه‌های عالی برای نمایش بیشتر محتوا استفاده از دکمه‌های به اشتراک‌گذاری در فضای مجازی است.

قدم بعدی: چگونه حضور بیشتری در شبکه‌های اجتماعی داشته باشیم؟


۱۲. دکمه‌های به اشتراک‌گذاری در سوشال با MashShare

احتمالا برای شما هم اهمیت استفاده از دکمه‌های به اشتراک‌گذاری در سوشال واضح است.

MashShare به شما این امکان را می‌دهد تا دکمه‌های زیبا و چشم‌نواز به اشتراک‌گذاری در سوشال را در مطلب اضافه کنید.

MashShare: ابزاری کاربری برای توزیع محتوا و یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی

این افزونه به دلیل ظاهر مشابه دکمه‌ها با وب‌سایت mashable.com مورد توجه قرار گرفته است.

ایده افزونه این است که افراد بیشتری پست‌های شما را به اشتراک بگذارند چرا که دکمه‌ها این کار را برایشان انجام می‌دهد. سپس خواننده‌های جدید هم مطالب را مشاهده و مطالعه کنند (و امیدوار باشیم که آنها هم به اشتراک بگذارند).

نسخه رایگان محدودیت‌های زیادی دارد ولی شما می‌توانید با خرید این افزونه انتخاب‌های زیادی پیش رو داشته باشد.

MashShare در بیش از ۷۰۰٫۰۰۰ وب‌سایت استفاده می‌شود و نظرات مثبت بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

دکمه‌های به اشتراک‌گذاری در سوشال با MashShare

همچنین این افزونه قابلیت «انتخاب و به اشتراک‌گذاری متن» را هم به خوانندگان شما می‌دهد و کاربر می‌تواند به وسیله آن بخشی از متن پست شما را انتخاب و در فضای مجازی به اشتراک بگذارد.

دکمه‌های به اشتراک‌گذاری در سوشال با MashShare

قابلیت‌های این افزونه شامل موارد زیر می‌شود:

  • ویجت بیشترین پست بازنشر شده
  • انیمیشن جذاب تعداد بازنشرها
  • پشتیبانی از نمودار میزان باز شدن مطلب
  • پشتیبانی از کارت‌های توییتر
  • امکان عدم نمایش تعداد بازنشر تا سقف مشخص شده
  • پشتیبانی از Bitly و goo.gl
  • پشتیبانی از طراحی ریسپانسیو 
  • پشتیبانی از توییتر و فیسبوک (دیگر شبکه‌‌های مجازی از طریق افزونه‌های مجزا قابل اضافه شدن هستند)

به اشتراک‌گذاری در فضای سوشال بسیار خوب است ولی کسب رتبه ارگانیک اهمیت بالاتری دارد. برای اینکه بدانید رتبه شما نسبت به رقبا در چه وضعیتی است مورد بعدی را مطالعه کنید.

قدم بعدی: چگونه رتبه و موقعیت خود را در موتورهای جستجو بسنجیم؟


۱۳. رتبه بالاتر از رقبا با Ahrefs

صفحه اصلی Ahrefs توضیحات اصلی را در رابطه با خدماتش می‌دهد:

«سامانه Ahrefs به شما یاد می‌دهد که چرا رقبا رنکینگ بالاتری دارند و شما چکار باید انجام دهید تا از آنها پیشی بگیرید.»

Ahrefs یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی جهان به شمار می‌آید.

با Ahrefs به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی که می‌توانید در اختیار داشته باشید، شما می‌توانید به طور دائم حواستان به رقبا باشد و در عین حال وضعیت خود را نیز بسنجید. مثل: رصد رنکینگ موبایل، میزان به روزرسانی، کلیدواژه‌ها و غیره.

رتبه بالاتر از رقبا با Ahrefs

این سرویس یکی از بهترین راه‌های تحقیق قبل از نوشتن محتوا است. با استفاده از Ahrefs نتایج بسیار خوبی برای برنامه‌ریزی تولید محتوا به دست می‌آورید.

همچنین بعد از انتشار محتوا می‌توانید به خوبی آن را رصد و میزان موفقیت یا ضعف آن را بسنجید. به طور مثال چقدر بک‌لینک افزایش یافت؟ یا چه مقدار در فضای مجازی منتشر شد؟

شما دیتا را به صورت زنده در اختیار خواهید داشت چرا که Ahrefs بیش از ۵ میلیارد وب‌سایت را روزانه رصد می‌کند.

حالا نوبت به اشاره به یکی از بهترین ابزارهای مدیریت فضای مجازی، یعنی HootSuite، می‌رسد.

قدم بعدی: چگونه محتوای خود را در وب توزیع کنیم؟


۱۴. مدیریت فضای مجازی با کمک HootSuite

تولید محتوا و سپس به اشتراک‌گذاری در پلتفرم‌های فضای مجازی برای کسب‌وکار شما بسیار مهم است ولی از طرفی زمان زیادی را از شما می‌گیرد. به همین دلیل میلیون‌ها نفر از HootSuite برای این موضوع کمک می‌گیرند.

مدیریت فضای مجازی با کمک HootSuite

با این ابزار شما می‌توانید محتوای خود را برای انتشار در فضای مجازی زمان‌بندی کنید، بدون آنکه نیاز داشته باشید به صورت دستی دکمه انتشار را بزنید.

مدیریت فضای مجازی با کمک HootSuite

HootSuite به بیش از ۳۵ پلتفرم فضای مجازی از جمله پینترست متصل می‌شود.

امکاناتی همچون پیش‌نویس کردن پست‌ها، زمان‌بندی آنها، بررسی تقویم سوشال مدیای شما، و نمایش پست‌ها در یک مکان از جمله مواردی هستند که HootSuite در اختیار شما قرار می‌دهد.

البته ما پیشنهاد می‌کنیم حتما یک نرم‌افزار برای بررسی لغات و نوشتار داشته باشید. مورد بعدی را از دست ندهید.

قدم بعدی: چگونه نگارش خود را تصحیح کنیم؟


۱۵. املای صحیح و دستور زبان با Grammarly

کاربر به طور خودکار  و بدون توجه به میزان زحمتی که برای تولید محتوا کشیده شده است به محتوایی که غلط املایی یا گرامری داشته باشد اعتماد نمی‌کنند. شاید گرامرلی یکی از ابزارهای بازاریابی نباشد، اما بدون تردید تاثیرات بسزایی در کارایی و خوانایی محتوای شما خواهد داشت که همین، در بیشتر دیده شدن آن تاثیرگذار است.

همچنین نرم‌افزارهای بررسی غلط املایی عمدتا امکان آنالیز نوشته برای مشکلات گرامری یا درک زمینه نوشته را ندارند.

املای صحیح و دستور زبان با Grammarly

به همین دلیل شما باید از Grammarly استفاده کنید.

شما حین نگارش و تهیه محتوا احتمالا متوجه اشکالات نوشته خود نمی‌شوید ولی Grammarly به شما کمک شایانی می‌کند تا مطلب شما کمترین مشکلات نگارشی و ویرایشی داشته باشد.

املای صحیح و دستور زبان با Grammarly

Grammarly اشتباهات گرامری مثل جایگذاری اشتباه کلمات، غلط‌های املایی، کلمات تکراری و غیره را درک می‌کند.

همچنین شما می‌توانید افزونه Grammarly برای مرورگر کروم را  نصب کنید تا از خدمات این سرویس در هر جا که هستید بهره ببرید. به این نکته توجه داشته باشید که گرامرلی برای زبان فارسی طراحی نشده و امکان تصحیح متون فارسی را ندارد! اما نگران نباشید، به زودی جایگزین‌های مطلوبی را به شما معرفی خواهیم کرد.


ابزارهای بازاریابی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، بخش کوچک از سرویس‌ها و ابزارهای آنلاین است که بازاریابی دیجیتال و بازاریابی محتوایی به کمک آن‌ها ساده‌تر و کارآمدتر می‌شود. متاسفانه، به دلیل تحریم‌های فزاینده و هزینه‌های سرسام‌آور دلار، امکان بهره‌مندی از بسیاری از آن‌ها میسر نیست. در این مسیر، اتکا به محصولات بومی و ایرانی می‌تواند گره‌گشا باشد و تا حدود زیادی، نیازهای ما را در این مسیر مرتفع کند. نویسش در نظر دارد تا ابزارهای بازاریابی کاربردی ایرانی را به کاربران خود معرفی کند. اگر سرویسی را شایسته‌ی استفاده می‌دانید، در بخش نظرات همین مطلب برای‌ ما بنویسید تا در اولین فرصت به بررسی و معرفی آن بپردازیم.

1 comment
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی
سال ۱۳۹۷

عیدانه نویسش در سال ۱۳۹۷: درباره‌ی سال تازه به قلم میلاد اسلامی‌زاد

مطلب بعدی

«گفتگوی محتوا محور»، امکانی تازه در نویسش

مطلب مرتبط