نویسش در برابر ویروس کرونا: چه اقداماتی کردیم و چه برنامه‌هایی داریم؟

در نخستین روزهایی که خبر شیوع ویروس کرونا نقل محافل شد، کمتر کسی می‌دانست که بناست این میهمان ناخوانده، مدتی طولانی برای‌مان ایجاد زحمت کند. هم‌زمانی این قائله با روزهای پایانی سال، فشار و مشکلات آن‌را دوچندان کرد و کسب‌وکارهای بسیاری در ایام پُرکار آخر سال، مجبور به ترک دفاتر خود و آغاز دورکاری شدند.

ما نیز در نویسش از این ماجرا مستثنی نبودیم و به اشکال مختلف با مسائلی گوناگون روبرو شدیم. در یک ماهی که از آغاز این شرایط می‌گذرد، تلاش کردیم که مستمرا خود را بیشتر از قبل با شرایط همراه کرده و در جوار ویروس کرونا، این میهمان ناخوانده، کمترین تغییر را در شکل و کیفیت خدمات و سرویس‌دهی‌مان شاهد باشیم. هرچند عمده‌ی خدمات نویسش به صورت غیرمستقیم و غیرحضوری ارائه می‌شود، اما لازم دانستیم تا از شیوه‌ی انطباق خود با موقعیت موجود شما را آگاه سازیم.


دورکاری: از روزهای نخست، تا هر زمان که لازم باشد

دفتر نویسش از نخستین روزهای اعلان رسمی خبر شیوع ویروس کرونا تعطیل و تمامی پرسنل از منازل و به صورت دورکاری مشغول بکار شدند. تماس‌های تلفنی، ایمیل‌ها، تیکیت‌های کاربران و تمامی ارتباطات غیرحضوری به روال و کیفیت سابق خود از روز پنجم اسفند به صورت غیرمتمرکز دنبال شد.

بجز پاسخ به تماس‌های تلفنی که به دلیل بروز اختلال از سمت سرویس‌دهنده در دو هفته‌ی نخست اسفند با مشکلاتی مواجه بود، سرعت و کیفیت پاسخگویی به مشتریان و کاربران به روال سابق خود دنبال شد.

پایان دوره‌ی دورکاری نویسش، وابسته به شرایط بهداشت عمومی جامعه خواهد بود و ماحسب اعلان از سمت مراجع مربوطه، تا هر زمان که نیاز باشد ادامه خواهد یافت.


ملاقات‌های حضوری و مکاتبات اداری: تعطیل!

از ۱۲ اسفند، تمامی ملاقات‌های حضوری با همکاران، نویسندگان و مشتریان متوقف و در موارد لازم به برگزاری جلسه‌، از ابزارهای آنلاین استفاده کردیم. این روال، همانند دورکاری، تا زمان بهبود شرایط ادامه خواهد یافت.

همچنین، تا حد امکان از ارسال و دریافت اوراق اداری جلوگیری به عمل آوردیم و تلاش کردیم که مستندات را به صورت دیجیتال و غیر فیزیکی ارسال و دریافت کنیم. متاسفانه بنا به برخی قوانین مالی و اداری، در این راه همواره موفق نبودیم. اما تا آن‌جا که در حد امکان و اختیارمان بود، تلاش کردیم تا از هرگونه مراوده‌ی مستقیم و غیرمستقیم جلوگیری به عمل آوریم.

بدلیل شیوع ویروس کرونا، از پانزدهم اسفند، نتوانستیم میزبان هیچ‌یک از مشتریان، همکاران و شرکای تجاری خود در دفتر نویسش باشیم و از این بابت بسیار متاسفیم. چرا که حفظ سلامت همه‌ی کسانی که با نویسش سروکار دارند، برای‌مان از هرچیز دیگری مهم‌تر است.


کنفرانس بازاریابی محتوایی: تابستان ۹۹

سال ۱۳۹۷، اولین رویداد بازاریابی محتوایی ایران (CMConf) را در اسفندماه برگزار کردیم و بنا داشتیم در اردیبهشت سال ۹۹ دومین دوره‌ی آن‌را در ابعادی بزرگ‌تر و با مدعوینی بین‌الملی برگزار کنیم. با توجه به شرایط پیشامده بواسطه‌ی شیوع ویروس کرونا، و در صورت بهبود وضعیت، این رویداد در مرداد یا شهریور سال جاری برگزار خواهد شد. تاریخ دقیق و قطعی برگزاری این رویداد، به زودی به اطلاع شما خواهد رسید.


نویسش فعال است: سریع‌تر و چابک‌تر از همیشه

با وجود همه‌ی اختلاتی که ویروس کرونا در شرایط عمومی کسب‌وکارها، مِن‌جمله نویسش به وجود آورده است، کماکان و با قدرتی بیشتر از قبل خدمات و سرویس‌های خود را به‌روز و پایدار نگاه داشته‌ایم. همکاران ما اینک به خوبی با شرایط دورکاری وفق یافته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پاسخگوی شما خواهند بود. تیکت‌های سیستم پشتیبانی در کمتر از چهار ساعت و تماس‌های تلفنی، پس از پایان تعطیلات رسمی، در ساعات اداری پاسخ داده خواهد شد.

علاوه بر آن، نویسندگان همکار ما که همواره به شکل دورکاری با ما همکاری کرده و می‌کنند، به سرعت و کیفیت سابق مشغول به فعالیت بوده و محتوای مورد نیاز مشتریان را تامین و تقدیم می‌نمایند.


داستان استارتاپ‌ها: هم‌چنان در جریان است

داستان استارتاپ‌ها

طبق برنامه‌ریزی اولیه‌ای که انجام داده بودیم، بنا بود تا رونمایی از کتاب داستان استارتاپ‌ها در ابتدای خرداد محقق شود که متاسفانه بنا به شرایط بوجود آمده، رونمایی و و انتشار آن با کمی تاخیر همراه خواهد بود. اما، فرایند تولید محتوا برای کتاب در جریان است و امیدواریم به محض رفع مشکلات ناشی از ویروس کرونا بتوانیم آیین رونمایی آن‌را برگزار کنیم.


محتوا، همیشه و همه‌جا کاربرد دارد

کرونا ویروس: نویسش کماکان فعال است

در نخستین روزهای خبر انتشار ویروس کرونا و در بازه‌ای که اطلاعات محدودی از این ویروس در دسترس عموم قرار داشت و تشویش و نگرانی در میان جامعه افزایش یافته بود، سریعا دست بکار شدیم و با اتکا به منابع علمی، محتوایی با هدف کاهش اضطراب جامعه تولید و منتشر کردیم. برای ایجاد سهولت بیشتری در استفاده، نسخه محتوای صوتی را نیز تولید و در دسترس عموم قرار دادیم.


عمده‌ی مشتریان ما در نویسش، کسب‌وکارهای کوچک و متوسطی هستند که همچون ما با مشکلات عدیده‌ای روبرو شدند. حال لازم بود که دوباره محتوا را به خدمت بگیریم تا در کنار هم، از این مسیر سخت عبور کنیم.

کتاب راهنمای دورکاری: محصول نویسش در دوران کرونا

درگام نخست و با کمک دوستان‌مان در شرکت زرین‌پال در اولین روزهای اعلان خبر شیوع ویروس کرونا، اقدام به تولید کتابچه‌ای آموزشی برای مدیران کردیم تا به کمک آن بتوانند بهتر از همیشه، تیم‌های خود را مدیریت و راهبری کنند. برای کسب اطلاع بیشتر از این کتاب رایگان و دریافت آن، اینجا کلیک کنید.


همزیستی با میهمان ناخوانده کرونا

در روزهای آتی و طی تعطیلات نوروزی، باز هم در کنار و همراه شما و کسب‌وکارتان هستیم. مجموعه‌ی محتوایی «هم‌زیستی با میهمان ناخوانده» تلاشی‌ست تا کسب‌وکارهای ایرانی را منطبق با موقعیت موجود، توان‌مند ساخته و روش‌هایی را با هدف تطبیق‌پذیری با شرایط جدید به ایشان پیشنهاد کند. در روزهای آینده، وبلاگ نویسش را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی
عیدانه نویسش

عیدانه نویسش: خودت را در خانه پیدا کن!

مطلب بعدی
سامسونیت

کسب‌وکار شما چگونه با کرونا برخورد می‌کند؟ گفتگو با مدیرعامل سامسونیت

مطلب مرتبط