«گفتگوی محتوا محور»، امکانی تازه در نویسش

از ابتدای شروع به کار نویسش، تیم فنی، بر اساس درخواست و نیاز کاربران سرویس، امکانات و خدمات موجود را بهینه کرده است. امکاناتی به کل حذف، برخی اصلاح و تعداد بسیار بیشتری اضافه شدند. یکی از تازه‌ترین امکان‌های ایجاد شد «گفتگوی محتوا محور» است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

عمده‌ی تغییراتی که تا کنون روی نویسش اعمال شده است، در وهله‌ی اول، سمت هسته‌ی سیستم بوده است تا کارایی و کیفیت سرویس را برای کاربران ارتقا دهد. برای همین، شاید نمود بیرونی کمتری داشته و کاربران، چه مشتری و چه نویسنده، کمتر از چندوچون آن مطلع گشته‌اند.

سیستم‌های تخصیص سفارش، قیمت‌گذاری، مدیریت خدمات، تسویه حساب، مدیریت اعتبار و… از جمله مواردی هستند که به طور مستمر به‌روز شده‌اند و به طور میانگین در یک سال گذشته، حداقل یک بروزرسانی را در هفته به خود اختصاص داده‌اند. در روزهای میانه‌ی دومین ماه سال، یک امکان تاثیرگذار به پنل کاربری مشتریان و نویسندگان نویسش اضافه شد: «گفتگوی محتوا محور» عنوانی‌ست که برای این امکان پرتقاضا به‌ کار می‌بریم.

گفت‌وگوی محتوا محور: چرا و چگونه؟

بر اساس فرایندهایی که نویسش در پذیرش نویسندگان محتوا اتخاذ کرده‌ است، همچنین با بهره‌گیری از سیستم تخصیص هوشمند سفارش، طی سه ماه گذشته درصد بازگشت سفارش تولید محتوا ۲۳ درصد کاهش یافته است. این بدان معناست که حجم بیشتری از محتوای تولیدی نویسش در ارائه‌ی اول و بدون نیاز به تغییر و اصلاح، مورد تایید کارفرما قرار گرفته است.

هرچند نویسش تا زمان حصول اطمینان از رضایت مشتری، تغییر و اصلاح محتوا را ادامه می‌دهد، با این‌حال، تلاش مستمر ما بر این بوده و هست که مدت زمان تولید محتوای با کیفیت را تقلیل داده و بدون اصلاحات آتی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، محتوای درخواستی مشتری را تولید و ارائه کنیم. برای رسیدن به این نقطه، در برخی از سفارشات تخصصی، نیازمند رد و بدل اطلاعات به شکلی مستقیم و بی‌واسطه میان نویسنده و مشتری‌ست که از این پس، این امکان به شکلی کاربرپسند فراهم شده است.

همچنین بخوانید: نویسش تازه به شما سلام می‌کنید.

از این پس، مشتریان نویسش می‌تواند با تایید هر محتوا در یک سفارش، نظر خود را به شکل تفصیلی، مستقیما به گوش نویسنده برسانند. این ارتباط که تا پیش از این از طریق سیستم تیکتینگ نویسش میسر بود، شکلی ساده‌تر به خود گرفته و زمان کمتری را از مشتری می‌گیرد. به عبارت دیگر، کاربران نویسش از این پس می‌توانند ارتباطی محتوا محور با یکدیگر داشته باشند.

فرم تایید و بازخورد محتوا
در صورت تایید محتوا از سمت مشتری، ضمن دریافت امتیاز کلی به آن محتوا، بازخورد کیفی نیز دریافت و به نویسنده محتوا خواهد رسید
فرم درخواست بازبینی و اصلاح محتوا
در صورتی که محتوای درخواستی به تغییر و یا اصلاحی نیازمند باشد، از طریق فرم فوق، پیشنهاد اصلاح دریافت و به نویسنده ارائه می‌شود.

از سمت دیگر نیز، تولیدکننده‌ی محتوا می‌تواند همراه با فایل سفارش خود، توضیحاتی را برای توجیه مشتری ضمیمه کند. این توضیحات عموما توضیحات فنی و در قالب شیوه‌ی تولید آن محتواست که می‌تواند برای مشتری سودمند باشد.

کپی رایتر همراه با فایل ارسالی، توضیحات آن را ضمیمه کرده و با استفاده از کنترل هوشمند متن می‌تواند از هماهنگی فرمی متن با آنچه درخواست شده است، اطمینان حاصل نماید.

نویسش به توسعه‌ی تدریجی و مبتنی بر خواست، نیاز و ضرورت از سمت کاربر معتقد است. توسعه‌ی محصول نویسش، عموما بر مبنای درخواست مشتری صورت می‌پذیرد و هیچ درخواستی بدون پاسخ نمی‌ماند. طبعا بسته به ضرورت فیچر درخواستی و تعداد آن درخواست، اولویت بندی انجام و به تدریج در سیستم اعمال می‌شود. پس اگر خواستار اضافه شدن امکان تازه‌ای به نویسش هستید، برای‌مان بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی
ابزارهای بازاریابی محتوا

ابزارهای بازاریابی محتوایی: آشنایی با ۱۵ سرویس کاربردی

مطلب بعدی
محتوای با کیفیت

محتوای با کیفیت چه ویژگی‌هایی دارد؟ پاسخ متخصصین را بخوانید

مطلب مرتبط