سرویس اشتراک محتوا شما را همیشه در مسیر نگه می‌دارد

سرویس اشتراک محتوا

در این چندسالی که از حیات نویسش می‌گذرد با مشتریان و کسب‌وکارهای زیادی برخورد داشته‌ایم. ساعت‌ها گفتگوی آفلاین و آنلاین، هزاران تیکت رد و بدل شده و صدها سفارش نیمه‌تمام و به سرانجام نرسیده برای‌مان اندوخته‌های بسیاری به همراه داشته که اگر همه را در یک معجون‌ساز بریزیم و بخواهیم عصاره‌ای برای موفقیت بازاریابی محتوایی از آن استخراج کنیم، به یک عبارت دو کلمه‌ای می‌رسیم: معجزه استمرار. به همین دلیل طرحی نو در انداخته‌ایم و خدمت جدیدی طراحی کرده‌ایم: سرویس اشتراک محتوا.


سرویس اشتراک محتوا چیست؟

با سرویس اشتراک محتوا می‌توانید به طور مستمر در بازه‌های زمانی مختلف، محتوا دریافت کنید. در واقع به جای این که بخواهید هر بار برای محتواهای جدید، سفارش‌های منفرد ثبت کنید و فرایندهای ثبت و پرداخت را انجام دهید، با این سرویس و تنها با یک بار طی کردن فرایند خرید می‌توانید به طور منظم محتواهای تولیدشده را تحویل بگیرید و مطمئن شوید که همه چیز طبق برنامه پیش برود.


چرا بهتر است سرویس اشتراک محتوا را انتخاب کنید؟

این سرویس نسبت به سفارش‌های عادی چند مزیت مهم برای شما به همراه می‌آورد:

شما صرفا برای محتوا هزینه پرداخت می‌کنید، اما خدمات رایگانی مثل تدوین استراتژی، تقویم محتوایی، بررسی و تحلیل کلمات کلیدی، مشاوره و بازبینی و عارضه‌یابی سایت را نیز دریافت خواهید کرد.

مزیت دوم سرویس اشتراک محتوا، تضمین قیمت است. نویسش هم مثل سایر کسب‌وکارهای دیگر مجبور است افزایش قیمت‌هایی را روی خدمات خود اعمال کند. اما این افزایش قیمت‌ها در طول زمان استفاده شما از سرویس اشتراک محتوا اعمال نخواهند شد و بنابراین لازم نیست که مطابق قیمت‌های جدید بازار، هزینه کنید.

و مزیت سوم سادگی است. ما تلاش کرده‌ایم تا فرایند خرید سرویس اشتراک محتوا را در ساده‌ترین حالت ممکن طراحی کنیم تا شما بتوانید به معنای واقعی، تنها با چند کلیک و حداقل درگیری سفارش خود را ثبت کنید. چون ما می‌دانیم که نه تنها وقت طلاست، بلکه آرامش شما از آن هم باارزش‌تر است.


سرویس اشتراک محتوا چطور کار می‌کند؟

مهم‌ترین گزینه در انتخاب این سرویس، مدت زمان اشتراک است. ما برای این مورد، چهار بازه زمانی مختلف را در نظر گرفته‌ایم: اشتراک یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله. برای هرکدام از این بازه‌ها شما می‌توانید به دلخواه و متناسب با نیازتان، تعداد محتوا و همچنین تعداد کلمات هر محتوا را تعیین کنید.

نکته مهم این است که متناسب با طول بازه اشتراکی که شما انتخاب می‌کنید، خدمات رایگان گوناگونی دریافت خواهید کرد:

در اشتراک یک ماهه، شما از مشاوره رایگان و تدوین تقویم محتوایی برخوردار خواهید شد.

در اشتراک سه ماهه، تحلیل کلمات کلیدی به خدمات پایه‌ی اشتراک محتوا اضافه خواهد شد.

در اشتراک شش ماهه، تدوین استراتژی محتوا و مدیریت حساب یا اکانت منیجر نیز در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

و در نهایت در اشتراک یک ساله، بازبینی و عارضه‌یابی سایت توسط متخصصان نویسش نیز به مجموع خدمات قبلی اضافه می‌شود.

بنابراین تنها کاری که لازم است انجام دهید، بررسی نیازهای محتوایی‌تان است. بعد از آن با استفاده از سرویس اشتراک محتوا دیگر خیال‌تان از تمام امور مربوط به تولید و بازاریابی محتوا راحت خواهد شد.


سرویس اشتراک محتوا جزیره ثبات در میان تلاطم‌ها

جو پولیتزی که از نخستین مروجان مفهوم محتوا است، ثبات قدم را یکی از شش اصل بازاریابی محتوایی می‌داند. او معتقد است که نقطه کانونی در بازاریابی محتوایی، داشتن عملکرد ثابت و یکنواخت در طول زمان است. اما شاید حفظ این تداوم در شرایط امروز بازار که از تغییرات ناگهانی رنج می‌برد بسیار دشوارتر از هر زمان دیگری باشد. افزایش قیمت‌ها، مهاجرت نیروهای متخصص و کاردرست و تغییر سیاست‌های کلان مرتبط با حوزه کسب‌وکارها همه و همه دست به دست هم می‌دهند تا این دریا طوفانی‌تر از قبل شود. مشخص است که در شرایط متغیر و طوفانی برنامه‌ریزی‌های میان‌مدت و بلندمدت بسیار سخت می‌شوند و همین می‌تواند کل فرایند بازاریابی محتوایی شما را با خطر مواجه کند.

شما نیاز دارید که در این شرایط، جای پای محکمی داشته باشید تا اسیر تلاطم‌ها نشوید. ما معتقدیم سرویس اشتراک محتوا می‌تواند برای شما در حکم همان جزیره ثبات باشد.

اگر هنوز ابهامی برای‌تان باقی مانده یا سوالی دارید، می‌توانید مثل همیشه از مشاوره‌های رایگان نویسش استفاده کنید تا در نهایت به بهترین انتخاب برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی
تقویم محتوای شهریور

تقویم محتوای شهریور ماه به همراه داغ‌ترین پیشنهادات محتوایی

مطلب بعدی
راه های بهتر نوشتن

تقویت مهارت‌های نویسندگی با 12 تکنیک جادویی!

مطلب مرتبط