ارتباط با مشتریان از راه دور، کتابی تازه از نویسش

ارتباط با مشتریان

اگرچه برای بسیاری از ما ویروس کرونا پدیده‌ای بود که باعث شد دورکاری را تجربه کنیم، اما به علت رواج کسب‌وکارهای اینترنتی، ارتباط با مشتریان از راه دور اتفاق جدیدی نیست. کسب‌وکارهای زیادی از جمله نویسش، بیشتر ارتباطات خود را با مشتریان به صورت غیرحضوری برقرار می‌کنند. 

در سال‌های اخیر گسترش دسترسی به اینترنت ارتباط غیرحضوری را ممکن و آسان کرده است. اگرچه این روزها کسی نیاز به آموزش برقراری ارتباط از راه دور ندارد. با این وجود هنوز نکاتی وجود دارند که توجه به آنها باعث می‌شود ارتبا‌ط‌های بهینه‌تر و اثربخش‌تری با مشتریان خود داشته باشیم.

در دنیای کسب‌وکار یکی از راه‌های رایج تعامل با مشتریان برگزاری جلسه است. این کتاب به شما کمک می‌کند تا به بهترین شیوه با مشتریانی ارتباط برقرار کنید که امکان ملاقات حضوری با آنان را ندارید. این کتاب در پنج فصل شما را راهنمایی می‌کند تا از راه دور به شیوه‌ای موثر و رضایت‌بخش با مشتریان خود تعامل کنید. 

عنوان فرعی کتاب نیز مشخص می‌کند که این کتاب به چه سوالی پاسخ می‌دهد. با مطالعه این کتاب شما با راه‌هایی برای جذب مشتریان از راه دور آشنا می‌شوید. همچنین راه‌‌هایی برای مدیریت تعارض‌های احتمالی با مشتریانی پیدا می‌کنید که تا کنون آنها را ندیده‌اید و امکان هماهنگ کردن جلسه‌ی حضوری را ندارید.


کتاب «ارتباط با مشتریان از راه دور» برای چه افرادی مناسب است؟

همانطور که از نام کتاب مشخص است، این کتاب راهنمایی است برای تمام افراد و کسب‌وکارهایی که به هر دلیلی نیاز دارند تا با مشتریان خود به شیوه‌ای غیرحضوری تعامل برقرار کنند.

اگر شما یک کسب‌وکار کوچک دارید و از طریق شبکه‌های اجتماعی با مشتریان خود در ارتباط هستید، مطالعه‌ی این کتاب به شما کمک می‌کند تا این ارتباط را به روشی بهتر انجام دهید و رضایت مشتری را به دست آورید.

اگر مدیر یک سازمان بزرگ هستید یا مسئولیت پروژه‌های مختلفی را به عهده دارید و برای پیش‌برد پروژه‌ها لازم است جلسه‌های غیر حضوری با مشتریان برقرار کنید، این کتاب راهنمای خوبی برای شماست.

تبیان: همراه تولید کتاب ارتباط با مشتریان از راه دور

این کتاب در نویسش و با همکاری مجموعه‌ی هوشمند تبیان تهیه شده و از طریق سایت خوانش می‌توانید آن را تهیه کنید. امیدواریم که مطالعه‌ی این کتاب به شما کمک کند تا بتوانید روابط بهتری با مشتریان خود برقرار کنید. لطفا این کتاب را به افرادی معرفی کنید که در این زمینه نیاز به راهنمایی دارند.

ما در نویسش تمام تلاش خود را کردیم که این کتاب بدون هیچ اشتباهی منتشر شود، با این وجود، چنانچه در آن با ایرادی برخورد کردید یا پیشنهادی برای بهبود آن داشتید، با ما مطرح کنید تا در ویرایش‌های بعدی آن را اصلاح کنیم.


خوانش | فروشگاه آنلاین کتاب
دیگر کتاب‌های نویسش را در خوانش بیابید
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی
API

Application Programming Interface | API | رابط برنامه‌نویسی نرم‌افزار

مطلب بعدی
سئو سایت SEO

سئو را همانطور که واقعا هست بشناسید! راهنمای جامع و کاربردی سئو سایت

مطلب مرتبط