داستان‌هایی که می‌چسبند، این بار برای شنیدن

نسخه صوتی داستان هایی که می چسبند

در این دوران شبه آخرالزمانی که کم‌شهامت‌تر از همیشه از دست‌هایمان استفاده می‌کنیم، وجود نسخه‌های صوتی از محتوا مثل کتاب‌ها و پادکست‌ها می‌توانند نعمت بزرگی محسوب شوند. پیش‌تر، کتاب داستان‌هایی که می‌چسبند را تنها به صورت الکترونیکی در اختیار خوانندگان قرار دادیم، اما به تازگی، تصمیم گرفتیم به سراغ تولید نسخه صوتی این کتاب هم برویم تا شما بتوانید متناسب با اوضاع و احوال‌تان، فرم دلخواه خود را انتخاب کنید.


نسخه صوتی در برابر نسخه چاپی

زمانی که در تدارک نسخه صوتی داستان‌هایی که می‌چسبند بودیم، برنامه‌هایی هم برای چاپ داشتیم که بتوانیم هم‌زمان رضایت خاطر آن دسته از کتاب‌دوستانی که ترجیح‌شان به داشتن یک کتاب کاغذی‌ست را هم برآورده کنیم. البته که ما نیز معتقدیم شکل و شمایل فیزیکی کتاب لذتی ورا و فرای نسخه‌های دیجیتالی دارد، اما دلایل بسیار منطقی و محکمی هم برای استقبال از بایت‌ها به جای رول‌های کاغذ در برابرمان وجود دارند:


ساده و سریع

بسیاری هم‌چنان فکر می‌کنند که تولید محتوا به فرم صوتی کار بسیار پیچیده و هزینه‌بری است. در حالی که واقعیت متفاوت از این باور عمومی‌ست. لازم نیست شما یک گوینده‌ی حرفه‌ای باشید یا تجهیزات صوتی آنچنانی داشته باشید. بلکه می‌توانید به سادگی و با کمترین هزینه برای برون‌سپاری محتوای صوتی خود اقدام کنید.


ارزان و کم‌دردسر

با قیمت‌های سر به فلک کشیده‌ی موجود در بازار کتاب‌های چاپی، شاید اگر فقط و فقط به فکر تولید کتاب در فرمت کلاسیک باشید، در حق خود و خوانندگان‌تان جفا کنید. چون دست بسیاری از مخاطبان شما از نسخه‌ی چاپی کوتاه می‌ماند و بخش بزرگی از خوانندگان بالفعل خود را از دست خواهید داد. از طرف دیگر، دانلود یک فایل صوتی به مراتب ساده‌تر از فرایند پردردسر خرید آنلاین یا آفلاین کتاب چاپی‌ست.

تولید کتاب صوتی

در دسترس و موردپسند

یک قانون نانوشته در دنیای کتاب‌خوان‌ها وجود دارد که هر موقع به کتابی نیاز فوری دارند، اصطلاحا دَم دست‌شان نیست. نسخه‌ صوتی کتاب اما نه تنها همیشه می‌تواند دَم دست باشد، بلکه بهتر از آن، می‌تواند دَم گوش هم باشد! بدون نیاز به هیچ دستی برای ورق زدن و اسکرول کردن.

علاوه بر این، اگر واقعا برای شما مهم است که محتوای خود را به مصرف مخاطبان برسانید، پس باید آن را در فرم و ظرفی سرو کنید که بیشتر مورد توجه است. تعارف چرا، ما هنوز هم با خواندن آنقدرها عیاق نشده‌ایم و تصویر و صدا را به کلمات مکتوب ترجیح می‌دهیم. پس بهتر است از این سلیقه‌ی عمومی بهترین استفاده را داشته باشید.


نسخه صوتی داستان‌هایی که می‌چسبند

مدت‌هاست که در نویسش سرویسی برای برون‌سپاری و تولید محتوای صوتی فراهم کرده‌ایم تا مشتریان‌مان بتوانند به خدمات بیشتر و متنوع‌تری دسترسی داشته باشند.

تولید محتوای صوتی

برای این که به داستان کوزه‌گر و کوزه‌ی شکسته مبتلا نشویم، تصمیم گرفتیم نسخه صوتی کتاب داستان‌هایی که می‌چسبند را تولید و به مخاطبان‌مان ارائه کنیم. چرا که این کتاب از داستان‌ها و داستان‌سرایی‌ها می‌گوید و چه هم‌نشینی و تناسبی زیبا‌تر از داستان و نقل شفاهی می‌توان سراغ داشت.

حاصل کار، شنیدنی از آب درآمده و به ما افتخار می‌دهید اگر گوش‌های خسته از بندهای ماسک‌تان را دقایقی به کتاب دوست‌داشتنی ما مهمان کنید.


دانلود نسخه صوتی کتاب

شما می‌توانید این کتاب را از خوانش یا نوار تهیه و دانلود کنید. ضمن این که می‌توانید در ده روز ابتدایی عرضه‌ی نسخه صوتی داستان‌هایی که می‌چسبند از کد تخفیف 15 درصدی نویسش با عنوان st15 در خوانش نیز استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی
بازخورد منفی

در برابر مخاطبانی که محتوای ما را دوست ندارند چه کار کنیم؟

مطلب بعدی
سئوی محتوا

بهینه‌سازی و سئوی محتوا : ۱۲ توصیه برای محتوای بهتر و رتبه‌بندی برتر

مطلب مرتبط