مارتک: رویداد فناوری‌های نوین بازاریابی با همراهی نویسش برگزار می‌شود

بازاریابی دیجیتال و استفاده از ظرفیت‌های فناورانه برای توسعه‌ی بازار و خدمت‌رسانی بیشتر به مشتریان، هرروز در حال توسعه است. سرویس‌ها، ابزارها و خدمات مختلف، مدیریت بازاریابی دیجیتال را تسهیل کرده و باعث شده‌اند نتایجی بهتر و کاربر محورتر حاصل شود. برخلاف سال‌های نه چندان دور که تبلیغات دیجیتال، درست نظیر تبلیغات آفلاین، بی‌هدف و برای طیف گسترده‌ای از افراد اجرا می‌شد، حالا تبلیغات هوشمند و مبتنی بر رفتار و درخواست کاربر عمومیت یافته است.

تکنولوژی، نظیر بسیاری از حوزه‌های دیگر، توانسته نقشی کلیدی و راهبردی را در حوزه‌ی بازاریابی بوجود آورد. چقدر با این تحول و محصولات آن آشناییم و تا چه میزان از آن در کسب‌وکار خود استفاده می‌کنیم؟ پیش‌تر در وبلاگ نویسش از ابزارهای بازاریابی دیجیتال و بازاریابی محتوایی صحبت کردیم و به توصیف نقش و تاثیر آن‌ها در بهینه‌سازی فرایندها حرف زدیم. اما شاید لازم باشد نگاهی عمیق‌تر به مفهوم و کارکرد فناوری در حوزه‌ی بازاریابی بیندازیم.


رویداد فناوری‌های نوین بازاریابی

مارتک ۲۰۲۰، اولین رویداد تخصصی در حوزه‌ی فناوری‌ها و تکنولوژی‌های بازاریابی در ایران است. این رویداد تخصصی با ۸ کارگاه و ۶ سخنرانی، میزبان علاقه‌مندان و فعالان بازاریابی دیجیتال در ایران خواهد بود. این کنفرانس، در تاریخ ۴ام دی‌ماه در سالن حکمت برگزار می‌شود.

سخنرانان مارتک را افرادی شناخته شده در حوزه‌ی بازاریابی دیجیتال هستند. مدیر دیجیتال مارکتینگ هومینگ، مدیرعامل برند چابک، مدیرفنی هایپراد و بسیاری دیگر از متخصصین امر در این رویداد به عنوان سخنران و یا پنلیست حضور دارند.


هدیه ویژه نویسش به علاقه‌مندان شرکت در این رویداد

نویسش به عنوان حامی این رویداد، در کنار برگزارکنندگان است و تسهیلاتی را نیز برای ثبت‌نام و حضور کاربران خود در نظر گرفته است. اگر قصد حضور در رویداد فناوریهای نوین بازاریابی را دارید، می‌توانید با کد تخفیف nevisesh هنگام ثبت‌نام از تخفیف ۳۵ درصدی بهره‌مند شوید. برای ثبت‌نام به این وب‌سایت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی
قطعی اینترنت

مرگ در می‌زند: قطعی اینترنت با ما چه کرد؟

مطلب بعدی
Engagement-Rate

Engagement Rate | نرخ مشارکت

مطلب مرتبط