مسابقه کتابخوانی نویسش: کتاب داستان‌هایی که می‌چسبند

مسابقه کتابخوانی داستان هایی که می چسبند

کتاب داستان‌هایی که می‌چسبند توسط تیم محتوای نویسش برای مخاطب فارسی زبان ترجمه شده تا کمکی به رونق کسب‌وکارها و پیشرفتی در محتوای تخصصی بازاریابی در ایران باشد. در ادامه‌ی این مسیر، تصمیم گرفتیم تا با برگزاری یک حرکت جمعی برای خوانش این کتاب، بتوانیم در این شرایط سخت اقتصادی کمکی باشیم برای صاحبان کسب‌وکار و تولیدکنندگان محتوا. در این راستا شما می‌توانید با تخفیف ویژه‌ای این کتاب را تهیه و علاوه بر آن در مسابقه کتابخوانی نویسش نیز شرکت کنید.


چرا قصه گویی برای یک کسب‌وکار اهمیت دارد؟

هر برندی که خدمت یا محصولی ارائه می‌کند، داستانی دارد. در بیشتر مواقع به این داستان چندان توجه نمی‌کنیم با این وجود داستان برند تاثیر زیادی در ماندگاری نام برند در ذهن مشتریان دارد.

 موقعیت زیر، که شاید برای شما هم آشنا باشد، اهمیت داستان برند را نشان می‌دهد:

در فروشگاه، یک مشتری با چشمانی مبهوت همان طور که به قفسه‌‌‌ی محصولات زل زده سعی می‌کند به یاد بیاورد از بین انبوه برندها، از کدام یکی قبلا استفاده کرده و راضی بوده، که البته در اغلب اوقات این یادآوری با شکست مواجه می‌شود. پس بر حسب تصادف، یکی را انتخاب می‌کند به این امید که در مرتبه‌ی بعدی خرید دچار فراموشی نشود، که البته این چرخه‌ی معیوب می‌تواند بارها رخ دهد.

این یک صحنه‌ی همیشه تکراری در هر فروشگاهی است. اگر بار دیگر هنگام خرید خوب دقت کنید، می‌توانید تعداد زیادی از این مشتری‌های مبهوت را پیدا کنید. خیال نکنید که مشتری‌ها فراموشکارند، بلکه برعکس، این برندها هستند که به نفرین فراموش شدن دچار می‌شوند.

حقیقت این است که چیزی بدتر از فراموشی برای یک برند یا کسب‌وکار وجود ندارد. چه اهمیتی دارد که بهترین کیفیت و خدمات را داشته باشید، وقتی که در ذهن مخاطب ماندگار نیستید. آن چه که شما را برای همیشه در ذهن مشتری‌هایتان دائمی می‌کند، نه اعداد و ارقام طولانی و خسته کننده است و نه کاتالوگ‌ها و بیلبوردهای خیره کننده. شما به چیزی احتیاج دارید که برای همیشه به ذهن مخاطب‌تان بچسبد: داستان


کتاب داستان‌هایی که می‌چسبند

کیندرا هال در این کتاب از قدرت اعجاب آور داستان‌ها می‌گوید. داستان‌هایی که می‌توانند از آن مشتری‌های سرگردان و مبهوت، برای شما مشتری‌های وفاداری بسازند. مشتریانی که تا سال‌های سال به برندتان بچسبند و شما را از نفرین فراموش شدن نجات بدهند. هال همچنین از این می‌گوید که چطور همه درباره‌ی اهمیت داستان‌سرایی صحبت می‌کنند، ولی کمتر کسی دقیقا می‌داند که چطور باید یک داستان چسبنده برای مخاطبش بگوید.

کتاب داستان‌هایی که می چسبند در مسیر خلق یک داستان خوب برای کسب‌وکارتان، شما را قدم به قدم همراهی می‌کند و با نمونه‌های فراوان ثابت می‌کند که اگر داستان نگویید، کیفیت و خدمات‌تان به تنهایی نمی‌توانند شما را ماندگار کنند. کیندرا هال در این کتاب به دنبال این نیست که از شما شکسپیر بسازد یا در پیچ و خم‌ تئوری‌های سخت و سنگینی چون سفر قهرمان کمبل سردرگم‌تان کند. بلکه با یک ساختار شفاف و ساده و فقط با چهار فاکتور اساسی، در انتهای کتاب از شما یک قصه‌گوی چیره‌دست می‌سازد.  

خواندن این کتاب نه فقط به صاحبان کسب‌وکار، بلکه به تمامی کسانی که دستی در تولید محتوا دارند توصیه می‌شود. و فراتر از آن، به تمام افرادی که همیشه موقع شنیدن یک داستان خوب، جرقه‌ای در قلب و برقی در چشمان‌شان زده می‌شود.


چرا خواندن کتاب داستان‌هایی که می‌چسبند ضروری است؟

حقیقت تلخ این است که گذر از این ایام پر چالش، خود یک نبرد سخت است و تنها آن‌هایی می‌توانند در این نبردِ بر سر بقا پیروز شوند که در این مسیر قدم‌هایی هوشمندانه و کم‌ریسک بردارند.

امروز، در هیاهوی اخبار ناگوار بی‌پایان و شرایط سخت زندگی کرونایی، مخاطبان بیشتر از هر زمان دیگری تشنه‌ی شنیدن داستان‌های خوب هستند. داستانی که بتوانند با شخصیت‌هایش در گذر از مهلکه‌ها و شرایط سخت هم‌قدم شوند، در انتها جشن پیروزی بگیرند و برای لحظاتی از جهان نه چندان خوشایند اطراف‌شان به قلب داستا‌ن‌ها پناه ببرند.

هزاران سال است که بشر توانسته در سخت‌ترین شرایط زنده بماند، تنها با سلاح داستان. پس اگر می‌خواهید جزوی از نجات‌یافتگان این دوران طاقت‌فرسا باشید، داستان بگویید!


مسابقه کتابخوانی نویسش

در این کمپین که از 21 تیر ماه تا 4 مرداد به مدت دو هفته برگزار می‌شود، شما می‌توانید با استفاده از کد تخفیف زیر، کتاب داستان‌هایی که می‌چسبند را با 20% تخفیف از سایت خوانش خریداری کنید و در ضمن آن، در مسابقه کتابخوانی نویسش نیز شرکت کنید.


کتاب داستان‌هایی که می‌چسبند، تنها به صورت الکترونیکی منتشر شده تا گامی باشد در جهت حفظ طبیعت و همچنین اقدامی در راستای گسترش صنعت نشر الکترونیک. پس شما با خرید این کتاب، با یک تیر چندین نشان می‌زنید:

  • تبدیل شدن به یک قصه‌گوی حرفه‌ای
  • حمایت از حقوق مولف با خرید قانونی کتاب
  • تلاش برای حفظ طبیعت و جلوگیری از قطع درختان
  • شرکت در مسابقه اینستاگرامی نویسش و کسب جایزه

شرایط شرکت در مسابقه

برای شرکت در مسابقه کتابخوانی نویسش تنها کافیست که علاوه بر دنبال کردن صفحه‌ی نویسش در اینستاگرام، یک جمله یا بخشی از کتاب که برای‌تان جذاب بوده و حسابی در ذهن‌تان چسبیده را استوری و صفحه‌ی نویسش را تگ کنید. اگر پیج شما خصوصی است، کافیست اسکرین شات استوری خود را برایمان دایرکت کنید.

پس از پایان این دو هفته‌ی پر از داستان، یک نفر از بین افراد شرکت‌کننده در مسابقه‌ی اینستاگرامی، به قید قرعه انتخاب شده و جایزه جذابی را دریافت خواهد کرد.

این به اشتراک‌گذاری‌ها، نکات مهم و به یاد ماندنی کتاب را هم برای ما و هم برای مخاطبان‌ شما دوباره مرور می‌کند و مهم‌تر این که می‌تواند فرصتی باشد برای گسترش حلقه‌ی ارتباطی داستان دوستان، محتواگران خلاق و صاحبان خوش‌ذوق کسب‌وکارها و همینطور خلق داستان‌های جدید.

 پس شما هم می‌توانید همین حالا با دنبال کردن نویسش در شبکه‌های اجتماعی، در این خوانش جمعی و مسابقه کتابخوانی نویسش همراه ما باشید.

3 comments
  1. سلام ممنون از ترجمهو نشر این کتاب واقعا ارزش دارد من برای درک خواننده از این کتاب یه پست از تصاویر و فیلمهایی که در کتاب به آن اشاره شده ایجاد کردم در سایت خودم
    خوشحال میشم که ببینید
    https://saeedghaedi.ir/?p=417

  2. من چند بار تلاش کردم این کتابو بخرم اما در هنگام پرداخت نهایی به مشکل خوردم.
    ضمنا به عنوان یک انتقاد،خیلی سخت صفحه خرید کتابو پیدا کردم! همین حالا که در این صفحه هستم نمی‌دونم چطور به این صفحه رسیدم.

    1. سلام و وقت بخیر.

      لینک‌های موجود در صفحه و همچنین مراحل پرداخت بررسی شد و لینک‌های موجود سالم است. لطفا مجددا بررسی کنید.

      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی
راهنمای اسنیپت نویسی

راهنمای اسنیپت‌نویسی محتوا: ۱۵ نمونه اسنیپت که می‌توانید از آن‌ها ایده بگیرید

مطلب بعدی
بسته‌های نویسش پلاس جدید

بسته‌های نویسش پلاس جدید: راهکارهای جامع محتوایی برای کسب‌وکارهای مختلف

مطلب مرتبط