بسته‌های نویسش پلاس جدید: راهکارهای جامع محتوایی برای کسب‌وکارهای مختلف

بسته‌های نویسش پلاس جدید

بیش از دو سال از راه‌اندازی سرویس نویسش پلاس می‌گذرد. در این مدت بسته‌های نویسش پلاس چند بار تغییر کرده‌اند و امکاناتی را حذف و اضافه کرده‌ایم. یکی از تغییراتی که سال گذشته در بسته‌های نویسش پلاس ایجاد شد، امکان ایجاد بسته‌ی اختصاصی برای مشتریان بود. علاوه بر این به‌تازگی بسته‌های نویسش پلاس جدید را نیز اضافه کرده‌ایم.

در نویسش پلاس اختصاصی مشتریان می‌توانند متناسب با نیازهای کسب‌وکار خودشان، بسته‌ی نویسش پلاس را طوری تنظیم کنند که برای نیازهای محتوایی آنها کاربرد داشته باشد. این قابلیت جدید برای مشتریان امکان تهیه بسته‌ی نویسش پلاس را برای مدت مورد نظر و با هر تعداد محتوا با حجم مورد نیاز فراهم می‌کند.

با رونمایی از این قابلیت جدید، بسته‌های قبلی نویسش پلاس را از بستر نویسش حذف کردیم. با این وجود بعد از مدتی از بازخوردهای مشتریان متوجه شدیم که دسته‌ای از مشتریان نویسش متقاضی بسته‌های از پیش طراحی شده‌ی نویسش پلاس هستند. بنابراین تصمیم گرفتیم بسته‌های نویسش پلاس جدید را با تغییراتی به خدمات نویسش اضافه کنیم.


معرفی بسته‌های نویسش پلاس جدید

نویسش پلاس مناسب کسب‌وکارهای کوچک

گروهی از مشتریان نویسش کسب‌وکارهای نوپا یا کوچکی هستند که برای تولید محتوا به ما مراجعه می‌کنند. تولید محتوا به کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کند با مشتریان خود رابطه‌ی پایداری ایجاد کنند و اعتماد مخاطبان را به دست آورند. بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک و نوپا برون‌سپاری تولید محتوا را ترجیح می‌دهند. در میان بسته‌های نویسش پلاس جدید، بسته‌ی کسب‌وکارهای کوچک پاسخ مناسبی برای نیازهای محتوایی این گروه از کسب‌وکارهاست.

یکی از چالش‌های اصلی کسب‌وکارها در آغاز راه، تقسیم بودجه‌ی محدود برای فعالیت‌های مختلف است. در بسته‌های پلاس مناسب کسب‌وکارهای کوچک و نوپا سعی کردیم مجموعه‌ای از خدمات مورد نیاز کسب‌وکارهای کوچک را به ‌نحوی جمع کنیم که با محدودیت‌های بودجه این گروه متناسب باشد. جزئیات بیشتر این بسته‌ها را در صفحه نویسش پلاس کسب‌وکارهای کوچک ببینید.

نویسش پلاس مناسب فروشگاه‌های اینترنتی

این روزها بسیاری از کسب‌وکارهای اینترنتی محصولات و خدمات خود را در فروشگاه اینترنتی عرضه می‌کنند. برای این گروه نیز تولید محتوا از جنبه‌های مختلفی اهمیت دارد. جذب مخاطب جدید از طریق موتورهای جستجو و ایجاد اعتماد در مخاطبان از اهدافی هستند که صاحبان فروشگاه اینترنتی با تولید و نشر محتوا به دنبال آن هستند. در بسته‌های نویسش پلاس جدید، برای این گروه از مشتریان بسته‌های طراحی کرده‌ایم.

بسته‌های نویسش پلاس فروشگاه اینترنتی مجموعه‌ای از خدمات محتوایی را دربردارند که مورد نیاز کسب‌وکارهایی است که فعالیت آن‌ها در زمینه فروش اینترنتی محصولات و خدمات است. با تهیه این بسته‌ها می‌توانید محتوای وبسایت و توضیح محصول را در کنار خدماتی چون تقویم محتوا و استراتژی محتوا با کیفیت بالا دریافت کنید. برای مشاهده‌ی جزئیات بیشتر این بسته‌ها می‌توانید به صفحه‌ی نویسش پلاس فروشگاه‌های اینترنتی مراجعه کنید.

نویسش پلاس مناسب کسب‌و‌کارهای گردشگری

برای بعضی از کسب‌وکارها تولید محتوا اهمیت بیشتری دارد. شرکت‌های فعال در حوزه‌ی گردشگری در این دسته قرار می‌گیرند. این روزها تولید محتوا در صنعت گردشگری جای خود را به‌خوبی باز کرده و بسیاری از کسب‌وکارهای مرتبط با این حوزه برنامه‌ی مشخصی برای بازاریابی محتوایی دارند.

اگر شما هم در این حوزه فعالیت می‌کنید بسته‌های نویسش پلاس گردشگری مناسب کسب‌وکار شماست. با تهیه این بسته‌ها شما می‌توانید در مورد تامین محتوای مورد نیاز خود آسوده‌خاطر باشید. جزییات بیشتر را می‌توانید در صفحه‌ی نویسش پلاس شرکت‌های گردشگری ببینید.

بسته‌ی نویسش پلاس اختصاصی

در تنظیم بسته‌های نویسش پلاس جدید سعی کردیم نیازهای محتوایی کسب‌وکارهای مختلف را در نظر بگیریم و تا حد امکان پاسخگوی این نیازها باشیم. با این وجود هنوز طیف گسترده‌ای از مشتریان را داریم که به خدمات اختصاصی نیاز دارند. برای این دسته از مشتریان امکان طراحی بسته اختصاصی نویسش پلاس را فراهم کردیم. در بسته‌های اختصاصی نویسش پلاس می‌توانید موارد زیر را به انتخاب خود تنظیم کنید:

  • بازه زمانی مورد نظر(از یک ماه تا یک سال)
  • خدمات مورد نیاز (تقویم محتوا، استراتژی محتوا، تدوین کلمات کلیدی و عارضه یابی سایت)
  • محتوای مورد نیاز (محتوای وبلاگ، توضیح محصول و محتوای شبکه‌های اجتماعی)
  • طول محتوا

جزییات بیشتر را می‌توانید در صفحه‌ی نویسش پلاس مشاهده کنید.


پیشنهاد شما چیست؟

بسته‌های نویسش پلاس به شما کمک می‌کنند تا در یک اقدام مجموعه‌ای از نیازهای محتوایی خود را تهیه کنید. ما در بسته‌های نویسش پلاس جدید نیازهای اختصاصی کسب‌وکارهای مختلف را در نظر گرفته‌ایم. با این حال همواره بازخوردهای مشتریان به ما کمک می‌کند تا خدمات نویسش را با توجه به نیازهای مخاطبان بهبود دهیم. نظر شما در مورد بسته‌های جدید چیست؟ چه پیشنهادی برای بهبود این بسته‌ها دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی
مسابقه کتابخوانی داستان هایی که می چسبند

مسابقه کتابخوانی نویسش: کتاب داستان‌هایی که می‌چسبند

مطلب بعدی
برگزاری جلسه یا ارسال ایمیل؟

برگزاری جلسه یا ارسال ایمیل؟ یک فلوچارت کاربردی برای تصمیم‌گیری درست

مطلب مرتبط