دومین کنفرانس بازاریابی محتوایی با حمایت نویسش، این‌بار آنلاین!

دومین کنفرانس بازاریابی محتوایی

مدت‌هاست که صحبت پیرامون محتوا و بازاریابی محتوایی در میان کسب‌وکارها و متخصصان و علاقمندان این حوزه به راه افتاده است و با شیوع کرونا و تغییراتی که بر فضای کسب‌وکار و تجارت تحمیل کرد، اهمیت گرایش به سمت بازاریابی محتوایی نیز دوچندان شد. به همین دلیل، نیاز به وجود یک گفتمان و فضای تخصصی در این حوزه خود را بیش از قبل نشان می‌دهد. در همین راستا ادامه دادن مسیری که اولین کنفرانس بازاریابی محتوایی آن را بنا نهاده بود، لازم و ضروری به نظر می‌رسید. اما با اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی زمستان گذشته، برگزاری دومین کنفرانس بازاریابی محتوایی به اتفاقی دور از دسترس تبدیل شد.

ماجرای برگزاری دومین کنفرانس بازاریابی محتوایی ایران

بعد از برگزاری موفقیت‌آمیز اولین کنفرانس بازاریابی محتوایی در زمستان 97، تصمیم بر این شد که روند این کنفرانس به صورت سالانه تداوم پیدا کند تا بستری باشد برای بیان تجربیات و نظرات تخصصی اهالی بازاریابی محتوایی و همچنین به فضایی برای تبادل اندیشه و گفتگوی تخصصی برای علاقمندان و صاحبان کسب‌وکار بدل شود.

کنفرانس بازاریابی محتوایی ایران
اولین کنفرانس بازاریابی محتوایی، زمستان 97

رویای شیرینی برای این تداوم برای خود پرورانده بودیم که با ظهور ناگهانی کرونا در زمستان سال گذشته، نقش بر آب شد. تصمیم گرفتیم برگزاری کنفرانس را چند ماهی به تعویق بیندازیم تا بلکه با بهتر شدن شرایط بتوانیم دوباره در کنار هم جمع شویم. اما دریغ که این ویروس روز‌به‌روز گسترده‌تر و کشنده‌تر می‌شد و ما را از رسیدن به هدف دورتر می‌کرد.

شاید ما هم می‌توانستیم مثل صدها کنفرانس و رویداد و اتفاقات بزرگ و کوچک که تسلیم شرایط شدند، از ادامه‌ی ماجرا انصراف بدهیم و گوشه‌ای کز کنیم و به عالم و آدم ناسزا بفرستیم. اما ماجرا برای اهالی محتوا تفاوت دارد. چون محتوا صاحب یک قدرت جادویی است که توانسته میلیون‌ها سال در میلیون‌ها شرایط عجیب و غریب‌تر از این دوام بیاورد و باقی بماند و آن چیزی نیست جز قدرت انطباق‌پذیری.

از نقاشی دیواری‌های چند ده هزار ساله‌ی غار لاسکو تا پست‌های اینستاگرامی و توییتر. از افلاطون تا گری وی. محتوا سیال است و می‌تواند گلیم خود را در هر شرایطی از آب بیرون بکشد. پس چرا ما اهالی محتوا نتوانیم همین سیالیت و انطباق‌پذیری را در عمل پیاده کنیم؟

دومین کنفرانس بازاریابی محتوایی، این بار آنلاین

خودمان را از گوشه‌ی رینگ بیرون کشیدیم و از گارد دفاعی به حمله تغییر تاکتیک دادیم. تمامی امکانات را سنجیدیم، مشورت کردیم، پیشنهادات زیر و روی میز را بررسی کردیم، صدها نفر ساعت همفکری کردیم و در نهایت به بهترین مدل برای برگزاری این کنفرانس رسیدیم که هم خیا‌ل‌مان بابت سلامتی شما راحت باشد و هم کنفرانسی به شرط چاقو برگزار کنیم.

30ام مرداد ماه، یعنی کمتر از چند روز دیگر می‌خواهیم ضربه آخر را به کرونا و کابوس‌هایش بزنیم و نشان دهیم تنها محتواست که می‌ماند.

جزئیات بیشتر و ثبت‌نام

این کنفرانس یک روزه، پنجشنبه 30 مرداد به صورت کاملا آنلاین پخش خواهد شد و جمعی از بهترین متخصصان بازاریابی محتوایی از تجربه‌ها و روایت‌های محتوایی‌شان خواهند گفت. علاوه بر آن، پنل میانه‌ی کنفرانس با موضوع داغ و چالش‌برانگیز “تعرفه تولید محتوا” همراه با بحث و تبادل نظر برقرار خواهد شد. این کنفرانس از جمله‌ی آن لحظات به یادماندنی در حوزه‌ی تخصصی بازاریابی محتوایی خواهد شد، چرا که تمامی فعالان و متخصصان و صاحب‌نظران این حوزه ساعاتی در همراهی هم به تبادل اندیشه می‌پردازند. بنابراین اگر شما جزو علاقمندان، فعالان و یا صاحبان کسب‌وکارها هستید، جای شما در این کنفرانس خالی است.

دومین کنفرانس بازاریابی محتوایی

نویسش به عنوان یکی از حامیان دومین کنفرانس بازاریابی محتوایی ایران، برای شما یک کد تخفیف ویژه فراهم کرده است. کافیست با کلیک بر دکمه‌ی زیر برای خرید بلیط این رویداد اقدام کنید و به جمع محتواگران و محتوادوستان ایران بپیوندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی
ضرورت تولید محتوا برای خیریه‌ها

چرا تولید محتوا برای خیریه‌ها یک امر ضروری است؟

مطلب بعدی
تولید محتوای تخصصی

7 راهکار برای تولید محتوای تخصصی که شما را به عنوان یک کاربلد معرفی کند

مطلب مرتبط